המקובל של המדינה: הכירו את הרב מאיר מסלטי שליט"א. צילום: חוני מסלטי
המקובל של המדינה: הכירו את הרב מאיר מסלטי שליט"א. צילום: חוני מסלטי

המקובל של המדינה: הכירו את הרב מאיר מסלטי שליט"א

קרוב לוודאי שאין סיכוי שלא שמעתם על השם 'המקובל המאיר לבריות', הרב מאיר מסלטי שליט"א, שבתוך שנים ספורות הפך מאדם אנונימי לחלוטין להיות המקובל שרבים מתייעצים איתו

פורסם בתאריך: 13.1.20 13:57

     

מאות אלפי אנשים בארץ ובעולם נהרו לפתחו של המקובל המאיר לבריות בשנים האחרונות לקבל ברכה ועצה, טיפול להסרת כישופים ועין הרע, פתיחת המזל והכוונה לחיים. את כל אלו מעניק הרב מכוח הקדושה שקיבל בירושה. דרך תפילות ושמות קודש הוא מחולל ניסים, מרפא אנשים, משכין שלום ומוציא אנשים מהבוץ אליו הם נקלעו.

סקפטיים? בואו תראו מי לא

את לשכת המקובל המאיר לבריות בראשון לציון פוקדים מאות אנשים מידי חודש, בניהם שרים, חברי כנסת, פוליטיקאים, ראשי ערים, זמרים ואומנים, שחקני כדורגל ועשירי עולם.

בחמש השנים האחרונות, תכניות הטלוויזיה, אתרי האינטרנט והעיתונות מצאו ברב מאיר מסלטי שליט"א עניין גדול. זה התחיל בכתבה המרתקת 'באבא נולד' של אמנון לוי בתוכנית 'פנים אמיתיות', שם התלווה אמנון לביקוריו של הרב בבתי חולים, פגישות עם אנשים, תקשור עם נפטרים וטיפולים להסרת כישופים ועין הרע.

מיד לאחר התוכנית פנתה אליו משפחה שנקלעה למשבר קשה ביחסים. המקובל, שלא הכיר את המשפחה, נענה ברצון והסיר כישוף שלטענת האם בוצע על ידי אדם חיצוני. המקובל ביצע את הטיפול במקרה באמצעות תמונה של אחד מבני המשפחה.

בנוסף למקרה זה, בעונה האחרונה של הבוזגלוס היה 'המאיר לבריות' דמות דומיננטית מאוד בחיי משפחת הכדורגל המפורסמת. בני המשפחה הגיעו אליו פעמים רבות על מנת להתייעץ עמו בנושאים מגוונים. בהמשך, אב המשפחה אף עבר טיפול להסרת כישופים ועין הרע על מסך הטלוויזיה של HOT 3 בידור ישראלי.

המקובל מלווה משפחות ומייעץ להן במקרים רבים, מסיר כישופים ועין הרע ומתקשר עם נשמות הנפטרים.

צילום: רן כליף

צילום: רן כליף

המקובל מסייע בתפוצות
נדמה שבעיית הכישופים היא כבר לא נחלתם של יוצאי עדות המזרח בלבד, אלא של כלל עם ישראל בארץ ובתפוצות. כך למשל כבר שנתיים שלפחות פעם בחודש יוצא המקובל המאיר לבריות לטיפולים ברחבי העולם, שם הוא מוזמן לקהילות יהודיות ולבתים פרטיים של אנשי עסקים שנקלעו לצרות ומבקשים ממנו לפתור אותן, בעזרת תפילות כאמור ושמות הקודש.

הביקור האחרון של המאיר לבריות בפראג עלה לכותרות בזכות סרטון תמים שבו צילמו את הרב מטייל בגן החיות האזורי, שם דרך שמות קודש פקד על האריה לעלות לחלק העליון של הכלוב ולשאוג. האריה המנומנם לא חיכה ומיד ביצע את שפקד עליו הרב.

צילום: יוסי לחיאני, יחסי ציבור

צילום: יוסי לחיאני, יחסי ציבור

המלצות שלא מפסיקות להגיע
ביקשנו לראיין את הרב לצורך הכתבה, אך עומס לא רגיל במשכנו גרם לנו לוותר על כך ולבדוק בעצמו על סיפורו המרתק, תוך שאנו שואלים מקורבים ואנשים המתדפקים על דלתו על החוויה הרוחנית המדהימה אותה הם חווים בזמן הפגישה האישית.

ראשית הפנה אותנו עוזרו האישי של הרב לדף הפייסבוק 'המקובל המאיר לבריות הרב מאיר מסלטי שליט"א' אותו הוא מתחזק עבור הרב על מנת להיות נגיש לציבור. בדף הפייסבוק מתפרסמות חדשות לבקרים תמונות של הרב עם ידוענים רבים. כמו כן, מתפרסמות בדף הודעות של אנשים שחוו סיפורים אישיים עם הרב וביקשו לפרסמם על מנת שגם אחרים יבינו את כוחו, קדושתו ועוצמתו של הרב.

בעמוד תוכלו לקבל הצצה לאלפי סיפורים ובהם קשיי בריאות, מורדות בחיי הזוגיות, קשיים כלכליים, קושי בפריון ועוד. האתגרים מטופלים במסירות על ידי הרב והתוצאות המשמחות לא מאחרות לבוא.

כך לדוגמא נראה סיפורה של אישה ששמה לא ניתן לפרסום, ששלחה הודעת תודה לכבוד הרב, שם גוללה את הסיפור על ציפייה בת 9 שנים לפרי בטן המלווה בטיפולים קשים וכספים רבים וללא תוצאה. האישה שבעקבות לחצי חברתה הגיעה סקפטית למשכנו של המקובל המאיר לבריות בראשון לציון, היתה המומה כששמעה מפי הרב על דברים שרק היא יודעת אותם. לאחר שקיבלה עצה וברכה, אמר לה הרב "אם תעשי מה שאמרתי לך, תוך ארבעה חודשים תפקדי ויהיה לכם בן זכר". לאחר שלושה חודשים האישה נקלטה להריון וזכתה ללדת בן, בדיוק לפי דברי הרב.

מקרה נוסף של נס גלוי הוא של בחורה ממרכז הארץ שסגרה חתונה עם בחיר ליבה. הבחורה לקתה לפתע בבריאותה ואושפזה בבית חולים במשך כשלושה חודשים. הרופאים שלא מצאו מזור למחלתה ביקשו מהבעל לעתיד לבטל את החתונה כי אין צפי חיובי. הבעל שכמעט התייאש הגיע לרב וביקש ממנו להגיע לבית החולים. הרב הגיע בשמחה, בירך וביצע טיפול להסרת כישופים ועין הרע ותוך יומיים הבחורה השתחררה לביתה והחתונה התקיימה כמתוכנן.

המקובל מאיר הפנים
בסביבתו הקרובה של הרב מספרים על אדם חם שמבין כל אדם באשר הוא אדם וללא סטיגמות. "הרב לא שופט לפי המראה או לפי הרמה הרוחנית", מספר לנו עוזרו של הרב. "מגיעים אליו אנשים מכל גווני הקשת הישראלית ואת כולם מקבל הרב בהארת פנים. הוא לא מנסה להחזיר אנשים בתשובה אבל אין ספק שהעצות שהרב נותן להם, מקרבות אותם לתורה וליהדות מתוך רצון וללא כפייה".

צילום: יוסי לחיאני, יחסי ציבור

צילום: יוסי לחיאני, יחסי ציבור

תקשור
שוחחנו עם אחד הרבנים המקובלים מירושלים שמכיר באופן אישי את המקובל המאיר לבריות, שהסביר לנו על הליך התקשור עם נשמות הנפטרים: "לא מדובר על סיאנס חלילה שאסור מן התורה, אלא על יכולת התקשור שרק אנשים בודדים בעולם מקבלים מכוח הקדושה. היכולת באה לידי ביטוי בתקשור עם נפטרים שרוצים להעביר מסרים המותרים להם מהעולם העליון לבני האדם, והם עושים זאת דרך אותם אנשים אשר קיבלו את היכולת לתקשר", הוא מסביר.

"לפעמים יש לאדם דחף ללכת למקובל ולשאול אותו שאלות, וזאת מהסיבה שהנפטר דוחף אותו לשם כדי שיקבל תשובות או אזהרות מהעולם העליון. משיחות רבות שערכתי עם הרב מאיר מסלטי שליט"א, אין לי ספק שמדובר בכוחות שבאים מהקדושה ומהתפילה".

אם היה לנו עוד מקום בכתבה, כנראה שהייתם קוראים על עוד אלפי סיפורי ניסים שישאירו אתכם פעורי פה. אך ההמלצה שקיבלנו מהמרואיינים שלנו בכתבה זו הייתה שלא תפחדו לנסות בעצמכם ולקבוע פגישה אצל הרב. כל אדם נתקל בחייו בבעיות ובקשיים שפתרון טבעי לא נמצא להם, ובידיו של המקובל המאיר לבריות הרב מאיר מסלטי שליט"א פתרון רוחני המגיע מכוח עליון בדרכי הקדושה.

המאיר לבריות
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק

צילום: רן כליף

צילום: רן כליף


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר