חדר כושר באשדוד: הכירו את שייפ ליין. צילום: aslysun, shutterstock
חדר כושר באשדוד: הכירו את שייפ ליין. צילום: aslysun, shutterstock

חדר כושר באשדוד: הכירו את שייפ ליין

מחפשות מקום שבו תוכלו ליהנות הן מטיפולי קוסמטיקה והן מפעילויות גופניות אפקטיביות להורדת שומן? הגעתם לכתבה הנכונה. מרכז שייפ ליין לנשים לחיטוב ואסתטיקה הוא המקום שבו תוכלו לממש את רוב מטרותיכן הגופניות

פורסם בתאריך: 27.2.20 16:02

     

לאחר שסבלה מעודף משקל בצעירותה, החליטה מריאנה להפוך את המשקל העודף לדלק שהייתה צריכה כדי להניע עצמה אל עבר מהפך. הדרך לא תמיד קלה, והקשיים והאתגרים תמיד מחכים מעבר לפינה, אך מול נפש חזקה אין שום דבר שיכול לעמוד. אחרי שנים בהן הספיקה להתאמן בסוגי אימון שונים, להשיל ממשקלה אחוזים יוצאי דופן ולהפוך למתאמנת ומאמנת מעוררת השראה, פתחה מריאנה את סטודיו שייפ ליין, או בשמו המלא: ״מרכז שייפ ליין לנשים לחיטוב ואסתטיקה". כעת עם הידע שצברה והניסיון והחוויות המאתגרות שחוותה על בשרה, היא מזמינה אליה לסטודיו כל אישה שרוצה לעשות מהפך גופני, בין אם בהורדת אחוזי שומן, הפחתה במשקל, חיטוב הגוף או פשוט יצירת אורח חיים בריא ואיכותי.

״צעדתי בדרך הזו בעצמי, אני יודעת כמה קשה ומאתגרת היא עלולה להיות, ולכן הקמתי את 'סטודיו שייפ ליין' על מנת שיהווה מקום שלא רק ייתן תקווה לנשים, אלא גם יפיק להם תוצאות״, משתפת מריאנה. ״מגיעות לכאן נשים בכל הגילאים, במשקלים שונים, עם בעיות שונות וכמובן עם מטרות שונות. לפני שאני מצרפת את הבנות לאימונים אני עושה להן סריקה ממוחשבת של הערכים בגוף, זאת בכדי שנדע להגדיר יחד את נקודת המוצא, ונתחשב בכל המשתנים שיכולים לעכב או לעזור בדרך אל המטרה״.

״שייפ ליין״ הינו סטודיו המהווה מרכז לחיטוב ואסתטיקה נשית שמשלב מגוון רחב של תחומי כושר החל מפילאטיס ויוגה, דרך ריקוד על עמוד, ריקודי בטן וריקודי זומבה, ועד לרצועות התנגדות ועבודה עם משקולות על מכשירי רטט, והכל מלווה בייעוץ תזונתי. בצידו השני של המרכז, המחלקה לטיפולי אסתטיקה שבמקום כוללת טיפולים לשיפור עור הפנים, המסות והקפאות שומן והסרת שיער.


טיפול הקפאת שומן במרכז שייפ ליין לנשים

מטרת מרכז שייפ ליין לנשים היא לספק לכל מתאמנת המגיעה אליו את כל מה שהיא צריכה ברמה הפיזיולוגית והמנטלית, בין אם ביצירת תכנית תזונה ותכנית אימונים ובין אם בחיזוק והעלאת הביטחון העצמי. כדי שניתן יהיה להגיע לתוצאות אופטימליות, דבר שאיננו בגדר נס וקורה פעמים רבות בזכות השיטה הייחודית אותה פיתחה מריאנה, יש צורך להתחיל קודם בסריקה הממוחשבת שנותנת תמונת מצב על הגוף. לאחר הסריקה מפיקה מריאנה נתונים שחושפים הרבה פרטים מעניינים על המתאמנת, פרטים שמספקים ידע רב, וכמו שאתם יודעים- ידע הוא כוח.

כעת משקיבלנו את הנתונים ניתן לדעת מה אחוז השומן הכללי בגוף וכמה מתוכו מרוכז באזור הבטן; בדקנו מה היא מסת השריר שבגוף וכך גם הבנו מה רמת החוזק והחוסן הפנימי של המתאמנת; עשינו בדיקה של כמות הקלוריות הנצרכות במהלך היום כדי לדעת מה היא תכנית התזונה האידאלית לאותה מתאמנת ואפילו בדקנו כמה מים היא שותה בכל יום. כל פיסת מידע חשובה, כל פרט הוא חלק נוסף בפאזל השלם, וכשמחברים את כל החלקים יחד, ניתן לראות בבהירות את התמונה הכוללת ולהתחיל לעבוד בצורה שמביאה תוצאות בשטח.

העבודה במחלקת הכושר הגופני של "מרכז שייפ ליין לנשים״ מתחלקת למגוון רחב של תחומי אימון, בכולם ישנה נוכחות של נשים בלבד והם כולם חווייתיים ומהנים, כשהלך הרוח המלווה את האימונים הוא ״השקעה מביאה תוצאות״. החוגים שבמקום נעים בין קיקבוקסינג, מדרגה, זומבה, יוגה, באדי-בילדינג, רצועות התנגדות, פילאטיס בשיטה ייחודית אותה פיתחה מריאנה ואפילו ריקודי עמוד. אגב, ריקודי העמוד תופסים בשנים האחרונות תאוצה היסטרית וזאת בעקבות היתרונות הרבים מספור שהספורט מספק, כשבין השאר הוא עובד רבות על גמישות, חיזוק המערכת הגופנית, חיטוב, שיפור קואורדינציה, סיבולת לב ריאה ועוד.

ריקוד על עמוד - טרנד חיטוב פופולארי ביותר כיום על ידי נשים. צילום: Vyshedko, shutterstock

ריקוד על עמוד – טרנד חיטוב פופולארי ביותר כיום על ידי נשים. צילום: Vyshedko, shutterstock

האימונים הם דרך אחת להגיע לתוצאות, כשמי שמחפשת פתרון נקודתי בלבד לאזור בעייתי בגוף, בו היא סובלת מעודף משקל, תוכל להתייעץ עם מריאנה בנוגע לטיפולי הקפאה והמסת השומן שהיא עושה במקום. אותם הטיפולים הם מהפכה של ממש ומביאים תוצאות יוצאות דופן גם מבלי שתצטרכו להזיע. בעזרת טכנולוגיה המשלבת הן מכשיר להקפאת שומן והן מכשיר של גלי רדיו ממיסי שומן ניתן להאיץ תהליכים של היפטרות משומן עיקש במקומות בעייתיים ונקודתיים. הטיפול מושלם עבור כל מי שמוצאת עצמה מתאמנת ועדיין לא מצליחה להוריד מהשומן באזורים מסוימים, או עבור נשים שלא מתאמנות בכלל ורק מעוניינות להיפטר משומן עודף במקומות בעייתיים.

מגוון השיטות השונות שמעמידה מריאנה לרשות המתאמנות שלה מאפשר לכל אחת למצוא את הנישה הנכונה בה היא תוכל להתקדם אל עבר השגת המטרה. השיעורים המהנים, ההקפדה על הפרטים הקטנים והרצון לעזור, מבטיחים כי אתן מגיעות למקום שבו תרגישו בנוח להיות מי שאתן ולהוציא מבפנים את הטוב ביותר שלכן.

שעות פעילות:
א’: 12:00-10:00 ו-21:00-14:00
ב’ ו-ה': 12:00-09:00 ו-20:00-14:00
ג’ ו-ד’: 21:00-14:00
ו’: 12:00-09:00
כתובת: רחוב האורגים 21, אשדוד (מעל יינות ביתן באזור התעשייה)
טלפון: 073-7373834
דף פייסבוק: לחצי כאן
קישור לאתר האינטרנט


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר