מחווה מרגשת. צילום: חנבו תקשורת

אושפיזין מהחלומות: אלטון ג'ון ואופיר בן שטרית באשדוד

פסטיבל האושפיזין באשדוד: מוצ"ש, בשעה 21.00 בערב החלו שני מופעים במקביל בשני מוקדים שונים- האחד מופע מחווה לגדולי הפסנתרנים הפופולאריים אלטון ג'ון ובילי ג'ואל והשני מופע שורשי, מסורתי ועמוק של עופר כלף שגם אירח את אופיר בן שטרית. היה מרגש ומלא נוסטלגיה שורשית

פורסם בתאריך: 8.10.17 11:25

     

מחווה לבילי ג'ואל ואלטון ג'ון בבית יד לבנים
הייתה זו יוזמה של דוד קריבושי ואילן ליבוביץ' ליצור שילוב, טבעי יש לומר של מופע מחווה לשני אמנים מופתים ואגדיים, האחד אנגלי והשני אמריקאי כשהמשותף להם פסנתר כנף ואינספור להיטים. היה זה עניין של זמן… גם אצל היוצרים עצמם ולאחר 30 שנות קריירה שונות, יצאו במופע משותף, אולם עשו מופע אחד והמופע השני בוטל כי בילי גואל התמכר לאלכוהול.

פסנתר כנף ואינסוף להיטים. צילום: חנבו תקשורת


לפיכך, ההרכב הישראלי שעושה את המחווה ללא ספק מספק את הסחורה של הבלדות והשירים היפים שגדלו לאורם, זאת במיוחד לאור העובדה שהמעבד והמפיק המוזיקלי של המופע- דוד קריבושי היה מבין אלו שזכו לאיחוד הנדיר והיחיד וראה את המופע המשותף יחד עם אשתו רותי נבון באמריקה. 


על המופע עבדו יחד קריבושה ואילן ליבוביץ' והוא מתקיים מזה כשנה וחצי עם עיבודים חדשים לשירים הגדולים של שני האמנים הגדולים והגיעו יחד עם שירלי לילו, לירון לב על השירה יחד עם ליבוביץ' ו'קאסט' נגנים מוכשר ויצרו חגיגת להיטים באולם בית יד לבנים. 

מאקתוב- עופר כלף אירח את אופיר בן שטרית

זה מרגש לראות את עופר כלף מתקלף על הבמה בשירים עצמם וכן במעברים, לשמוע אותו מספר על השפעות שונות בחייו האישיים שהביאו אותו להתנתקות וחיבור מחדש ללחנים שונים שיצר ולשירים ואמנים איתם שיתף פעולה. הוא מרגש על הקלידים ומרקיד על תוף אפריקאי.

שטרית מרגשת. צילום: חנבו תקשורת


כלף מארח בהרבה ממופעיו אמנים שונים. הפעם בחר באופיר, גם בגלל היותה אמנית מקומית וגם בגלל קולה, השיר "תפילה" שכתבה שרון הס והלחין כלף, מאוד נשי למרות שהוא שר אותו בדרך כלל. כלף מבצע שירי משוררים עם לחנים שכתב, מיהודה הלוי עד משוררי ימינו

אופיר בן שטרית (22) אמא צעירה לילד בן ארבעה חודשים, עלתה לבמה עם ה'הילה' הקסומה של וביצעה שני שירים יחד עם המורה לפיתוח קול שלה באקדמיה– עופר כלף: "אבל עלינו לשבח" והשיר "תפילה".

בן שטרית, מאז שהשתתפה בתוכנית הריאליטי "דה וייס" החליטה ללכת ללמוד באקדמיה בירושלים ובמקביל היא מופיעה ועובדת על חומרים לאלבום הבכורה שלה. עבדה על דברים וחומרים שלה… אבל, עדיין בתהליך של למידה ומרגישה הרבה יותר מוכנה ובשלה כיום ובינתיים צוברת ניסיון ומתארחת עם המון אמנים, ביניהם כלף.

במופע הוא מארח גם את שמואל אלבז. החומרים של עופר, העיבודים שונו כדי להתאים לאופיר ולמנדולינה ומביא לקדמת הבמה ניגונים מבית הכנסת התימני בו התפלל וגדל בעין כרם, משתף כיצד היה מלווה את אביו לבית הכנסת וכיצד, עף אף שהיו ימים שניסה הדחיק את שורשיו, הוא נותר מחובר אליהם דרך המוזיקה.

המלחין. צילום: חנבו תקשורת


בן שטרית אמרה לקהל: "זה אולי נראה כאילו אנחנו האושפיזין שמתארחים כאן על הבמה, אולם כל אחד מכם מארח אותנו כאושפיזין  ונותן מקום בליבו למוזיקה ישראלית מקורית ותודה לכם על זה".

הערב (ראשון, 08.10) יתקיימו המופעים:
אבי טולדנו והתזמורת הסימפונית במשכן לאמנויות הבמה בשעה 21.00
"שירת לבבי"- גלית גיאת בהצצה ראשונה לשיריה המקוריים באודיטוריום מונארט בעשה 20.30
יוני רועה במופע "הכי ישראלי" מאחר את להקת ציפורי שיר בבית יד לבנים בשעה 20.30
באמפי יתקיימו מופעי יום יהדות גיאורגיה החל מהשעה 19.30- הכניסה חופשית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר