גבעת וושינגטון מנצחים על הקורונה. התמונה באדיבות גבעת וושינגטון
גבעת וושינגטון מנצחים על הקורונה. התמונה באדיבות גבעת וושינגטון

גבעת וושינגטון מנצחים על הקורונה

מוסדות הלימודים עדיין לא חזרו לפעילות שגרתית מאז הקורונה, אבל החוג האקדמי למוזיקה במכללת גבעת ושינגטון חזר לפעילות בקמפוס המכללה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, זאת בעקבות אופיו הייחודי של החוג האקדמי למוזיקה. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 11.6.20 10:36

     

החוג האקדמי למוזיקה חוזר לנגן. כך הוחלט בהנהלת המכללה, בניגוד ליתר החוגים האקדמיים במכללה שממשיכים למידה מרחוק. "הקורסים המעשיים במוזיקה אינם יכולים להילמד מרחוק", מסבירה ד"ר רחלי גלאי, ראש החוג האקדמי למוזיקה במכללת גבעת ושינגטון. "את המוזיקה חייבים להרגיש. לחוש את ההרמוניה, את הניואנסים בנגינה ובשירה, לדייק את המוזיקה. הקורסים המעשיים בכלי הנגינה השונים כוללים הן לימוד של אחד על אחד והן נגינה בהרכבים. בנוסף, לימודי הוראת המוזיקה ממחישים את אופן העברת השיעורים המעשיים. לכן, הלימוד בקמפוס כה חשוב ובלתי נמנע".

לפני 6 שנים נפתח במכללה החוג האקדמי למוזיקה המעניק תואר B.Ed.Mus והסמכה להוראת הנגינה בקבוצות וקיבל הכרה רשמית מהמל"ג. במסלול זה, מלבד הכשרת הסטודנטים להוראה, מושם דגש להכשרתם כנגנים מקצועיים ואמני מוזיקה שיכולים להוביל קבוצות נגנים. התואר מאפשר לבוגרים לצאת כאמנים שיוכלו ללמד את המוזיקה במוסדות החינוך, בקונסרבטוריונים, בלהקות, במקהלות ועוד.

"למרות צעירותו של החוג האקדמי", מוסיפה ד"ר גלאי, "פירותיו כבר נראים על הבמות הגדולות בישראל ובכיתות הלימוד במוסדות חינוך ברחבי הארץ. הרכבים, זמרים ונגנים יצאו מכותלי בית הספר אל הבמות הגדולות בישראל – בקונצרטים, במופעים ואף בתחרויות השירה בטלוויזיה המסחרית השתתפו תלמידי ובוגרי החוג וחלקם אף הגיעו למקומות מכובדים ביותר. זאת יחד עם היותם מורים/ות למוזיקה במוסדות חינוך, בקונסרבטוריונים וכיו"ב".

"לנגינה במסגרת קבוצתית בבתי הספר יתרונות רבים. היא יוצרת אקלים ייחודי, מפתחת את אישיות התלמיד ועולמו הרגשי, משפרת את היכולת להקשיב בתקופה בה ישנן לא מעט בעיות של הפרעות קשב וריכוז, מפתחת את ההשקעה האישית בד בבד עם ההתמודדות בקבוצה ובה דיוק, יצירתיות, מצוינות ויתרונות רבים נוספים. אנו מקווים לחזרה מלאה לשגרה והמשך הפצת המוזיקה לתלמידי ישראל ולאזרחי המדינה".

יום פתוח במכללת גבעת ושינגטון יתקיים ביום חמישי, כ"ו בסיוון התש"פ, 18.6.2020, בין השעות: 16:00-19:00
לפרטים והרשמה לחצו כאן


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר