מוצרי חשמל באשקלון: הכירו את סופר אלקטריק. צילום עצמי
מוצרי חשמל באשקלון: הכירו את סופר אלקטריק. צילום עצמי

מוצרי חשמל באשקלון: הכירו את סופר אלקטריק

שוב פעם התקלקלה לכם מכונת הכביסה? המנוע של המקרר הלך ואתם מחפשים עכשיו מקרר חדש במקום הישן? מוצרים חשמליים ידועים באורך חייהם ״המשתנה״, אבל גם אם הם התקלקלו והלכו לעולמם זה עדיין לא סוף העולם. בחנות סופר אלקטריק המתמחה במוצרי חשמל תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם צריכים באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות

פורסם בתאריך: 30.4.20 16:42

     

״סופר אלקטריק״ היא רשת וותיקה ומוכרת הקיימת כבר למעלה מ-20 שנה. לפני כשנה פתחה הרשת סניף נוסף באשקלון המציע מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית המגיעים ממיטב השמות והחברות. בין מבחר המוצרים שתוכלו למצוא במקום ישנם מקררים, מייבשי כביסה, מכונות כביסה, טלוויזיות, בלנדרים, שואבי אבק, טלפונים סלולרים ועוד. החנות דואגת לעדכן בכל עת את מבחר המוצרים שלה ולהביא את המילה האחרונה בכל תחום.

״יש לנו מבחר מוצרים אדיר בחנות, אפשר להגיע לכאן בשביל למצוא כל דבר שצריך לבית החל ממוצרים קטנים ועד מוצרים גדולים כמו מקררים או מכונת כביסה״, משתף תומר פאר, מנהל החנות.

״אנחנו יודעים שלא כל האנשים מבינים בטכנולוגיה או יודעים בדיוק איזה מוצר הם צריכים ומה הכי מתאים להם ולכן אנחנו מקפידים תמיד לעזור ולתת שירות נכון ומועיל ללקוחות. שביעות רצון הלקוחות היא נר לרגלנו וכל לקוח שמגיע לכאן נהנה משירותיות ברמה הגבוהה ביותר ומקבל יחס של בן בית״.

שירות עד הבית

כחלק מתודעת השירות שאימצה ״סופר אלקטריק״, באשקלון יכולים הלקוחות לבחור בין אם להגיע לחנות או פשוט להזמין את המוצרים עד הבית. אם אתם מעוניינים להזמין מוצר גדול כמו מקרר למשל ולא יודעים בדיוק האם הוא יתאים בחלל ביתכם, תוכלו להתקשר לחנות שתשלח נציג שיערוך את הבדיקה והמדידות עבורכם. בהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם יוכל הנציג להמליץ לכם על המקרר המתאים ביותר, שגם ישרת את הצרכים שלכם וגם ישתלב בצורה נוחה ויעילה בתוך החדר בו אתם שמים אותו.

הגעתם למקום הנכון. סופר אלקטריק. צילום עצמי

הגעתם למקום הנכון. סופר אלקטריק. צילום עצמי

אולם תצוגה מרשים

על מנת לאפשר לכם למצוא את המוצר המתאים לכם ביותר, בין אם מדובר במקרר, שואב אבק, או מכונת כביסה, פתחה החנות אולם תצוגה מרשים בו ניתן לראות את כל המוצרים מקרוב. אם אתם לא בטוחים בנוגע למפרט הטכני או שאתם מתלבטים האם המכשיר מתאים לצרכים שלכם, תוכלו לדבר עם אחד מנציגי השירות במקום שישמחו לתת לכם יד, לייעץ ולעזור לכם למצוא את המוצר שהכי יתאים עבורכם.

אחריות על מוצרים

״סופר אלקטריק״ מציעה מבחר מוצרים גדול ובתוכו מכשירים חשמליים המגיעים עם אחריות המשתנה בהתאם למוצר עצמו ולחברה ממנה הוא מגיע.

עם מבחר מוצרים רחב, תודעת שירות גבוהה ומחירים שווים לכל יד, מסתמנת ״סופר אלקטריק״ כבחירה מספר אחת של תושבי האזור. אם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן להיפטר מאחד המכשירים החשמליים שבביתכם ושעליכם לקנות אחד חדש במקומו – ״סופר אלקטריק״ הוא המקום בשבילכם.

 

כתובת: מרכז אביאל אשקלון (בסמוך לרמי לוי החדש)

טלפון: 08-6806877

שעות פעילות:

א-ה: 21:00-09:30

ו: 14:00-09:30

ש: מצאת שבת ועד 22:00

לינק לאתר

מבחר ואיכות בקנייה אחת. צילום עצמי

מבחר ואיכות בקנייה אחת. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר