המקצוענים של סוכנות "רכב אטמור - אוטומקס אשדוד". צילום עצמי
המקצוענים של סוכנות "רכב אטמור - אוטומקס אשדוד". צילום עצמי

המקצוענים של סוכנות "רכב אטמור – אוטומקס אשדוד"

עבור כמעט כל מכשול או אתגר שרכבכם ניצב בפניו, סוכנות "רכב אטמור - אוטומקס אשדוד" תשמח לעזור לכם ותעניק עבורכם מגוון רחב של שירותים הנוגעים לתהליך תחזוקת הרכב

פורסם בתאריך: 13.2.20 12:38

     

כאשר ניצבת בפנינו האפשרות להגיע למקום אחד בו נקבל את כלל השירותים להם אנו זקוקים, תמיד נעדיף זאת על פני התרוצצות בלתי נגמרת ממקום למקום. זמן שווה כסף, וכאשר יש לנו אפשרות לחסוך בו, תמיד נעדיף את האפשרות החסכנית ביותר.

את הטייטל ״one stop shop" קיבלה סוכנות ״רכב אטמור – אוטומקס אשדוד״ לאחר שבנתה מתחם רחב בו היא מספקת ללקוחותיה את מגוון השירותים להם הם זקוקים, החל מרכישה של רכב חדש ישירות מהיבואן, דרך שירותי מימון וטרייד אין ועד תחזוקה שוטפת, טיפולים, פחחות והכנת הרכב לטסט.

נעים להכיר: סוכנות ״רכב אטמור – אוטומקס אשדוד״

מרכז השירות הוותיק שהוקם על ידי רפאל אטיאס לפני כ-50 שנה, בתקופה בה אנשים רבים עוד היו מתרוצצים ממקום למקום על סוסיתא ישראלית ישנה, נפתח כסוכנות פולקסווגן שהביאה את הבשורה לאזור הדרום של מדינתנו הקטנה. מאז הוקמה הסוכנות, עברה כברת דרך ארוכה, בה שינתה את פניה 180 מעלות והפכה מסוכנות קטנה למעצמה של ממש, המוכרת בכל אזור הדרום ומנוהלת נאמנה על ידי רפאל ובניו.

״השנים עושות את שלהן ולימדו אותנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת על עולם הרכב. הטכנולוגיה התקדמה, רכבים שינו פניהם, המכשור עלה כמה רמות והשירותים שאנחנו מציעים גדלו והפכו לסל רחב העומד לרשות לקוחותינו״, משתף רפאל בגאווה.

״עם כל הקדמה והדרך שעברנו אני יכול לומר שדבר אחד דווקא לא השתנה – השירות שאנחנו מעניקים ללקוחות. כבר בתחילת הדרך בחרנו לאמץ גישה שמציבה את לקוחותינו בראש מעייננו, על כל המשתמע מכך, ואני גאה לומר שמאז ועד היום אנחנו דבקים בגישה זו ומתחייבים לעמוד לצד לקוחותינו בכל אשר יצטרכו״.

"הלקוח בראש מעייננו". צילום עצמי

"לקוחותינו בראש מעייננו". צילום עצמי

כיום לאחר שיפוץ כללי שעבר ב-2017 פועלת הסוכנות דרך שתי מחלקות עיקריות העומדות לרשות לקוחותיה: מחלקת מכירה של רכבים חדשים ומחלקת מוסך ותיקונים.

השילוב בין השניים יצר עבור לקוחות הסוכנות בית אליו הם יכולים להגיע, ובו הם יכולים לקבל מענה שלם, מא' ועד ת', על כל מה שקשור לתחום הרכב.

לקנות רכב – זה פשוט

מחלקת המכירות המרשימה של ״רכב אטמור – אוטומקס אשדוד״ פועלת כיבואן מקביל של טויוטה, ג'יפ, פולקסווגן ומותגי רכב נוספים. עבור אלה מכם שאינם יודעים מה משמעות המושג ״יבוא מקביל״, נסביר כי מדובר במהלך שנועד לאפשר תחרות בשוק – מהלך שבתורו מביא תועלת לקונים.

משמעות הדבר היא שאם תכנסו היום לסוכנות אוטומקס אשדוד, תוכלו למצוא את אותם הרכבים שהייתם מוצאים אצל היבואן הישיר, רק במחיר מוזל של כמה אלפי שקלים טובים שיזכו להישאר בכיסכם.

אז על חשבון מה מגיעה ההוזלה במחיר אתם שואלים? אז זהו, שההוזלה לא מגיעה על שום דבר, כשלמעשה לא רק שתקבלו בסוכנות רכב חדש מהניילונים במחיר נמוך יותר, תקבלו על הדרך גם את התנאים שהייתם מקבלים אם הייתם רוכשים רכב מהיבואן הישיר ואפילו יותר, וכן, זה כולל אחריות מלאה אחד לאחד. שווה לא?

בכדי שאכן תרכשו את הרכב המתאים עבורכם, מצמידה לכם הסוכנות נציג מכירות שכל ייעודו הוא לוודא שתהליך הרכישה יהיה תפור במיוחד למידותיכם ויענה על כל צרכיכם מבלי להחטיא ולו נקודה אחת.

במהלך שיחתכם עם הנציג תוכלו להסביר לו בדיוק מה הצרכים והרגלי הנסיעה שלכם, אם אתם צריכים רכב גדול למשפחה או דווקא קטן לזוג, אם אתם נוסעים קילומטרים רבים בכל יום לעבודה או משתמשים ברכב לצרכים פשוטים יותר, על הכל תוכלו לדבר עם הנציג שישמח לעזור, לייעץ ולהמליץ לכם על הרכב המושלם לכם.

נוסף על הייעוץ שתקבלו, בנתה הסוכנות מערך שירותים תומך שיעזור לכם לעבור את התהליך מבלי להתעכב יותר מדי על נושאים שפשוט אין לכם כוח לעסוק בהם. בין אם מדובר במימון מלא על רכב חדש, הפניה לבנקים לקבלת הלוואה, טרייד אין על רכב ישן, שירותי טיפול ברכב לאחר הרכישה וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו. הסוכנות דואגת לכם להכל החל מהרגע שרגלכם דרכה במתחם ועד הרגע בו יצאתם ממנו.

סוכנות "רכב אטמור - אוטומקס אשדוד": מחלקת מכירות מרשימה. צילום עצמי

סוכנות "רכב אטמור – אוטומקס אשדוד": מחלקת מכירות מרשימה. צילום עצמי

תיקונים, טיפולים ומה שביניהם

אם כבר קניתם בעבר רכב, בין אם בסוכנות עצמה או ממקום אחר, תשמחו לשמוע כי המוסך שבסוכנות הינו מוסך מורשה של משרד התחבורה, המציע את כל מגוון השירותים להם זקוק רכבכם. המוסך בנוי ממספר מחלקות: מכונאות רכב, פחחות, ודיאגנוסטיקה ממוחשבת. אם הרכב עושה רעשים מוזרים או שהוא התחיל להדליק נורות כאילו היה אחראי תאורה במופע רוק, תוכלו להשאיר אותו למקצוענים של ״רכב אטמור – אוטומקס אשדוד״ שייתנו לו טיפול מושלם ויחזירו לכם אותו כמו חדש.

אז מה עכשיו?

הרכב שלנו ב-2020 הוא כבר מזמן לא מותרות כי אם כלי שכל אחד צריך לידו על מנת להספיק לעמוד בשגרת היום יום המטורפת מבלי לפספס דבר. בין אם אתם שוקלים לרכוש רכב חדש ומעוניינים להתייעץ עם סוכנות אמינה ובין אם רכבכם כבר לא מה שהיה פעם וזקוק לאיזו הצצה מתחת למכסה המנוע, תוכלו בכל עת לקפוץ לסוכנות ״רכב אטמור – אוטומקס אשדוד״ שתשמח לתת לכם שירות אמין, מהיר, ומושלם לצרכיכם.

למעבר ליצירת קשר

כתובת: רחוב ההדרים 40, אשדוד
טלפון: 9269*, 08-6706050
שעות פעילות:
סוכנות רכב חדש וטרייד אין
א'-ה': 19:00-09:00
ו': 13:00-09:00
מוסך שירות מורשה של משרד התחבורה
א'-ה': 16:00-08:00
ו': 12:00-08:00
למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר