הדמיות פנים: אצל "טריפל די הדמיות" תמונה אחת שווה אלף צילומים. קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות
הדמיות פנים: אצל "טריפל די הדמיות" תמונה אחת שווה אלף צילומים. קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות

הדמיות פנים: אצל "טריפל די הדמיות" תמונה אחת שווה אלף צילומים

עבור מעצבי פנים ואדריכלים רבים, הדמיות פנים של פרויקטים שעתידים לקום, הן הדרך היחידה להראות ללקוח את ״המוצר״ אותו הוא עומד מקבל, ומהוות כלי שיווקי אדיר שיתרונותיו רבים מספור. בכתבה הבאה תכירו מקרוב את חברת ההדמיות "טריפל די הדמיות" שהופכת כל דמיון למציאות מרשימה

פורסם בתאריך: 24.3.20 13:38

     

לאט לאט, בלי ששמנו לב, הדמיות התלת מימד הפכו לחלק אינטגרלי בחיינו. הן מקיפות אותנו בכל מקום אליו אנחנו מסיטים את המבט, כשבמרבית המקרים אין לנו בכלל מושג שאנחנו מסתכלים על הדמיה ולא על ״הדבר האמיתי״.

הדמיות פנים ככלי שיווקי ומכירתי יכולות להוות ערך רב עבור כל יזם המבקש לשווק בניין או דירה שעדיין לא קיימים. חברות כמו ״טריפל די הדמיות״ מאתגרות את גבולות המציאות עם הדמיות ריאליסטיות בעלות עיצובים מרשימים שמאפשרות ללקוחות לראות, ולעיתים כמעט אפילו לגעת, בבניינים, בבתים ובחדרים המוצגים להם.

״טריפל די הדמיות״, מחברות הדמיות התלת מימד הגדולות והמוכרות בישראל, מונה כ-40 עובדים מקצועיים העובדים מסביב לשעון במטרה להפוך את הוויז'ן של לקוחותיה למציאות כמעט מוחשית. החברה שהוקמה לפני מספר שנים, הגיחה לעולם במטרה לחולל מהפך תודעתי בענף המרכז את מאמציו בשינוי הגישה שאומרת ״על איכות משלמים״.

״זה נכון שעל איכות משלמים, אבל השאיפה שלנו הייתה לספק חלון הזדמנויות לבעלי עסקים, נותני שירות ואפילו אנשים פרטיים שמעוניינים בהדמיות פנים, גם בלי שיצטרכו להושיט יד ארוכה אל כיסיהם״, מסביר סטס, ממקימי החברה. ״החברה שהקמנו אוגדה על ידי מיטב הכישרונות בתחום, אנשים שעובדים בתחום כל חייהם ויכולים להביא תוצאות מדהימות בחצי ואפילו ברבע מהזמן שרוב החברות עושות זאת״. הידע, הניסיון והחיסכון בזמן מאפשרים לנו ליצור הדמיות פנים ברמה ובאיכות מהגבוהות ביותר ובמחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו״.

הדמיה אדריכלית למסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב. קרדיט: טריפל די הדמיות

הדמיה אדריכלית למסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב. קרדיט: טריפל די הדמיות

מתוך אוריינטציה המעמידה את צרכי הלקוח בראש מדרג הערכים, יצרה החברה שני מוצרים מהם תוכלו לבחור. רמת המוצר הראשונה אותה תוכלו לבחור היא הרמה הפוטוריאלסטית המשמשת ליצירת הדמיות פנים לצורך שיווק ומכירה. הרמה השנייה היא הרמה הבסיסית שלרוב משמשת יותר את האדם הפרטי.

בעלי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים זקוקים להדמיות ברמה הגבוהה ביותר כדי שיוכלו ״למכור את המוצר״ ללקוחותיהם. מכיוון שהנכס עדיין לא קיים ולעיתים עדיין בגדר תכנון בלבד, משתמשים אותם בעלי מקצוע בהדמיות פנים פוטוריאליסטיות המציגות בניין, בית או חדר כאילו שהם כבר קיימים ורק מחכים שייכנסו לאכלס אותם.

רמת ההדמיות הפוטוריאליסטיות כל כך גבוהה שלפעמים היא אף עולה ברמתה על אותן התמונות שהיה ניתן לקבל בעזרת צלם מקצועי. האופן בו יוצרים את אותן הדמיות מאפשר להתגבר בקלות על מכשולים כגון זוויות צילום בעייתיות, תאורה לא נכונה, רקע לא מחמיא ועוד. לעיתים רבות, גם אם הבניין כבר קיים ומוכן לאכלוס ניתן להשתמש בהדמיות פנים על מנת להוסיף ריהוט, אובייקטים וצבע כדי להעניק למקום תחושה של בית שתעזור למכור את הנכס.

הרמה הבסיסית משרתת מטרה מעט שונה ולרוב עומדת לרשותם של אנשים פרטיים המבקשים הדמיות פנים לצרכים אישיים. אם שכרתם את שירותיו של מעצב פנים או אדריכל לבניית בית או שיפוץ של ביתכם הקיים, ייתכן וכבר קיבלתם את התכניות והשרטוטים שבעלי המקצוע יצרו עבורכם. אותן התכניות, כוללות לפעמים טעויות חישוביות קטנות שעל דף הנייר לא תמיד מתגלות אבל בהחלט תופסות את העין כאשר הבניה נגמרת.

כדי להימנע מטעויות מצערות שיכולות לעלות עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים, ניתן לבצע הדמיות פנים שיחשפו אי אילו טעויות שנעשו בזמן התכנון ויתנו לכם טעימה ממה שאתם הולכים לקבל בסוף תהליך הבניה.

 

הדמיות פנים הן כיום אחד הכלים הטובים ביותר המשמשים משווקים, אדריכלים, מעצבי פנים ואנשים פרטיים כאחד. בעזרת שירותיה של ״טריפל די הדמיות״ תוכלו לקבל הצצה אל העתיד, להצית את דמיונם של לקוחותיכם ולמנוע טעויות עתידיות מצערות שעלולות לעלות לכם ביוקר.

 

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב

טלפון: 03-7174356

מייל: [email protected]

שעות פעילות:
א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 9:30 -15:30

אתר | פינטרסט | יוטיוב | אינסטגרם | פייסבוק | לינדקין | טוויטר

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב. קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב. קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר