תתכונני לקבל מחמאות: פיסול פנים והצערת העור באשדוד והסביבה. צילום: Sofia Zhuravetc, shutterstock
תתכונני לקבל מחמאות: פיסול פנים והצערת העור באשדוד והסביבה. צילום: Sofia Zhuravetc, shutterstock

חומצה היאלורונית באשדוד: כל מה שרציתם לדעת על פיסול הפנים והצערת העור

השנים חולפות, סימני הגיל כבר ניכרים ואת חולמת על עור פנים צעיר, זוהר וקורן? הכירי את מיס אנטי-אֶייג'ינג, ד"ר יהודית דרוקר מהרופאות המובילות כיום בתחום הרפואה האסתטית. הודות למכשור מתקדם ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר תוכלי ליהנות מעצמות לחיים מודגשות, קו לסת מחוטב, אף יפה ושפתיים מלאות ובשרניות באמצעות הליך בטוח וללא ניתוח כירורגי

פורסם בתאריך: 11.3.20 15:57

     

את שומעת מכל עבר על נפלאות הבוטוקס ועל הקסמים שעושה החומצה ההילארונית, אבל את חוששת ממראה מלאכותי ועשוי? בדיוק בשביל זה אנחנו פה. לאחר עשרות המלצות ברשת על ד"ר יהודית דרוקר, כוהנת האסתטיקה מאשדוד, אשפית בהזרקות ובשמירה על מראה פנים טבעי ויפה, יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים.

בכניסה לקליניקה אנחנו פוגשים נשים וגברים בטווח גילאים רחב ומגוון. "אני מגיעה מאשקלון במיוחד", מסבירה לנו בחיוך צעירה הנושקת לגיל 30. "אני לא מחכה לקמטים עמוקים, עם הופעת הסימנים הראשונים לקמטוטים הגעתי לד"ר יהודית דרוקר. כבר שלוש שנים שאני דואגת לשגרת טיפולים והתוצאות לא איחרו להגיע. אני מקבלת מחמאות כל הזמן על עור הפנים שלי, אני מרגישה נהדר, מה עוד צריך?".

והיא לא לבד. יומן הטיפולים והלקוחות שממתינים בסבלנות בקליניקה מעידים על ההצלחה השקטה של ד"ר יהודית דרוקר, מהשמות הבולטים בתחום הרפואה האסתטית כבר למעלה מ-15 שנים. את הניסיון הרב והמקצועיות היא דואגת לטפח בהשתלמויות וקורסים ברחבי העולם על מנת להתעדכן תדיר בטכנולוגיות החדשניות ביותר. פניה היפות הם כרטיס הביקור הטוב ביותר. לא רק המטופלים והמטופלות הם השגרירים שלה, כי כשרואים תוצאות איכותיות בעיניים, אפשר להיות רגועים. אנחנו רוצים את הטוב ביותר לעור הפנים שלנו, ועכשיו מצאנו את הכתובת.

אז תפסנו את ד"ר דרוקר לשיחה קצרה על הצערת העור באמצעות הזרקת בוטוקוס: "הבוטוקס החל את דרכו כמענה רפואי בשנות ה-70 אך במרוצת השנים התגלה גם כיעיל במיוחד לטיפול בקמטי הבעה בחלק העליון של הפנים וזאת באמצעות החלשה של השרירים שיוצרים את הקמטים. הטיפול נעשה באמצעות מחט דקיקה המחדירה באופן בטוח ומדוד את החומר לאזורים המבוקשים. תוצאות הטיפול ניכרות כבר מספר ימים לאחר הטיפול הראשוני ומחזיקות מעמד למשך מספר חודשים. ככל שנקפיד על שגרת טיפול סדורה, השפעת הטיפול תתארך והביקורים ילכו ויתרחקו האחד מהשני".

טיפולים אסתטיים שמבוצעים בהזרקה ואינם כרוכים בהליך כירורגי. צילום: wavebreakmedia, shutterstock

טיפולים אסתטיים שמבוצעים בהזרקה ואינם כרוכים בהליך כירורגי. צילום: wavebreakmedia, shutterstock

למי זה מתאים?

"בוטוקס מיועד לטשטוש והפתחה של קמטי הבעה בשליש העליון של הפנים- קמטי הבעה במצח, קמטים המופיעים בין הגבות ('קמטי זעף') ובצידי זוויות העיניים. הודות להתקדמות הטכנולוגיה טיפולים חדשניים יותר מאפשרים גם מענה לאזורים בחלק הפנים התחתון- אף, זווית הפה והצוואר. התוצאות המתקבלות מאפשרות מתיחת פנים- הזרקה נכונה לאזור המצח מאפשרת להרים את הגבות ולפתוח את העיניים, הזרקה בזווית הפה תבטל שפתיים נופלות ('חיוך עצוב') וצוואר חלק וצעיר. הטיפול מתאים לנשים וגברים בעשור השלישי. אני מאמינה בלהקדים תרופה למכה, לא לחכות לגילאים מאוחרים כאשר סימני הגיל כבר ניכרים ואז הקמטים הופכים לעמוקים יותר ובולטים יותר והטיפול מורכב יותר".

ואם אני רוצה חיוך מושלם, הבוטוקס ייתן לי מענה טוב?

"באמצעות הזרקת בוטוקוס ניתן מענה מקיף עבור הצרכים הבאים: 1. מענה לצניחה של קצה האף בחיוך, יש אנשים שבזמן שהם מחייכם האף נמשך מטה. באמצעות הזרקת בוטוקוס ניתן למנוע את הנפילה של קצה האף. 2. מענה ל'חיוך סוס' (חיוך בו יש חשיפת יתר של החניכיים בזמן החיוך)- הזרקת בוטוקס המחלישה את שרירי ההבעה בזווית השפתיים ובכך מושכות אותן כלפי מעלה. 3. טיפול באסימטריה בלסתות/ עידון תווי הפנים. 4. תיקון נזקים למפרקי הלסת, השיניים ושרירי לעיסה בעקבות שחיקת שיניים. 5. מענה לקמטים מעל השפה העליונה או קמטי חיוך בצידי האף".

מה סוד ההצלחה שלך, ד"ר?
"הסוד הוא בטיפול אישי ומותאם אישית. אין אצלי נוסחה אחידה שאני נותנת לכולם. לפני כל טיפול אני מאבחנת לעומק כל לקוח ולקוחה. החל מבירור צרכים, דרך למידת אורח החיים (ספורט, תזונה, שינה, עישון ועוד), תיאום ציפיות ועד לבחירת מראה רצוי. לכל אחת ואחד אני מתאימה את המינון המדויק, החומר הרצוי והשיטה/ הטכניקה שתתן את המענה הנכון ביותר".

הזרקות בוטוקס מצויינת לאלו המעוניינים למנוע מהקמטים להיווצר. צילום: Poznyakov, shutterstock

הזרקות בוטוקס מצוינות לאלו המעוניינים למנוע מהקמטים להיווצר. צילום: Poznyakov, shutterstock

ד"ר, את נראית נהדר. אבל לא מפריע לך שאנשים יודעים שאנשים יודעים שהמראה שלך הוא הודות להזרקות?

"ממש לא. אני מאמינה בלב שלם שלכל אחת יש את הזכות לעשות כל שביכולתה כדי להיות הגרסה המוצלחת ביותר של עצמה ולמזלנו הקדמה והטכנולוגיה מאפשרות זאת, אצלי במרפאה כל אחת מקבלת דיסקרטיות מוחלטת וליווי לאורך כל הדרך".

מהי חומצה הילארונית ולמה היא משמשת?

"זהו חומר טבעי המיוצא בגופנו ולו יכולת אלסטית ליצירת נפח באמצעות ספיחת כמויות אדירות של מים. בחלוף השנים, רמות היצור של החומר פוחתות כחלק מתהליך ההזדקנות של העור מה שמוביל באופן ישיר להתקמטות העור והופעת המראה העייף והמבוגר. את המראה הצעיר המאופיין בעור חלק ומלא נפח- לחיים מלאות, שפתיים בשרניות, עור מתוח ואלסטי וצוואר מוצק- ניתן לקבל על ידי החדרה של החומצה ההילארונית לאזורים שונים באופן מדוד ומבוקר".

באמצעות החומצה ההילארונית ניתן למלא קמטים, להוסיף נפח ללחיים ולסנטר ולהוסיף אלסטיות וגמישות לעור. זאת באמצעות הצערה של רקמות העור החשופות לשמש ע"י הזרקה לשכבות ההיפודרמיס העמוקות ביותר. החומצה מתחברת עם מולקולות מים ובכך יוצרת נפח שממלא את הקמט ומחליק אותו.

טיפולי אסתטיקה באמצעות הזרקת בוטוקס וחומצה הילארונית נחשבים לטיפולים בטוחים, לא כואבים ולא דורשים תקופת החלמה ארוכה. זהו טיפל קצר ויעיל שאינו דורש הרדמה כללית, אשפוז או ניתוח כירורגי.
כשאתם בוחרים בד"ר יהודית דרוקר אתם יודעים שאתם בוחרים ברופאה מנוסה בעלת מוניטין רב המתעדכנת באופן תמידי בחידושים בתחום האסתטיקה ומבצעת את הפרוצדורות במכשור החדשני ביותר וברמת הדיוק המקסימאלית המאפשרת תוצאות טובות לאורך זמן. ד"ר יהודית דרוקר תשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנושא.

הקליניקה של ד"ר יהודית דרוקר מציעה מגוון רחב של טיפולים, צרו קשר לקבלת פרטים נוספים: חולדה הנביאה 4 אשדוד | 050-339-3953‏ | פייסבוק

תהיי הגרסה הטובה ביותר של עצמך. צילום: Valua Vitaly, shutterstock

תהיי הגרסה הטובה ביותר של עצמך. צילום: Valua Vitaly, shutterstock


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר