תשמישי קדושה באשדוד: מכון הקודש. צילום: ungvar, Shutterstock
תשמישי קדושה באשדוד: מכון הקודש. צילום: ungvar, Shutterstock

תשמישי קדושה באשדוד: מכון הקודש

גם מי שאינו מקפיד על אורח חיים דתי, נתקל בתחום ברכישת תפילין לבר מצווה או טלית לחופה, בהענקת מזכרת מברית המילה או בהנצחת בני משפחה. ברגעים החשובים של החיים, מכון הקודש באשדוד מציע לכם לרכוש את הפריט המושלם והייחודי עבור האירוע שלכם

פורסם בתאריך: 18.12.19 17:46

     

הילד חוגג בר מצווה? מזל טוב! רגע אחרי שבחרתם את החליפה, הגיע הזמן לעסוק במה שחשוב באמת: בחירת תפילין איכותיים שילוו אותו במהלך חייו הבוגרים. על מנת שתהיו בטוחים שהענקתם לילדכם את הטוב ביותר, כדאי שתכירו את 'מכון הקודש' שחרטו על דגלם אמינות ויושרה. החנות אשר הוקמה ב-2002 צברה לה מוניטין מקצועי ולקוחות מרוצים.

מתוך היכרות מעמיקה עם התחום וצרכיו, בנו ב'מכון הקודש' שני סטים ייעודיים של תפילין לבר מצווה בדרגות הידור שונות שיתנו לכם, בעלי השמחה, מענה כולל ומקיף. למעשה, כל מה שאתם צריכים לילד שחוגג בר מצווה כבר מחכה לכם. 'סט הכסף' כולל תפילין בהמה דקה עם פרשיות מהודרות, כיסויים לטלית ותפילין עם רקמה אישית, טלית יפה, זוג כיפות מתנה, וכמובן, סידור יפה עם חריטה של הילד ללא עלות נוספת.

דוד, בעל המקום משתף: "הרבה שואלים אותי 'למה להשקיע בתפילין של הילד אם הוא גם ככה לא יניח את התפילין', ואני תמיד משיב בחיוך. גם מי שחושב שהבן שלו לא יניח את התפילין צריך לדעת שתפילין חייבים להיות ברמה טובה, כי לפי הקבלה התפילין של הילד מלווים אותו לאורך חייו, הם שומרים עליו ממש כמו מזוזה ולכן חשוב לבדוק מי כותב את התפילין ולוודא שהתפילין יהיו ברמה טובה".

אם תרצו להדר יותר בתפילין תוכלו לרכוש את 'סט הזהב' המתאים לאלו מכם שרוצים לקיים את מצוות התפילין בהידור גבוה בתפילין המכונים “בהמה גסה”. על מנת שתהיו שלווים ורגועים שבחרתם את הטוב ביותר, ב'מכון הקודש' מתחייבים לאחריות מלאה על התפילין לכל החיים. פרשיות התפילין נכתבות על ידי סופר מומחה. לאחר הכתיבה התפילין עוברות בקרת איכות מדוקדקת על ידי מומחה ועל ידי מחשב. הסט המלא במחיר אטרקטיבי כולל תפילין עם פרשיות ברמה גבוהה ביותר. התפילין היוקרתיים מגיעים עם מכסים מוכספים מתנה, כיסוי לטלית ולתפילין עם רקמה מהודרת ואישית, טלית מהודרת שעשויה מצמר טהור, כיפות לחתן וסידור מפואר לאב.

כשאמרנו הכל, התכוונו לכך. ב'מכון הקודש' יתנו לכם מענה איכותי גם לקהל האורחים שלכם, בין אם מדובר בשבת חתן, עליה לתורה, ברית או מזכרת מאירוע חשוב ומשמעותי – אם אמרתם מתנות לאורחים, אמרתם 'מכון הקודש'. מה תוכלו למצוא? בגזרת בר המצווה – תוכלו למצוא תפילין עץ עם צמח הציפורן להבדלה, מתנה מיוחדת ושימושית לכל אורח. אפשרויות נוספות הן תהילים בשקית אורגנזה, תפילת הדרך להדבקה ברכב או זמירות שבת מהודרות. גם בנות המצווה לא ישאירו את האורחים בידיים ריקות ויעניקו להם מראה ותפילת הדרך לשמירה והגנה, סדר הפרשת חלה, סדר הדלקת נרות שבת יוקרתי, קריאת שמע דמוי עור בעיצוב ורוד ומיוחד ועוד עשרות אפשרויות שיתאימו בדיוק עבורכם.

טליתות ברמות הידור שונות. צילום עצמי
טליתות ברמות הידור שונות. צילום עצמי

מחלקת המזכרות לברית מילה וחאלקה תשאיר אתכם ללא מילים. עשרות אפשרויות מגוונות וייחודיות ישדרגו לכם כל אירוע. תליון עור ברכת הדרך עם תהילים, זמירות שבת עם תמונה אישית, ברכון הבדלה ריחני, תהילים קטנטנים בכריכה מפוארת, תפילת הודיה ומה לא? כל מה שחלמתם לרגע המיוחד הזה, מחכה לכם שם.

'מכון הקודש' יהיו לצידכם ברגעים יפים נוספים של החיים. אין חתונה מושלמת בלי טלית איכותית לחתן, במכון הקודש תוכלו לרכוש טליטות מיוחדות עם רקמה של כתר מפואר או עטרה יפה וכך הטלית של החתן שלך תהיה הטלית היפה ביותר.

במכון תוכלו למצוא כיפות עם הקדשה אישית במגוון אפשרויות, כיפות לבר מצווה עם הדפסת הלוגו של תאריך ושם הילד מודפס על הכיפה, והכל מוכן במקום ובהתאמה אישית. כמו כן, במכון הקודש תוכלו לרכוש מתנות לאורחים שישאירו אותם עם טעם טוב וכמובן תשמישי קדושה וכלי יודאיקה לבית של הזוג החדש.

מחלקה שלמה לעילוי נשמת יקירכם תנציח אותם בצורה המרגשת ביותר. פמוטי זכוכית עם הקדשה ותמונה, כיסוי חלות עם רקמה אישית, סידור עם תמונה, סדר לימוד ותפילה, תליון לשמירה בדרכים, תהילים עם תמונת הנפטר והקדשה אישית, אשת חייל עם איור דיוקן של יקירכם, נר זיכרון, נר תמיד קיר, סדר הבדלה ועוד.

בתשמישי קדושה הולכים על בטוח. כל המוצרים מחכים לכם גם באתר הבית של המותג
ייעוץ מקצועי ומהיר בטלפון:
08-8551154 או בנייד 054-4426493
קישור למייל
כתובת: רחוב דב גור 12, אשדוד

תשמישי קדושה לכל מטרה. צילום עצמי

תשמישי קדושה לכל מטרה. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר