ניקוי ספות של חברת ניקיון. צילום באדיבות חברת We Clean
ניקוי ספות של חברת ניקיון. צילום באדיבות חברת We Clean

ניקוי ספות של חברת ניקיון: הכירו את חברת We Clean

פורסם בתאריך: 11.2.20 11:53

     

ספות נוטות לצבור לכלוך, אנחנו לעומת זאת נוטים לא לנקות אותן, כך קורה שבמשך שנים אנחנו יושבים על ספה שצברה אבק, כתמים, שערות, מזון ועוד כל מיני סוגי לכלוכים מטונפים, שלמען האמת אנחנו מעדיפים פשוט לא לחשוב עליהם.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הלכלוכים המצויים על ספות, מיטות, שטיחים וריפודים שונים היא בעזרת חברת ניקוי המתמחה בניקיון והסרת כתמים של אותם הלכלוכים והכתמים העיקשים.

״we clean״ היא חברת ניקיון המשתמשת לצורך עבודתה בשיטה האמריקאית שעושה פלאים על משטחים שונים שצברו כתמים ולכלוכים במרוצת השנים. בשיטה זה מיישמים על המשטח המלוכלך חומר עם סבון בעזרת לחץ מים, הסבון מפרק את הלכלוך תוך כדי שמברישים את המשטח באופן ידני, כשלאחר מכן ניתן לשאוב החוצה את כל החומרים שהתפרקו בקלות ובמהירות.

״אנשים נוטים לכבס את החולצה שלהם אחרי פעם אחת שלבשו אותה כי היא התלכלכה קצת או צברה כתמי זיעה, אבל כשזה מגיעה לספה או למיטה למשל, אנשים לא מנקים אותם במשך שנים״, מספר אביעד, אחד הבעלים של חברת we clean.

״ניקוי ספות או ניקוי מזרנים הוא לא דבר שצריך לעשות פעם בעשור, מדובר בתחזוקה נכונה של המקומות בהם אנחנו מעבירים את רוב זמננו. חשוב לנקות את אותם המשטחים אחת לחצי שנה עד שנה כדי לשמור על אזור נקי והגייני שכיף לשבת או לשכב עליו״.

שיטת ניקוי המשטחים בה משתמשת חברת we clean מבטיחה הסרה גם של הכתמים והלכלוכים העיקשים ביותר. שמן, זיעה, שתן, דם, דיו, הם רק חלק מהזוהמה שאפשר להוריד בעזרת ניקוי נכון, כשהחברה מתחייבת להסרת כל הכתמים וכמובן גם להסרת הריחות שלעיתים מתלווים אליהם.

הרעיון בניקוי ספות, כמו גם בניקוי מזרנים, הוא להחזיר את הרהיטים שלכם למצב דומה לזה שבו רכשתם אותם. כמובן שלא מדובר פה בקסם, שכן במהלך השנים ישנה שחיקה ובליה טבעית של החומר, אך למרות זאת בעזרת שיטת הניקוי של we clean ניתן למצות את מלוא הפוטנציאל של אותם המשטחים המלוכלכים ולהחזיר אותם כמה שיותר קרוב למצבם המקורי.

השיטה של החברה עובדת כלכך טוב שלא רק שהיא מתחייבת לתוצאה, היא גם מגיעה לבית הלקוח לצורך הדגמה ללא התחייבות. כך, אם אתם שוקלים לנקות את אחת הספות המטונפות שבביתכם, תוכלו להזמין את הצוות המקצועי של we clean שיבוא להדגים לכם את העוצמה והאיכות שלו. לבחירתכם תוכלו לבחור פיסת משטח קטנה על הספה או על המזרן שאותה ינקו עבורכם כדי להדגים לכם את רמת הניקיון הגבוהה איתה ניתן להגיע. לא אהבתם? תיפרדו כחברים. אהבתם? אפשר להתחיל לצחצח את האזור.

נוסף על ניקוי ספות וניקוי מזרנים שאותם מבצעת החברה כבר בבית הלקוח, ניתן להזמין את שירותי החברה גם לצורך ניקוי שטיחים. מכיוון ששטיח הוא משטח עבודה גס וכבד יותר, לרוב יאסוף הצוות של we clean את השטיח בחזרה לחנות, ינער, ישרה, יקרצף, יסחוט וייבש את השטיח עד שיהיה מוכן שוב פעם לשכב על רצפת ביתכם. לרוב תוכלו לקבל את השטיח חזרה לביתכם כבר בתוך שלושה עד ארבעה ימים מהיום בו הוא נאסף.

אם נמאס לכם לשבת על ספות מטונפות, לשכב על מזרן מלוכלך ולהעביר את חייכם על ריהוט שנראה כאילו חלף זמנו, תוכלו לדבר עם חברת we clean שתבוא לעזרתכם. שיטת הניקיון בה עובדת החברה מבטיחה להחזיר כל משטח בחזרה לימי הזוהר שלו, להסיר כתמים, להיפטר מריחות עיקשים, להעניק לו מראה חדש והכל בהתחייבות מלאה ובעבודה מקצועית.

אזור פעילות: כל הארץ

שעות פעילות: 16:00-07:00

טלפון: 052-2220323

למעבר לפייסבוק
לניקוי ספות באשדוד

 

 


כתבה שיווקית 


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר