הדמיות אדריכליות: קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)
הדמיות אדריכליות: קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

הדמיות אדריכליות: את השיטה הזו כל אדריכל חייב להכיר

הדמיות אדריכליות הן כלי שיווקי חזק ביותר עבור כל חברה המעוניינת לשווק נכסים שטרם החלה הבניה עליהן. בין אם אתם אדריכילים ובין אם אתם אנשים פרטיים המעוניינים לראות את התוצאה הסופית של תכניות הבניה, כדאי לכם להכיר את שיטת ההדמייה של "טריפל די הדמיות"

פורסם בתאריך: 4.3.20 14:07

     

אם טרם יצא לכם להכיר את הפלא הטכנולוגי שנקרא הדמיות תלת מימד זה כנראה רק בגלל שלא ידעתם בכלל שאתם מביטים עליו. האיכות של הדמיות אלה היא כלכך טובה כיום שתצטרכו לשפשף את העיניים פעמיים ואפילו שלוש, גם אחרי שיגידו לכם שמה שאתם מסתכלים עליו הוא תוצר של המחשב, ולא תמונה שצולמה בעזרת מצלמה מקצועית.

אחת החברת שמובילת כיום את התחום עם הדמיות אדריכליות ברמת גימור יוצאת דופן היא ״טריפל די הדמיות״, חברה בת 40 עובדים בעלי נסיון רב, שנכנסה לשוק במטרה לחולל מהפכה.

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארהב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארהב (קרדיט הדמיה טריפל די הדמיות)

מאז הגיחה אל השוק לפני מספר שנים, טיפסה החברה במעלה סולם החברות המובילות להדמיות אדריכליות ומיצבה עצמה כאחת החברות המצעידות את עולם ההדמיות קדימה, עם הדמיות ברמה חוצת גבולות ובמחיר שלרוב ידרוש מכם השקעה זעומה ביחס לתמורה שתקבלו.

״התחום שלנו מלא במתחרים, ישנם טובים, ישנם כאלה שפחות, אבל לאן שלא יגיעו הלקוחות הם תמיד יתקלו בחסם גדול מאוד – עלות ההדמיות״, מסביר סטס, ממקימי החברה. ״הכניסה שלנו לשוק לפני מספר שנים לוותה בהבטחה גדולה שאנחנו מקיימים עד היום – איכות ההדמיות הטובה ביותר שאפשר להגיע אליה ומחירים נוחים לכל כיס, מהעסק הגדול ביותר ועד לאדם הפרטי״.

צוות החברה מורכב מבעלי מקצוע מהמובילים בתחום, העובדים מסביב לשעון, יומם וליל, במטרה ליצור הדמויות אדריכליות ברמת שלמות שגם הצלמים המקצועיים ביותר יתקשו להגיע אליה. עבור אותן ההדמיות משתמשת החברה בתוכנות שונות, בין היתר גם ב-3D Max המאפשרת ליצור חללים ומבנים מותאמים לפי בקשת הלקוח ולפי הרמה לה הוא זקוק.

החברה מחלקת את שירותיה לשתי רמות: רמה פוטוריאלסטית, המתאימה יותר למטרות שיווק וקידום נכסים, ורמה בסיסית שמטרתה לעזור במציאת טעויות חישוב בעת תכנון ושירטוט תכניות בניה.

הרמה הפוטוריאלסטית מאפשרת יצירת הדמיות אדריכליות ברמה שלמען האמת פשוט נראית יותר טוב אפילו מהמציאות. נשמע קצת מוזר לומר זאת, אבל בעזרת רמה זו ניתן ליצור כל חלל מבלי הצורך להתמודד עם מגבלות שונות כגון הצללה, זוויות צילום בעייתיות, רקע לא מחמיא בתמונה, תאורה לא נכונה ועוד.

בניינים, בתים, חדרי שינה, סלון, ואפילו גינה מלאה בפרחים בשלל צבעים – בעזרת הטכנולוגיה העומדת לרשותה, מצליחה החברה להעיר לחיים כל חלל ולהפוך אותו לתרחיש מציאותי מדהים. בעזרת אותן הדמיות אדריכליות יכול כל משרד שיווק, משרד אדריכלות או קבלן להתחיל לשווק ולקדם נכסים גם מבלי שפועלי הבניין הספיקו להגיע עדיין לשטח.

הרמה הבסיסית משרתת מטרה אחרת ועומדת בין היתר לרשותם של אנשים פרטיים הנמצאים לפני שלב בניית בית או שיפוץ של הבית הקיים. בעזרת הדמיות אדריכליות בסיסיות ניתן לקבל מושג על המימדים, המידות והתוצאה הסופית שתתקבל עם תום הבניה.

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארהב (צילום טריפל די הדמיות)

הדמיה אדריכלית מסעדה ונוף עוצר נשימה בארהב (צילום טריפל די הדמיות)

בדיוק כמו כל בעל מקצוע אחר גם מעצבי פנים ואדריכלים עושים טעויות חישוביות קטנות מפעם לפעם, אך הבעיה היא שאותן טעויות ״אופס״ עלולות לעלות עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. בעזרת הדמיה אדריכלית המתבססת על השרטוטים והתכניות אותן יצרו בעלי המקצוע ניתן לקבל מושג נכון יותר על התוצאה הסופית שתתקבל עם סיום תהליך הבניה ובכך ניתן להימנע מטעויות יקרות שיכולות לעלות הרבה מאוד כסף.

הדמיות אדריכליות הן כלי שיווקי אדיר עבור כל חברה המעוניינת לשווק נכסים שטרם החלה הבניה עליהן, ואף מציעה ערך רב גם לאנשים פרטיים המעוניינים לראות את התוצאה הסופית של תכניות הבניה לפני שהם מתחילים להזרים כספים.
בעזרת ״טריפל די הדמיות״ תוכלו לקבל הצצה לעתיד הממשמש לבוא, להראות ללקוחותיכם את הנכס אותו הם עומדים לרכוש ולקבל מושג נכון יותר על הבית החדש שאתם עומדים להיכנס אליו.

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב
טלפון: 03-7174356
מייל: [email protected]
שעות פעילות:
א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 9:30 -15:30

לינקים: אתר | פינטרסט | יוטיוב | אינסטגרם | פייסבוק | לינדקין | טוויטר


כתבה שיווקית

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר