מעצבי פנים ואדריכלים באשדוד: הכירו את VHR-Architects. קרדיט: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects
מעצבי פנים ואדריכלים באשדוד: הכירו את VHR-Architects. קרדיט: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects

אדריכלים ומעצבי פנים באשדוד: הכירו את VHR-Architects

שלושה אדריכלים ומעצבי פנים שנפגשו בעקבות חלום ילדות יצרו משרד שבו החלומות של הלקוחות הם המציאות שלהם. אז אם אתם יזמים, קבלנים ובעלי פרויקטים יוקרתיים הגעתם למקום הנכון

פורסם בתאריך: 4.2.20 17:58

     

משרד VHR-Architects לאדריכלות ועיצוב פנים הוא משרד מנוסה, המאגד בתוכו תכנון אדריכלי ומתן ייעוץ ופיקוח על מערכות המבנה. המשרד מקפיד על רמת עיצוב גבוהה בדגש על פונקציונאליות, חדשנות, אסתטיקה ותאום בין מערכות בעזרת טכנולוגיה חדשנית לתכנון אדריכלי תלת ממדי.

VHR-Architects לאדריכלות ועיצוב פנים מלווה את הלקוחות משלב התכנון, מעניקה ליווי צמוד בכל תהליכי הרישוי, תיאום יועצים, ניהול ופיקוח ועיצוב ונותנת לכם שירות אישי ומקצועי עד לקבלת המפתח.

מיקי רוזנברג, מקסימיליאנו אינוחוסה ומרט וליאולין, בעלי המשרד, הם שלושה אדריכלים ומעצבי פנים בעלי ותק וניסיון רב של עשרות שנים בתחום. אחרי שהתמחו במשרדים הבכירים ביותר בארץ ובעולם הם החליטו לאחד כוחות ולקחת את תחום האדריכלות עוד צעד אחד קדימה. בתוך זמן קצר הם הפכו למובילים במשק בזכות אימוץ של טכנולוגיות מתקדמות ופיתוח פרויקטים ברמה אחרת.

מקסימיליאנו הוא בעל תואר אדריכלי מסוג M.ARCHITECT מארגנטינה ואדריכל רישוי בלשכת המהנדסים והאדריכלים שעבד בלא פחות מארבע מדינות: ארגנטינה, ספרד, ניו זילנד וישראל. הוא עבד אצל אדריכלים מובילים בתחום ועוסק מעל 15 שנה בתכנון פרויקטים לבתים צמודי קרקע, בנייה רוויה, מבני ציבור, תכנון ערים, פינוי ובינוי ותמ"א 38. מקסימיליאנו אף מתמחה במתודולוגית BIM הנחשבת לטכנולוגית על בתחום האדריכלות.

למיקי יש תואר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים והכשרה כמפקח בכיר למניעת ליקויי בנייה ובטיחות. ניסיונו הרב כולל, בין היתר, ניהול ופיקוח פרויקטים ומערכות סניטריות לחברות מובילות במשק ביניהן עיריות, חברות ציבוריות וחברות פרטיות.

מרט גם הוא בעל תואר הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים עם ניסיון של 9 שנים במשרדי אדריכלים מובילים בתחום. עיקרי התמחותו הם תכנון ופיקוח על פרויקטים במשרדים בכירים במשק. בנוסף, הוא אחראי על תכנון וניהול, היתרי בנייה, בנייה רוויה, מבני ציבור, פינוי ובינוי ותמ"א 38 במגוון רחב של פרויקטים בעיר אשדוד.

קרדיט הדמייה: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects

קרדיט הדמייה: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects

במטרה למקסם את הידע, הכוח והניסיון הרב שצברו, כמו גם את הכישרון העצום, פתחו השלושה משרד מוביל הנותן תחת קורת גג אחת את כל מה שהיזם או הקבלן זקוקים לו בדרך לפרויקט יוקרתי ומושלם. השלושה משלימים האחד את השני בכל הקשור לתחום הטכני-עסקי-מקצועי והתוצאות נכרות בשטח בהתאם, הן מבחינת המוצר המוגמר והן מבחינת בניית האסטרטגיה. חברת VHR-Architects לאדריכלות ועיצוב פנים פותחת עבורכם מטרייה רחבה ומקצועית שמכילה בתוכה את כל מה שיש לענף הבנייה להציע לכם.

"הגישה שלנו רואה בלקוחות החברה הזדמנות למינוף", אומרים השלושה. "בראש ובראשונה שמנו לנו למטרה לתכנן, לנהל ולפקח על כל העבודות שלנו ברמת הגימור שתהווה סטנדרט איכותי העומד בפני עצמו. התוצאות המרשימות שלנו בשטח מושגות על-ידי חשיבה ותכנון אדריכלי תלת ממדי המאפשרים ראייה ריאליסטית על פרויקטים ומתן פתרונות מחוץ לקופסה. כמו כן, כחלק גדול מהחשיבה אנחנו משתמשים בחוש העסקי וביכולות המקצועיות שלנו לקבלת התכנון המושלם ביותר".

שלושת השותפים. צילום: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects

שלושת השותפים. צילום: מקסימיליאנו אינוחוסה, VHR-Architects

התכנון האדריכלי התלת ממדי בו מתהדרת חברת VHR-Architects לאדריכלות ועיצוב פנים הוא לא עניין של מה בכך. בעלי המשרד הם בין היחידים בארץ, והראשונים בדרום, להשתמש במתודולוגית BIM הנחשבת לתוכנת העל וללהיט הגדול ביותר של עולם הבנייה והתשתיות. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת יצירת מודל תלת ממד אופטימלי ממוחשב שעומד באילוצים ובצרכים הקיימים עוד לפני תחילת עבודת הבנייה, ומסוגלת לדמות כיצד יראה המבנה על כל מרכיביו. בזכות ההדמיה התלת ממדית מקבלים הקבלנים והיזמים את כל המידע הטכני הקשור לפרויקט. התוצאה – על גבי המודל ניתן להוציא כתב כמויות בשלב מוקדם של הפרויקט ולחשב אומדן תקציבי מדויק. מדובר בטכנולוגיה היעילה ביותר עבור קבלנים, אדריכלים ויזמים.

"הקבלן והיזם יוכלו לקבל בעזרת הטכנולוגיה החדשנית הנפשה מלאה והכי קרובה לשטח של הפרויקט שלהם. מדובר בעצם בשירות שבדרך כלל הם היו מקבלים לא פחות מ-4-5 גופים. אצלנו, היזמים והקבלנים מקבלים הכל במקום אחד מבעלי המקצוע המנוסים ביותר בתחום. כבר בשלב הראשון נציג להם בצורה מוחשית גבוהה כיצד הפרויקט שלהם יראה, איך הוא מתקדם ונדווח להם מהשטח על התקדמות הפרויקט. המשרד שלנו ישדרג להם באופן משמעותי את חווית הבנייה בכל הקשור לתכנון, ניהול זמן, תיאום ותזמון פרויקטים, העדר התעסקות מול גופים נוספים והכי חשוב נחסוך להם עלויות בסך מאות אלפי שקלים. אנחנו מדברים על חסכון של כ-30%. חיסכון המתאפשר בעיקר בזכות העובדה כי מעבר לשימוש בטכנולוגיה היוקרתית, החברה שלנו נותנת גם את כל השירותים להם זקוקים הקבלנים והיזמים תחת קורת גג אחת".

טכנולוגיית ה-BIM מעניקה לחברת VHR-Architects לאדריכלות ועיצוב פנים יתרון עצום בשטח ושמה אותה בקדמת הבמה של החדשנות והטכנולוגיה. בקרוב תשיק החברה גם אפליקציה ייחודית בעזרתה יוכלו הלקוחות לראות את שלבי הבנייה של הפרויקט משלב הסקיצה והתכנון ועד לשלב הביצוע. האפליקציה מתעדכנת און ליין והלקוחות יוכלו לראות דרך הנייד שלהם באיזה שלב נמצא הפרויקט שלהם בשטח, לעקוב אחריו מקרוב, לטייל בין החדרים וזאת מבלי לקום מהספה.

"המשרד שלנו נותן שירות מקיף לפרויקטים רבי קומות, משרדים, מבני ציבור וחינוך, בנייה פרטית ומסחרית, והכנת כתבי כמויות מדויקים על בסיס מודל והדמיות. אנחנו דואגים ללקוחות שלנו בקשר מול גופים שונים, בניהול הפרויקטים בשטח, בהוצאת היתרים וברישיונות, וכבונוס מציעים גם עיצוב פנים של הפרויקטים. בזכות שיטת העבודה היעילה שלנו הלקוחות שלנו חוסכים בעלויות וזוכים לשקט נפשי. ולא פעם, זה הרבה יותר חשוב מכסף".

VHR-Architects – משרד לאדריכלות ועיצוב פנים
טלפון: 052-5497548 (מיקי)
מייל: [email protected]
כתובת החברה: אשדוד, שדרות ירושלים 18, בניין K-TOWER, קומה 4, משרד 419B
קישור לאתר החברה
קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר