UMI אשדוד: לקנות את המכונית הבאה שלכם בחוכמה, צילום עצמי
UMI אשדוד: לקנות את המכונית הבאה שלכם בחוכמה, צילום עצמי

UMI אשדוד: לקנות את המכונית הבאה שלכם בחוכמה

מעוניינים לקנות רכב אבל לא יודעים בדיוק איזה מהדגמים הרבים מתאים לכם? סוכנות UMI אשדוד מחזיקה במגוון רכבים וצוות מקצועי ואדיב שישמח לעזור לכם למצוא את רכב החלומות הבא שלכם

פורסם בתאריך: 8.9.20 15:13

     

קנייה של רכב חדש היא לא משהו שעושים מעכשיו לעכשיו. אחרי רכישת דירה מדובר בהוצאה היקרה ביותר שיש לרובנו, וככזו היא דורשת גם הרבה מחשבה ותכנון מקדים.

יש שצריכים רכב חדש לצורכי עבודה, יש כאלה שהמשפחה שלהם התרחבה והם מחפשים משהו מרווח יותר ויש גם את אלה שפשוט רוצים רכב חדש ונוצץ מהניילון סתם כי זה נחמד. תהיה הסיבה אשר תהיה, לפני שקונים רכב, גם יד שנייה, עלינו להבין קודם מה הצרכים שלנו כדי שלא נבצע קניה פזיזה שתעלה לנו ביוקר.

"מכיוון שההוצאה על רכב גם כך גדולה אנשים נכנסים להלך רוח בזבזני, ומהר מאוד שוכחים מהתקציב שהם העמידו. הם חושבים לעצמם שגם כך הם עומדים להוציא כמה עשרות אלפי שקלים, אז עוד עשר או 20 אלף שקלים חריגה מהתקציב לא יהרגו אותם. זו גישה שגויה״, מזהיר מוטי פרז, מנהל אולם תצוגה UMI באשדוד.

"התקציב שאנשים בחרו לעצמם מבטא את היכולת הכלכלית שלהם, חריגה משמעותה פעמים רבות הקטנה באיכות וברמת החיים שלהם. אנחנו מבינים שאנשים לא תמיד מודעים להשלכות הנלוות של חריגה מהתקציב ולכן אנחנו מקפידים ללוות אותם לאורך תהליך בחירת הרכב ולהשאיר אותם במסלול של התקציב. לא פעם קרה שחזר אלינו לקוח והודה לנו על כך שמנענו ממנו לבצע רכישה פזיזה".

מלווים אתכם בתהליך הרכישה. UMI אשדוד, צילום עצמי

מלווים אתכם בתהליך הרכישה. UMI אשדוד, צילום עצמי

נעים להכיר: UMI אשדוד

אולם התצוגה החדש של UMI אשדוד נפתח לאחרונה וכבר הוכרז כאחד האולמות המרשימים והמפוארים ביותר מבין 17 סוכנויות הרכב שבישראל. האולם מחזיק במותגי קאדילק, שברולט ואיסוזו ומציע מגוון דגמים מכל מותג החל מג'יפים וג'יפונים, רכבי עבודה, ספורט ויוקרה, ועד מיני ופרייבטים.

אז מה הופך את האולם התצוגה למקום הכי בטוח לקנות בו רכב?

"לפני שהלקוחות ניגשים לעשות נסיעת מבחן באחד הרכבים שבתצוגה, אנחנו קודם כל יושבים איתם כדי להבין מה בדיוק הצרכים שלהם, מה התקציב שהם הכינו, האם הם צריכים עזרה במימון ואיזה סוג של רכב הם מחפשים. לאחר שהבנו מה מתאים להם אנחנו מתמקדים ברכבים הרלוונטיים", מסביר מוטי.

״לצד מחלקת רכבי יד ראשונה שאנחנו מחזיקים יש לנו גם מחלקת רכבי יד שנייה certified עם מלאי גדול שמתעדכן כל יום. אלו רכבים שאנשים אחרים עשו עליהם טרייד אין, ואנחנו דאגנו להכין אותם למכירה לאחר שערכנו בדיקות קפדניות ודאגנו לתקן את כל הליקויים בטרם מסרנו את הרכב.

"בין אם מדובר בניקיון פנימי וחיצוני, פוליש וקס ועבודת פחחות, בדיקה ותיקון בתוך המוסך, וחותמת איכות של היבואן עם אחריות מקיפה על הרכב לשנה או עד 20 אלף קילומטר. מדובר באופציה מעולה עבור מי שמוגבל בתקציב ומחפש לקנות רכב יד שנייה במקום שדואג לו לבדיקה ולתיקונים, לביטוח, לטרייד אין על רכב ישן ולאיתור הרכב המבוקש.

"כמו כן אנחנו מציעים אפשרות של שברולט ליס, שבה הלקוח לא קונה את הרכב אלא חוכר אותו. הוא לוקח ליס לשלוש שנים, נותן מקדמה נמוכה עם תשלום חודשי נוח, ואחרי התקופה מחזיר את הרכב לסוכנות. זו אופציה נהדרת למי שרוצה ליהנות מרכב חדש אך אין לו כרגע את כל הסכום".

שירות בפול גז

האולם המרשים של UMI אשדוד מחזיק כיום קרוב ל-12 דגמי יד ראשונה המתאימים לצרכים ולמסגרות תקציב שונות, כשבחלקו החיצוני של האולם ישנם עוד קרוב ל-20 רכבי certified יד שנייה למכירה.

אך אל תדאגו, לא תצטרכו להסתובב לבד במקום ולהבין בעצמכם איזה רכב מתאים לכם. במקום ישנם סוכנים ותיקים ובעלי ניסיון שיכווינו אתכם ויעזרו לכם למצוא רכב שיהיה מושלם עבורכם גם מבלי שתצטרכו לרוקן את הכיס.

האולם הנעים והממוזג, העיצוב המרשים בסטנדרט אמריקאי והמקצועיות של כל אחד מסוכני האולם מבטיחים לספק לכם חוויית קניה מדהימה ב-UMI אשדוד. אם עדיין לא החלטתם איזה רכב אתם רוצים ומה אתם צריכים, אנחנו ממליצים לכם לקפוץ עוד היום לאולם התצוגה ולהיעזר במקצוענים של UMI אשדוד שישמחו להכווין אתכם בבחירת רכבכם הבא.

כתובת: היהלומים 9, אשדוד

טלפון: 08-6816950

שעות פעילות: 

א-ה: 18:00-09:00

ו: 13:30-09:00

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לדף הפייסבוק של סרטיפייד

צוות מקצועי ומיומן. UMI אשדוד, צילום עצמי

צוות מקצועי ומיומן. UMI אשדוד, צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר