סוכנות ביטוח "מישורים": סוכנות הביטוח שתושבי אשדוד חייבים להכיר. צילום: Freedomz
סוכנות ביטוח "מישורים": סוכנות הביטוח שתושבי אשדוד חייבים להכיר. צילום: Freedomz

סוכנות ביטוח "מישורים": סוכנות הביטוח שתושבי אשדוד חייבים להכיר

על מנת להגן ולשמור על הדברים היקרים לנו, על בריאותנו ורכושנו, עלינו לרכוש ביטוח. בעת הצורך, כשאירועים דרמטיים ובלתי צפויים מתחוללים ומשפיעים על חיינו, הביטוח עשוי לקבוע את הרווחה הפיננסית שלנו ולקנות לנו שקט נפשי. בכתבה הבאה תכירו את סוכנות הביטוח "מישורים" שתלווה אתכם לכל אורך הדרך

פורסם בתאריך: 17.5.20 13:36

     

לאחר שסיים תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון, מילא אופיר רימון מספר תפקידי ניהול בסוכנויות הסדר פנסיוני ובחברות ביטוח. בהמשך, יזם והקים את מישורים – אחת מסוכנויות הביטוח המובילות באשדוד. סוכנות ביטוח מישורים מעניקה שירות מקיף ללקוחות במנעד הרחב של תחומי הביטוח: ביטוחי עסקים, ביטוחי רכב, ביטוחי חיים, בריאות, דירה, חיסכון והשקעה ועוד. בנוסף, אלפי הלקוחות של מישורים מקבלים מעטפת שלמה הנוגעת לכל מישור בחייהם כמו החזרי מס, ייעוץ משכנתאות, תכנון פרישה ואשראי לעסקים. שירותים אלה מסייעים ללקוחות לנהל באופן חכם את משאביהם וליצור תכנון פיננסי נכון ומותאם אישית.

אופיר רימון. צילום עצמי

אופיר רימון. צילום עצמי

לצד הביטוחים הפרטיים, הסוכנות מבטחת עסקים וחברות החל מחנויות, מפעלים ועד לבנייני משרדים גדולים. הלקוחות העסקיים זוכים לקבל מעטפת רחבה הכוללת ביטוח לעסק, שירותי ניהול פנסיה והשתלמות לעובדים, הדרכות ועוד. לצד העסקים הבינוניים והגדולים, גם העצמאיים זוכים בשנים האחרונות לניהול תיק ביטוח איכותי הכולל קרן פנסיה לעצמאים, ביטוח עסק מותאם אישית הכולל פוליסת חבויות ואחריות מקצועית ועוד.

אחד היתרונות הבולטים בסוכנות מישורים הוא שיתוף הפעולה עם כלל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל. אופיר מספר שכל לקוח מקבל את הפתרון הטוב והמותאם ביותר עבורו. כאשר לא ניתן למצוא פתרון מיטבי בארץ, סוכנות מישורים מוצאת פתרון מעבר לים, הודות לשיתוף פעולה פורה עם חברת הביטוח הבריטית "לוידס". כך הלקוח זוכה לפתרון בינלאומי חדשני, בשילוב שירות אישי, מקומי ובעברית.

אסטרטגיית המשרד היא אובייקטיביות, חדשנות ויחס אישי. תהליכי העבודה הדיגיטליים בסוכנות מישורים מאפשרים לה לפעול במהירות וביעילות, לקוחותיה יכולים להיות בכל מקום בארץ או בחו"ל, לשלוח באמצעים דיגיטליים את המסמכים ועדיין לקבל שירות אישי.

משרדי החברה פתוחים לתושבי אשדוד והסביבה לפגישות אישיות במהלך כל ימי העסקים. אופיר רימון אף ממליץ אחת לתקופה להיפגש עם סוכן הביטוח על מנת לעדכן ולהתעדכן בשינויים שנוצרו. "בסוכנות מישורים יש אנשי מקצוע שמלווים ומכירים אישית את הלקוח ואת צרכיו. ההיכרות הזו משמעותית כאשר אנו אמורים לתת ללקוח את חבילת הביטוח שתפורה בדיוק למידותיו ושבסופו של דבר הוא יוכל לממש את זכויותיו. תחת אותה קורת גג הלקוח יכול לקבל מענה ביטוחי לפן העסקי והמשפחתי.

"בנוסף, בשנים האחרונות היו לא מעט רפורמות שביצעה רשות שוק ההון, כמו רפורמת הבריאות ב2016 רפורמת ביטוחי החיים ב2019 או ביטול ביטוחי הסיעוד ב-2019. לאחר כל רפורמה כזו, יש לעבור שוב על התיק על מנת לראות שהביטוחים מעודכנים. ביטוח בריאות פרטי צריך להיות משודרג בהתאם לפוליסות של חברות הביטוח, ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית של הרפואה. הרפואה מתקדמת וסל התרופות משתנה, ולכן יש לעדכן את הפוליסה בהתאם יחד עם סוכן הביטוח.

"אנחנו עומדים בקשר חודשי עם הלקוחות, שולחים דיוור אישי, מעדכנים על החידושים ומזמינים את הלקוחות אחת לתקופה להיפגש, לעבור יחד על הפוליסה ולבדוק מה התעדכן. אחרי הכול, כולנו עוברים שינויים: מתחתנים, מביאים ילדים לעולם , מחליפים עבודות, יוצאים לגמלאות, ובכל נקודה משמעותית רצוי להיפגש עם סוכן הביטוח ולעדכן את הפוליסה, כדי שהלקוח בסופו של דבר יקבל את הטוב ביותר".

אל תישארו לבד מול חברות הביטוח

כשאדם נקלע לסיטואציה מסוימת, בין אם מדובר בתאונת עבודה, מחלה או כל עילה לתביעה של חברת הביטוח, לאחר קבלת הטיפול הרפואי, האדם השני שצריך לפנות אליו הוא סוכן הביטוח. "לקוחותיי יודעים שאני כאן ותמיד זמין עבורם לכל צורך. כאשר מגיעים אליי לקוחות חדשים, אנו בודקים את כל היסטוריית הפוליסות, ובמידת הצורך מגישים תביעה. למעשה, אני מלווה את לקוחותיי מרגע פתיחת התביעה ועד קבלת הכספים", אומר אופיר רימון.

חלק מהאנשים שרוכשים ביטוח ישירות דרך חברת הביטוח מתעלמים מעובדה חשובה – הגוף שמוכר להם את הביטוח הוא זה שאמור בסופו של דבר לשלם להם פיצויים אם משהו משתבש, ולכן האינטרס המובהק שלהם הוא להימנע מכך. לעומת זאת, סוכן ביטוח שמלווה את הלקוח שומר על האינטרסים של הלקוח ולא של חברת הביטוח.

האם ביטוח באמצעות סוכן יותר יקר?

"כאשר לקוח מלווה על ידי סוכן מקצועי שמכיר את הפוליסות על בוריין ויודע לקרוא היטב בין השורות, ללא ספק הלקוח מרוויח מכל כיוון אפשרי. ראשית, הלקוח מקבל מוצר מותאם אישית וכמעט תמיד זול יותר. על אף הדעה הרווחת בשוק, ביטוחים אצל סוכני ביטוח הם לא יותר יקרים, נהפוך הוא, התעריפים תחרותיים. שנית, לאחר רכישת ביטוח, אנחנו גם צריכים לדעת לממש אותו. פוליסה היא רק אוסף של דפים. סוכן ביטוח טוב יודע להפוך את הפוליסה לכסף עבור לקוחותיו. סוכן הביטוח הוא אובייקטיבי ומטרתו היא בראש וראשונה לדאוג ללקוחותיו, ולשרת את צרכיהם".

פרטי קשר

טלפון: 08-8528200

נייד: 052-3654210

כתובת משרד – הרצל 1, בניין יוניטרייד, משרד 716, אשדוד.

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לאתר

מייל: [email protected]

מישורים סוכנות ביטוח. צילום עצמי

מישורים סוכנות ביטוח. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר