מוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים: הכירו את מאיה ברנשטם. צילום: JoyStudio, Shutterstock
מוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים: הכירו את מאיה ברנשטם. צילום: JoyStudio, Shutterstock

מוצרי קוסמטיקה מחומרים טבעיים: הכירו את מאיה ברנשטם

גם אתם מחפשים פתרונות קוסמטיים מחומרים טבעיים? לפני שאתם רצים לחנות הקרובה לביתכם ורוכשים מוצר רנדומלי, חשוב שתכירו את מאיה ברנשטם שתדע לכוון אתכם בדיוק לטיפול שאתם צריכים בשיטה טבעית, מאוזנת ובריאה. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 14.5.20 15:35

     

שמה של מאיה ברנשטם הולך לפניה. מאיה, שהחלה את דרכה כאחות פסיכיאטרית, למדה ארומותרפיה והתמחתה ברפואה משלימה, משמשת כמטפלת הוליסטית בשלושים השנים האחרונות. כיום היא מטפלת בנשים וילדים בכל הגילאים בקליניקה שלה באשדוד, ובנוסף הינה בעלת סדרת מוצרי קוסמטיקה מהפכניים ומצליחים, המיוצרים מחומרים טבעיים בלבד.

הדרך של מאיה לרקיחת הקרם המושלם

הכל החל לפני עשרים וחמש שנה, כשמאיה חיפשה לעצמה קרם פנים טוב. "לא אהבתי את מה שהופיע ברשימת הרכיבים של הקרמים, היו שם כל מני חומרים שהעדפתי שלא למרוח על העור שלי", היא מספרת. מאיה עסקה כבר אז ברפואה משלימה, והתוודעה לחומרים מהם מייצרים מגוון מוצרי קוסמטיקה והיגיינה.

היא החלה לרקוח לעצמה קרם מחומרים טבעיים. מה שהחל כניסוי וטעיה התגלה כהצלחה מסחררת. "אנשים סביבי החלו לשים לב ולשאול במה אני משתמשת לעור הפנים", מספרת מאיה. ההתעניינות הגוברת הובילה את מאיה, לפני כחמש שנים, לקבל החלטה להתחיל לייצר את הקרמים שלה ולשווק אותם לקהל הרחב בארץ ובחו"ל.

כיום למאיה סדרת מוצרים מצליחה בשם 'מאיה – קוסמטיקה טבעית', הכוללת קרם יום, סרום ממצק וקרם לילה. כולם עשויים מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים או כימיים. המוצרים מכילים צמחי מרפא, שמנים ארומתיים ומגוון חומרים פעילים אחרים המתאימים לכל הגילאים.

"כל המוצרים מיועדים לשימוש יום-יומי, להענקת לחות שנשמרת לכל אורך היום, למיצוק העור ולמראה רענן וצעיר", אומרת מאיה, "הקרמים מצוינים גם מתחת לאיפור, ומעניקים למייקאפ מראה אחיד וטבעי".

קרם יום ממצק

קרם היום הינו על בסיס צמחי מים, המעניקים לו אווריריות וקלילות. הקרם מכיל את אצת ים המלח דונליאלה, המסייעת בחילוף חומרים מהיר בתוך התא וגורמת לעור להראות רענן יותר. חומר פעיל נוסף בקרם הינו סקוואלן, שהינו בעל תכונות אנטי ספטיות ומספק לעור שכבת הגנה מפני חיידקים, וירוסים ופטריות.

לקרם היום השפעה מרגיעה על העור, הודות לקלנדולה, אלנטוטין וביסבלול שבו. "הרקע שלי כאחות פסיכיאטרית הוביל אותי להוסיף לקרם גם שמן ורדים, שהינו בעל סגולות רבות, ונחשב לכזה שמעלה את רמת האנרגיה בגוף ומעודד מצב רוח טוב," אומרת מאיה, "כך אני יכולה לסייע לכל אחת להתחיל את היום שלה בצורה הכי טובה שאפשר". בנוסף, שמן הוורדים ידוע ככזה הפועל להעלמת קמטוטים.

קרם יום ממצק. צילום עצמי

קרם יום ממצק. תמונה באדיבות הלקוחה

סרום ממצק

הסרום הממצק מקנה לעור גמישות ומראה צעיר. הוא מבוסס על שמן שקדים ומשמש כבסיס מתחת לקרם, וככזה הוא מסייע בספיגת הקרם אל תוך העור. בין רכיביו: סקוואלן, בטא קרוטן המונע היווצרות קמטים, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים המעכבים את תהליך ההזדקנות.

הדמייה של הסרום. תמונה באדיבות הלקוחה

הדמייה של הסרום. תמונה באדיבות הלקוחה

קרם פנים מאזן ללילה

קרם הלילה מבוסס על חמאת שיאה המזינה ושומרת על העור. בין החומרים הפעילים בקרם: קלנדולה, אלנטואין וביסבלול המרגיעים את העור, נגזרת של חומצות אמינו למיצוק העור ושמן ארומטי אילנג אילנג, שהינו בעל השפעה מרגיעה על הגוף והנפש ומסייע בהפחתת סטרס הנצבר במהלך היום.

”מרגש אותי לדעת שהקרמים שלי משמחים אנשים וגורמים להם להראות ולהרגיש טוב. אני מקבלת הרבה תגובות נלהבות מלקוחות שהקרם עזר להם בהרגעת עור מגורה, בשיקום העור ובקבלת מראה עור אחיד וחלק".

בכל מוצרי הסדרה קיימת גם חומצה היאלורונית, שמקנה מראה צעיר לעור ומפחיתה בצורה משמעותית את התקמטותו. חומצה היאלורונית מסייעת לשיפור ההידרציה של העור, מעודדת ייצור של החלבון קולגן המסייע לגמישות והתחדשות תאי העור, נלחמת ברדיקלים חופשיים ופועלת להגמשת העור.

קרם הלילה. תמונה באדיבות הלקוחה

קרם הלילה. תמונה באדיבות הלקוחה

את המוצרים של מאיה ניתן להזמין ולקבל במשלוח עד הבית בכל רחבי הארץ ואף בחו"ל

 

צור קשר

טלפון: 052-8025580

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר