חנות התחפושות הטובה ביותר באשדוד. צילום: Look Studio, Shutterstck
חנות התחפושות הטובה ביותר באשדוד. צילום: Look Studio, Shutterstock

אל תחפשו, מצאנו: חנות התחפושות הטובה ביותר באשדוד

החג הכי צבעוני בשנה מתקרב בצעדי ענק. רוצים להיות בטוחים שהפעם תהיה לכם ולילדכם תחפושת ייחודית עם אביזרים מושלמים? עצרו הכל. יש לנו את הכתובת!

פורסם בתאריך: 22.1.20 06:50

     

בשנה שעברה שוב נזכרתם בשבוע האחרון לקנות תחפושת לילדים, שלושה ימים עברתם בין חנויות. שם לא היה מידה, פה "בדיוק נגמר" ושם? חסר גלימה. השנה, זה הולך להיות לגמרי אחרת.

את "מיקי ספרים" אין אשדודי שלא מכיר. כבר 50 שנה שהחנות משמשת פינה אהובה לקניית מוצרי חזרה לבית הספר, ציוד משרדי, ספרים, חולצות ביה"ס ומוצרי פופ. הסוד השמור לאלו שתמיד זוכים בתחרות תחפושות, ובכלל מסתובבים עם חיוך גדול כל החג הוא שהם יודעים שגם תחפושות מדהימות קונים ב"מיקי ספרים".

מיקי ספרים. תחפושות לילדים ולמבוגרים במבחר אדיר. צילום: באדיבות מיקי ספרים

מיקי ספרים. תחפושות לילדים ולמבוגרים במבחר אדיר. צילום: באדיבות מיקי ספרים

"כבר שנים שאני מגיעה לכאן עם 2 בנותיי לבחור תחפושת. החוויה כאן שונה ורגועה. כבר בבית אנחנו מתפעלות מהקטלוג ומוצאות כיוון כי השפע – מטורף! כשאנחנו מגיעות לחנות – הכל מסודר ומאובזר כך שתוך חצי שעה אנחנו אחרי, עם ה'שלל' ביד. הבנות? מאושרות, אז בטח שגם אני" מסבירה לי לקוחה ותיקה. אחרת מוסיפה: "זה נכון! אבל צריך להגיע בזמן. מכל תחפושת יש מספר יחידות בודדות" עם חיוך של אחת שיודעת.

חזי, בעל החנות מסביר: "חשוב לנו לשמור על הסיבה שבגללה כולם מגיעים לכאן – איכות, שירות ובעיקר ייחודיות. מי שמגיע לכאן יודע שהתחפושות פה הם במבחר ושפע עצום ושאין פשוט אין תחפושות כאלו בחנויות אחרות. אני יודע לומר זאת בלב שלם כי אני בוחר אותם באופן אישי אחד אחד בארצות הברית ומביא אותם לארץ במיוחד".

ואכן, אם תפתחו את הקטלוג היפיפה תבינו מיד שמדובר במשהו אחר. הדמויות האהובות ומוכרות שילדכם כל כך אוהבים יהיו כמובן, אך בגרסא היפה ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שילדכם לא יראה בדיוק אבל בדיוק כמו 7 ילדים נוספים בכיתה. "כששואלים אותי בכל שנה מי תופרת לילדים שלי את התחפושת, ואיך חשבתי על הרעיון אני פשוט מחייכת" מסבירה לי לקוחה שכבר הפכה לשגרירה של החנות "בכל שנה אנחנו זוכים למחמאות מקיר לקיר על התחפושות. הילדים מאושרים וקוטפים את המקומות הראשונים בכל תחרות. מה אני צריכה יותר? זו בדיוק הכוונה של שמחה בחג – כולם מאושרים".

מה מחכה לכם?

גיבורי העל

כל הדמויות של מארוול, ספריידרמן, באטמן, סופרמן צבי הנינג'ה, מלחמת הכוכבים ועוד עם אביזרים מושלמים כך שתראו כאילו ממש עכשיו יצאתם ממסך הטלוויזיה. הכי קרוב לדמות האמיתית.

קטנטנים

הילד לא הולך לישון בלי כוח פיגיי? מסרב לעזוב את פוקימון ומאוהב בסמי הכבאי? הילדה חולמת על נסיכות? בטוחה שהיא טינקרבל ושרה כל היום את שירי פרוזן עם אנה ואלזה? כל דמויות הילדים מחכות גם לגוזלים שלכם!

תחפושות מקוריות

רוצים לזכות סוף סוף באינספור מחמאות? הילדים המתבגרים חייבים תחפושת מגניבה ושונה? לא תאמינו איזה מגוון מטורף של תחפושות שישיארו אתכם רק לבחור מה עושים עם המקום הראשון בכל תחרות תחפושות.

גם למבוגרים מגיע ליהנות

ואם יש חג שבו גם לנו מותר לחזור להיות שוב ילדים, זה החג הזה! עשרות תחפושות ייחודיות החל מדמויות קומיקס, מלכת הפופ, ליצנית מטורפת או אפילו קטשופ ומיונז מחכות לכם. כן, גם בזוג.זה מצטלם נפלא!

ומה לגבי נוחות? חשוב לכם שילדכם יוכל להיות נינוח, להרגיש חופשי ולהנות מהיום הזה במקסימום? בחירה נכונה של תחפושת תוכל לשנות את כל החוויה. "אני בוחר את התחפושות בקפידה" מסביר חזי " אני תמיד חושב על הילד/ה או מי שילבש את התחפושת, שלא רק שירגיש יפה, מיוחד או ייחודי אלא גם שירגיש בנוח לזוז, לשבת, לרקוד וכו. בכל שנה מחדש, זו אחת המחמאות שאני הכי שמח לקבל – לא רק שחידשנו וחשבנו על הדבר הבא בעולם התחפושות אלא גם הפכנו את חוקי המשחק והוכחנו שאפשר להנות במקסימום ולהרגיש הכי בנח בעולם".

גם לאלו ממכם שפחות אוהבים תחפושות קומפלט – מגוון האביזרים הרחב יאפשר לכם להיכנס לאווירת החג ולשדרג כל לוק – למראה מנצח לחג הכי שמח בשנה.

אתם עוד פה? סניף ככר הסיטי אשדוד, רחוב ההגשמה 2, טל: 08-8671020 | הפייסבוק שלנו | הקטלוג המלא

מגוון תחפושות ייחודיות לילדים ולמבוגרים / כזה מבחר, לא תמצאו בשום מקום. צילום: באדיבות מיקי ספרים

מגוון תחפושות ייחודיות לילדים ולמבוגרים / כזה מבחר, לא תמצאו בשום מקום. צילום: באדיבות מיקי ספרים


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר