קרמיקה אביב מציגים: תם עידן השיש והגיע תורו של הפורצלן. צילום: אלעד גונן. אדריכלות: אמנואל מאמו
קרמיקה אביב מציגים: תם עידן השיש והגיע תורו של הפורצלן. צילום: אלעד גונן. אדריכלות: אמנואל מאמו

קרמיקה אביב מציגים: תם עידן השיש והגיע תורו של הפורצלן

רוצים לשוות לביתכם מראה יוקרתי ומודרני, גם מבפנים וגם מבחוץ? אלדד מאירה מ"קרמיקה אביב" עם כל מה שצריך לדעת על אריחי ענק דקים במיוחד

פורסם בתאריך: 21.6.20 14:28

     

הוותיקים שבינינו ודאי יזכרו שלפני כמה עשורים כל וילה או בית פרטי התהדרו בחיפוי חיצוני מטיח בדמות נטיפים, או כמו שקראנו להם "שפריץ". כשהדיירים הבינו שחיפוי מסוג זה הוא בעצם כר רחב להצטברות של אבק, לא נעים להישען אם הם בגינה וגם כי טיבם של טרנדים להתחלף, הגיע תור הזהב של פלטות השיש. במשך שנים ארוכות פלטות אלה, שהגיעו בגדלים שונים, פיארו את הקירות החיצוניים של הבית והפכו לסמל סטטוס של יוקרה. כעת, מרגע שהתחילו לייצר פלטות מדוקקות (מלשון "דק"), מתחיל עידן חדש בחיפוי חיצוני של בתים פרטיים וגם בעיצוב הפנימי.

"פלטות השיש יוצרות עומס אדיר על קירות הבית", מסביר אלדד מאירה, מנהל "קרמיקה אביב" באשדוד. "שטח של מטר רבוע בחיפוי של פלטות בגודל ממוצע של 30X60 ס"מ שוקל כ- 100 ק"ג. לעומת זאת, שטח שמחופה מפלטות של אריחים מדוקקים של 1X3 מטר בעובי של 3.5 מ"מ שוקל 21 ק"ג בלבד. זה פער עצום ומשמעותי".

יתרון נוסף לחיפוי באמצעות פלטות מדוקקות הוא העובדה שאין כמעט "פוגות", כלומר מרווחים בין הפלטות, מה שמשווה לקיר מראה נקי ואחיד יותר. היום, יותר מתמיד, כשרוב האדריכלים מקדמים מראה קלאסי ויוקרתי לבתים שהם מעצבים, פלטות מדוקקות הפכו להעדפה הראשונה שלהם, גם בזכות העובדה שהפלטות עמידות לפגעי מזג האוויר ואינן משנות את צבען.

צילום: אלעד גונן

צילום: אלעד גונן

"הכשרנו צוותים רבים לתחום ההרכבה של פלטות מדוקקות כיוון שהן דורשות מיומנות מיוחדת", ממשיך אלדד. "יש לנו מבחר ענק של פלטות מדוקקות בסגנון קלאסי ובסגנון מודרני. בזכות המגוון הכמעט אינסופי נראה שכל הנושא נמצא בנסיקה אדירה גם לבתים חדשים, אבל גם לבתים שנמצאים בשיפוצים והדיירים מבקשים לשנות את פניהם לחלוטין".

האריחים המדוקקים מיובאים כולם מחו"ל – 70% מאיטליה, 20% מספרד ו- 10% מתורכיה. האריחים מגיעים בשני עוביים – 3.5 מ"מ המיועדים לחיפוי חיצוני של בית ו-5.6 מ"מ המיועדים לריצוף על גבי תשתית קיימת (הדבקה). "הגדלים המובילים באריחים הגדולים הם 1.2X2.4 מ', 1.2X2.6 מ', 1X3 מ' ולאחרונה נוספה גם מידה של 1.2X3.6 מ'", מתאר אלדד. "האריחים מתאימים גם לריצוף משטחים בתוך הבית וגם לחיפוי חיצוני. לקוחות רבים שלנו מרצפים היום את ביתם באריחים מדוקקים גדולים כדי לשוות לו מראה יוקרתי. כבר כיום כ- 50% מהדירות מרוצפות באריחים גדולים והמגמה רק עולה ומתרחבת מחודש לחודש. למעשה אנחנו עדים לכך שכמעט ואין דרישה לאריחים בגודל של 45X45 ס"מ ואפילו לא לגודל של 60X60 ס"מ. מהפיכת האריחים הגדולים כבר כאן והיא אינה הולכת להיעלם בקרוב".

נראה שגם מבני ציבור מתחדשים היום בהתאם למגמה הרווחת בתחום העיצוב. כזה הוא פרויקט שיפוץ בריכת "לברון" באשדוד, בו היו שותפים "קרמיקה אביב" וחברת "בן ארי". "הבריכה הייתה מעוצבת ומתוכננת בסגנון ניושן, ונותרה כמעט ללא שינוי מאז שנות ה- 60 של המאה הקודמת", אומר אלדד בחיוך. "היום בזכות תכנון נכון שמותאם למאה ה- 21, הבריכה עומדת בסטנדרטים אירופאים לכל דבר. כל מי שביקר שם לאחר השיפוץ נותר נפעם וזה סיפוק גדול".

"קרמיקה אביב" היא חברת יבוא הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור הדרום. החברה הוקמה לפני כ- 35 שנים על ידי משפחת מאירה, שבחזונה ראתה כיצד היא מנחילה סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. והחזון התגשם ועוד איך. כיום החברה, המנוהלת על-ידי אלדד ואחיו מתן, שמנהל את המרכז הלוגיסטי הממוקם ב"ניר גלים", מונה כ- 20 עובדים מיומנים וותיקים, בהם: סוכני מכירות, אנשי שירות, צוות מעצבי פנים ואדריכלים שיחד ולחוד מעניקים לכל באי החנות חווית קניה מושלמת.

 

קרמיקה אביב

כתובת: רחוב האורגים 37, אשדוד

טלפון: 1-700-551-771

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

צילום: אלעד גונן

צילום: אלעד גונן

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר