מוסך שהוא כמו משפחה: הכירו את פחחות וצבע הדרים. תמונה ממאגר Ingimage
מוסך שהוא כמו משפחה: הכירו את פחחות וצבע הדרים. תמונה ממאגר Ingimage

מוסך שהוא כמו משפחה: הכירו את פחחות וצבע הדרים

אין כמעט אשדודי שלא מכיר את מוסא. האיש שמחדש את הרכבים הישנים, מוחק סימנים של תאונות דרכים כאילו לא התרחשו מעולם. מעבר לכך, מוסא מגשים חלומות של אלו שרוצים לחדש רכבי אספנות עתיקים ולנסוע ברכבים שירדו מן הכביש ונשארו רק בסרטים

פורסם בתאריך: 11.3.20 16:31

     

מוסא אלרומלי, האיש שמנהל את מוסך "הדרים" מעל לחמש עשרה שנים, הפך אותו למקום משפחתי שנותן מענה לתושבי אשדוד ולכל הסביבה. בין אם נכנסתם בעמוד ועיקמתם קלות את הפח, ובין אם הרכב שלכם היה מעורב בתאונה, במוסך הדרים תוכלו לקבל מענה מקיף לכל בעיה, בשירות מצוין ובמחיר הגון.

במה מוסך הדרים מתמחה?

"אנחנו עושים פחחות וצבע לכל סוגי הרכבים. בין שמדובר ברכבים פרטיים, אופנועים, משאיות, אוטובוסים, רכבי אספנות. במידת הצורך אנחנו מספקים רק חלקים מקוריים. חלק מהעבודה שלנו נעשית בטכניקת "צביעה בהתזה", המתקדמת בתחום. אנחנו מספקים ללקוחות שלנו צבע PPG, שנחשב לחומר האיכותי ביותר שקיים בשוק.

"בנוסף, אנחנו מספקים אחריות על הצבע. אין סיכוי שהלקוחות יוצאים מהמוסך שלנו לא מרוצים. בין היתר אנחנו מתמחים בעבודות על רכבי אספנות מיוחדים ועדינים. כבר הגיעו אלינו רכבים שהפח שלהם היה נראה כמו תחרה שחורה וחלודה ואנחנו הפכנו אותם לרכבי אספנות יפהפיים ומנצנצים. אנחנו עובדים עם המכשור המתקדם ביותר בשוק והיחידים בכל אזור אשדוד שיש להם מכונת מתיחה ממוחשבת, שעושה מדידות מדויקות ומחזירה את הרכב למצבו הקודם, לפני התאונה. המוסך שלנו לא רק מוציא רכבים יפים וחדישים, אלא שהוא בעצמו אסתטי ומעוצב עד הפרט האחרון."

איך אתם מסייעים ללקוחות שהרכבים שלהם היו מעורבים בתאונות דרכים?

"אנחנו עובדים בשיטת מפתח תמורת מפתח מול כל חברות הביטוח. המשמעות היא שהלקוחות שלנו מקבלים רכב חליפי, גם בתביעות לצד ג', וזה שירות ייחודי של מוסך הדרים. הלקוחות שלנו משאירים את הרכב, ובדרך כלל מקבלים אותו בחזרה עד סוף היום. אנשים משאירים אצלנו את הרכב בבוקר, אנחנו מקפיצים אותם לעבודה וכשהם חוזרים, הרכב שלהם מוכן. חשוב לומר שבמקרים של תאונות קשות, הטיפול ברכב יכול לקחת קצת יותר זמן.

"אנחנו דואגים לכל מה שצריך להיעשות מול חברת הביטוח ועד שהלקוחות שלנו מקבלים את מלוא הכסף. במוסך הדרים, אנחנו עוזרים לכל לקוח עם הבירוקרטיה של התביעה. במצב בו ללקוח יש דחייה על הכסף מסיבה כזו או אחרת, אנחנו מחזיקים את הצ'ק שלו אצלנו ורק כשהוא מקבל את הכסף מחברות הביטוח אנחנו פורעים את הצ'ק".

כמה זמן התהליך לוקח?

"ראשית, חשוב מאוד להדגיש שאנחנו נותנים טיפול מלא בתביעות מול חברות הביטוח. טיפול בתביעה לצד ג' לוקחת כ-90 ימי עסקים. לפעמים זה גם יכול לקחת יותר כי יש מקרים שבהם צד ג' לא מודה, או שהוא לא הלך למלא את הטפסים המתאימים ובגלל זה אנשים לא מקבלים את הכסף שמגיע להם. אנחנו בין המוסכים הבודדים בארץ שמחזיקים צ'קים של לקוחות. זה אומר שאנחנו לא מפקידים אותם עד שהלקוחות מקבלים את הכסף שלהם, גם חצי שנה אחרי התאונה. בכל מקרה של שאלה המוסך עובד עשרים וארבע שעות ביממה, למשך שבעה ימים בשבוע וניתן לקבל גם שירות טלפוני".

מוסך הדרים

כתובת: רחוב העמל 16-18 אשדוד

שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי 09:00-18:00

ימי שישי וערבי חג בין השעות 09:00-14:00

טלפון: 08-8564634, 053-7778501

קישור לדף הפייסבוק

תמונה ממאגר Ingimage

תמונה ממאגר Ingimage

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר