טיפים לבחירת אריחי קרמיקה לבית על פי קרמיקה אביב. התמונה באדיבות קרמיקה אביב
טיפים לבחירת אריחי קרמיקה לבית על פי קרמיקה אביב. התמונה באדיבות קרמיקה אביב

טיפים לבחירת אריחי קרמיקה לבית על פי קרמיקה אביב

אם אתם בונים את ביתכם החדש או מתכננים שיפוץ והחלפת ריצוף ואריחי הקרמיקה, ב'קרמיקה אביב' באשדוד תמצאו את כל הפתרונות

פורסם בתאריך: 19.5.20 12:28

     

אחד הפריטים המשמעותיים בכל עיצוב דירה חדשה הוא אריחי הקרמיקה, בין אם מדובר באריחים לרצפות, למטבח או לחדרי הרחצה. מבחר אריחי הקרמיקה הוא עצום, לכן הדבר החשוב ביותר שמומלץ לעשות לפני הרכישה הוא לקחת בחשבון מי הדיירים שיתגוררו בדירה ומה אורח החיים שלהם. ישבנו לשיחה עם אלדד מאירה, מנהל "קרמיקה אביב" באשדוד, וקיבלנו טיפים ששווים זהב לבחירת הקרמיקה לבית.

לדברי אלדד יש שלושה סוגים עיקריים של אריחי קרמיקה הנבדלים זה מזה מבחינת הנראות ואופן התחזוקה שלהם – מבריקים, מט ולאפאטו, שהם בין מבריק למט. "אריח מבריק נותן הרבה אור בדירה מעצם ההשתקפות שיש בו, הוא כמו מראה, אבל התחזוקה שלו מורכבת יותר", מסביר אלדד. "צריך מאוד להקפיד לא לגרור עליו רהיטים מכיוון שעלולים להיווצר עליו די בקלות שריטות שלא ניתנות להסרה. צריך לקחת את זה בחשבון אם מדובר בדירה שגרה בה משפחה עם ילדים קטנים, הם משחקים הרבה על הרצפה או רוכבים על "בימבה" והצעצועים עלולים לשרוט את המשטח. אם מתחזקים את הקרמיקה כראוי ומקפידים לשמור עליה, הדירה תראה כמו מיליון דולר".

למראה יוקרתי ביותר. תמונה באדיבות קרמיקה אביב

למראה יוקרתי ביותר. תמונה באדיבות קרמיקה אביב

ומה לגבי אריחי מט ולאפאטו?

"על אריחי מט או מט-משי, כמעט ולא נוצרות שריטות, הברק העדין שלהן לא נשחק והתחזוקה שלהן קלה למדי. אריחי לאפאטו הם מושלמים בכל הנוגע לתחזוקה ויש להם נראות נהדרת ויוקרתית לא פחות משאר האריחים".

בתצוגה שלכם יש אריחים בגדלים שונים. איך בוחרים נכון?

"גודל האריח (וגם הסוג שלו) צריך להיות מותאם לאופי הדירה, לסוג החדר ולגודלו של החדר. הטרנד החם הוא אריחי "ענק" מדוקקים, שמגיעים במידות גדולות במיוחד, למשל 1X3 מ',  1.62X3.24 מ', ובעובי של 3 מ"מ עד 6 מ"מ בלבד. האריחים הללו מתאימים לריצוף וגם לחיפוי של קירות חיצוניים בזכות משקלם הקל יחסית. יש כמובן גם אריחים בגדלים סטנדרטים כמו 80X80 ס"מ, 60X60 ס"מ , 120X120 ס"מ ואריחים למטבחים ולחדרי רחצה בגדלים 30X60 ס"מ, 60X90 ס"מ ו- 60X120 ס"מ.

"ההצעה שלנו לבעלי דירות ובתים היא להגיע אלינו עם תכניות הבנייה או השיפוץ כדי שנוכל לתת את הייעוץ הטוב ביותר שיענה לדרישות העיצוביות ולתקציב. אנחנו מקבלים בשמחה מעצבי פנים ואדריכלים שמגיעים עם הלקוחות ויחד בונים עבורם את המפרט המושלם".

ואם כבר הזכרת טרנד, מהו הצבע השולט השנה?

"הצבע השולט הוא גוון של אפור בהיר. לפני שנה וחצי היה ביקוש גדול לקלאקטה – אריח לבן עם דוגמה של "ורידים", לפני כמה שנים בלטו האריחים המעוטרים בסגנון מרוקני. יש לקוחות שבוחרים אריחים לפי האופנה או אחרי שראו עיצוב שמצא חן בעיניהם בירחון עיצוב, ויש שמעדיפים אריחים שהם Timeless, לרוב בצבע לבן ואז משלבים נגיעות של צבע נוסף או טקסטורה. יש גם שילובים מיוחדים של עץ עם קרמיקה או קרמיקה מעוצבת בדמוי עץ, שמשרה אווירה של ספא בחדר הרחצה. אין גבול ליצירתיות כשמעצבים בית או דירה, העיקר שהדיירים ירגישו שהם מקבלים את האווירה לה ציפו בזכות האריחים".

"קרמיקה אביב" היא חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור הדרום. החברה הוקמה לפני כ-35 שנים על ידי משפחת מיארה, שבחזונה ראתה כיצד היא מנחילה סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. והחזון התגשם ועוד איך – כיום החברה, המנוהלת על-ידי אלדד ואחיו מתן, שמנהל את המרכז הלוגיסטי הממוקם ב"ניר גלים", מונה כ- 20 עובדים מיומנים וותיקים, בהם: סוכני מכירות, אנשי שירות, צוות מעצבי פנים ואדריכלים שיחד ולחוד מעניקים לכל באי החנות חווית קניה מושלמת.

 

קרמיקה אביב

כתובת: רח' האורגים 37, אשדוד

טלפון: 1-700-551-771

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

הצוות המיומן של קרמיקה אביב. תמונה באדיבות קרמיקה אביב

הצוות המיומן של קרמיקה אביב. תמונה באדיבות קרמיקה אביב


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר