"קרמיקה אביב": פתרונות הריצוף והקרמיקה הטובים ביותר. בתמונה - הצוות הבכיר של קרמיקה אביב. קרדיט: קרמיקה אביב
"קרמיקה אביב": פתרונות הריצוף והקרמיקה הטובים ביותר. בתמונה - הצוות הבכיר של קרמיקה אביב. קרדיט: קרמיקה אביב

פתרונות הריצוף והקרמיקה הטובים ביותר לבית שלכם

רוכשים דירה חדשה? רוצים לשפץ את הבית? ב"קרמיקה אביב" תוכלו למצוא את אריחי הקרמיקה לריצוף הבית, למטבח ולחדרי הרחצה, של מיטב היצרנים בעולם ועוד מגוון אביזרים משלימים, שיהפכו את ביתכם למושלם

פורסם בתאריך: 24.2.20 16:01

     

"בשוק תחרותי, בו לכאורה הכל נגיש, הפיתוי לייבא מוצרים זולים הוא גדול. למרות הפיתוי אנחנו לא מתפשרים על האיכות, ובוחרים לספק ללקוחות שלנו רק את המוצרים הטובים ביותר שיש כדי שיהיו מרוצים ובטוחים שהם קיבלו תמורה מלאה עבור הכסף שלהם", אומר בסיפוק אלדד מאיר, מנהל "קרמיקה אביב" באשדוד. "אנחנו מייבאים קרמיקה מאיטליה, ספרד, טורקיה וסין ומי שקונה אצלנו זוכה בתוצרת משובחת "יד ראשונה מהיבואן" במחיר ללא פערי תיווך. כל הסחורה אצלנו עומדת בסטנדרטים גבוהים ועל כך יעידו אלפי לקוחות פרטיים, קבלנים ומעצבי פנים שנהנים ממנה".

"קרמיקה אביב", חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני 35 שנים על ידי שלמה מאירה וכיום מנוהלת על ידי משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כ-20 עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום.

העסק המשפחתי מנוהל על-ידי אלדד ואחיו מתן, שמנהל את המרכז הלוגיסטי הממוקם ב"ניר גלים". לאורך השנים צברה החנות מוניטין ולקוחות שרבים מהם חוזרים אליה שוב ושוב כשהם משפצים את ביתם או רוכשים בית חדש. גם מעצבי פנים מובילים בתחומם מגיעים אל החנות עם לקוחותיהם כדי שאלה יבחרו במקום את הריצוף, את אריחי האמבט או את האביזרים הנלווים למטבח ולחדרי הרחצה. קבלנים רבים משתפים איתם פעולה לטובת רוכשי הדירות שמבקשים לעשות שינויים במפרט שלהם והצוות של "קרמיקה אביב" מלווה אותם משלבי התכנון, דרך העלייה לקרקע ועד מסירת הדירה ללקוח מא' ועד ת'. התצוגה בחנות מגוונת מאוד ויש בה פתרונות מותאמים לדירה צנועה של זוג צעיר, וילות, דירות יוקרה או דירות סטנדרטיות.

"ב"קרמיקה אביב" מקפידים להוביל בכל הנוגע לחדשנות ומקצוענות בתחום הריצוף והאריחים. הם מבקרים בתערוכות בחו"ל כדי לקבל השראה, להתעדכן ולהיות אלה שיביאו את "המוצר הבא" לשוק הישראלי. "אנחנו נחשבים לפורצי דרך בייבוא ובשיווק הטרנד החדש – אריחים מדוקקים גדולים", מסביר אלדד.

"מדובר באריחים שמגיעים במידות גדולות במיוחד, למשל 1X3 מ',  1.62X3.24 מ', ובעובי של 3 מ"מ עד 6 מ"מ בלבד, המתאימים לריצוף או חיפוי של קירות חיצוניים בזכות משקל הקל יחסית. מכיוון שהעבודה עם האריחים המדוקקים דורשת מיומנות גבוהה, הכשרנו צוותים מיוחדים לביצוע העבודה".

מלבד האריחים המדוקקים תמצאו בתצוגה גם אריחי קרמיקה לריצוף או לחדרי האמבט במגוון עצום של גדלים, עוביים, צבעים וטקסטורות, של מיטב היצרנים בעולם. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש.

להשלמת האווירה והריהוט בדירה, תוכלו לרכוש ב"קרמיקה אביב" ברזים של המותגים המובילים, ביניהם: גרוי ואנס גרוי, קורטינה וחמת; מקלחונים וארונות לאמבטיה בגודל סטנדרט וגם על-פי מידה בהתאמה אישית לגודל חדר הרחצה בדירה; אביזרים משלימים, כמו: פרזול, מחזיקי נייר טואלט, אסלות ופחים.

לפני כשנה נפתחה מחלקה לחומרי ניקוי אשר מותאמים ושומרים על האיכות והברק הטבעיים לריהוט ולאבזור היוקרתי, לדוגמה מוצרים של המותג פבר, שנותנים פתרונות מושלמים לדירות לאחר שיפוץ.

אחד הדברים שעליו גאוותו של אלדד הוא נושא השירות עליו מקפידים כל אחד מאנשי הצוות וההתקנה. "לא בכדי לקוחות פרטיים, אדריכלים וקבלנים אומרים ש"קרמיקה אביב" זה הבית שלהם. כל אחד מהם מקבל ליווי אישי, ייעוץ והכוונה בכל אחת מהמחלקות שלנו. כך למשל, במחלקת הפרויקטים הנותנת שירות ללקוחות שרכשו דירות בפרויקטים, מתקיימות פגישות לייעוץ והתאמה של קרמיקה ואביזרים נלווים לפי תוכניות האדריכל או השינוי שמבצעים הלקוחות, ובהמשך ימשיכו לעקוב שההזמנה אכן הגיעה לשטח וטופלה בתשומת לב רבה ובדייקנות".

לדברי אלדד, לאחר שנחתמה עסקת רכישה וגם בתום הטיפול במשלוח הלקוח יקבל שיחת טלפון מנציגת מחלקת השירות שתוודא שהמוצרים הגיעו במועד והותקנו לשביעות רצונו – הכל במטרה לשפר כל הזמן את רמת השירות בשביל הלקוחות.

"מחלקת שירות הלקוחות היא המחלקה החשובה ביותר שלנו, כשהתפיסה לפיה עובדים היא "כשיש ספק אין ספק". כלומר, הצוות קשוב לכל שאלה, בעיה או תקלה שמעלה הלקוח, גם אם הוא רכש ברז לפני שנתיים ועדיין יש ביטוח של היצרן, אנחנו נהיה אלה שנטפל בו ללא תשלום נוסף. לקוחות מרוצים הם השגרירים הכי טובים שלנו", מסכם אלדד.

 

קרמיקה אביב

כתובת: רחוב האורגים 37, אשדוד

טלפון: 1-700-551-771

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר