רואה חשבון מומלץ בגדרה: הכירו את המשרד של אורית אבירם. צילום: Kan_chana, Shutterstock
רואה חשבון מומלץ בגדרה: הכירו את המשרד של אורית אבירם. צילום: Kan_chana, Shutterstock

רואה חשבון מומלץ בגדרה: הכירו את המשרד של אורית אבירם

בין אם מדובר בעובד עצמאי, עסק קטן או חברה גדולה, רואה חשבון אמון על טיפול בנושאים הפיננסיים, החשבונאיים של הלקוח. הנהלת חשבונות, דיווח לרשויות המס, דוחות כספיים ושכר, הם רק חלק מהשירותים שמספקים רואי החשבון ללקוחותיהם. בכתבה הבאה תכירו את המשרד המקצועי של אורית אבירם

פורסם בתאריך: 19.12.19 17:48

     

משרד רואי חשבון אורית אבירם בגדרה, מהווה One stop shop לשירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות. המשרד ממוקם באחד הרחובות היפים והקלאסיים בעיר – רחוב הבילויים, המוקיר את מורשת חברי תנועת ביל"ו, והפך בשנים האחרונות לרחוב תוסס ומתחדש. לקוחות המשרד נהנים  ממיקומו הנפלא לצד בתי קפה מקומיים ומלאי אווירה, מוזיאון, בתים עתיקים ששומרו לצד מבנים חדשים, צריף של חבר התנועה, ומגוון חנויות בוטיק.

משרד לראיית חשבון אורית אבירם, מספק את כלל שירותי החשבונאות והנהלת החשבונות במקום אחד: ייעוץ מס ופתרונות מיסוי מגוונים בהתאם לכל צורך, שירותי שכר, עריכת דוחות שנתיים לרשויות המס, ושירות אישי לכל לקוח בהתאמה אישית לצרכיו. המשרד משרת לקוחות פרטיים שכירים ועצמאיים, וכן עסקים וחברות.

רו"ח אורית אבירם, אם לארבעה ילדים וביניהם שני חיילים, עוסקת בתחום מזה 20 שנה וצברה ידע וניסיון מקצועי מקיף בכל הקשור לעולמות הפיננסיים של החברה והפרט. היא עבדה לאורך השנים כשכירה וכעצמאית בתחום ראיית החשבון. את משרדה הפרטי פתחה לאחר שילדיה גדלו, ומזה שבע שנים היא מקדישה לו את מרב תשומת לבה. "חשוב לי לספק לאנשים ערך מוסף מלבד שירותי חשבונאות" היא אומרת, "אני עומדת לצדם ומספקת להם כלים להתנהלות כלכלית נכונה, לדעת כמה רווח העסק שלהם מייצר בכל רגע נתון וכיצד להתנהל עם סכומי הכסף שנכנסים.

"אני יושבת איתם ומסבירה להם לאן הכסף שלהם הולך מבחינת ההוצאות, פנסיה, רשויות המס – ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ. כיצד לייצר משמעת, סדר וארגון בכסף, לייצר חסכונות, לבחור את הלקוחות הנכונים עבורם וכן הלאה. הרבה מעבר לעבודה הרשמית של רואה חשבון".

כחלק מהבטחתה לשירות מקסימלי ודאגה אישית לצרכיו של כל אחד מלקוחותיה, היא מציגה עבורם חלופות ובודקת אופציות שונות לייעול מצבם הפיננסי, היא עוברת יחד איתם על הנתונים ומייעצת מניסיונה מה הנכון ביותר לעשות לטובת העסק. מעבר לכך, היא מבצעת מעקבים שוטפים, בדיקות מס ודיווח מוקפד לרשויות, בין היתר, למניעת מצבים של הפרשים בסוף השנה. כל לקוח יודע בדיוק את מצבו והיכן הוא עומד מבחינה כלכלית, בכל רגע נתון, אורית מקפידה לעדכן את לקוחותיה באופן שוטף.

מעבר לשירותי החשבונאות הסטנדרטים, מספקת רו"ח אבירם שירות מיסוי פרישה לגיל השלישי הכולל גם קיבועי זכויות לקבלת הטבות מס החל מגיל הפנסיה (67 לגברים ו- 62 לנשים).

משרד רו"ח אורית אבירם מספק שירות אישי בגובה העיניים תוך היכרות מעמיקה עם כל לקוח וכל תיק במשרד, זמינות גבוהה ללקוחות ומענה מהיר לכל שאלה וצורך.

 

משרד רואי חשבון אורית אבירם

כתובת המשרד: הבילויים 7 גדרה

קישור לאתר

טלפון: 052-5432137


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר