שיפוץ ועיצוב הבית: הכירו את "מעוצבים ידיות ופרזול". צילום: FotoAndalucia, shutterstock
שיפוץ ועיצוב הבית: הכירו את "מעוצבים ידיות ופרזול". צילום: FotoAndalucia, shutterstock

שיפוץ ועיצוב הבית: הכירו את "מעוצבים ידיות ופרזול"

שיפוץ או עיצוב הבית עלולים ליצור תקופות לחוצות ועמוסות. "מעוצבים ידיות ופרזול" יעזרו לכם להפוך את המשימה להנאה צרופה 

פורסם בתאריך: 5.12.19 12:47

     

תקופת השיפוץ מלווה לעיתים בתקשורת מול ספקים ונותני שירות רבים, החלטות ודילמות, עיכובים בלתי צפויים והוצאות לא מתוכננות. דווקא כאשר הסוף כבר נראה באופק, ואתם בשלבי התקנת הארונות, אתם מגלים שיש עוד סדרה של החלטות לבצע: ידיות, צירים, מעצורים, פתרונות תליה ועוד מגוון החלטות קטנות אך חשובות מאין כמותן.

אם אנחנו תופסים אתכם בנקודה הזאת, כדאי לכם להכיר את 'מעוצבים ידיות ופרזול': חנות פרזול לנגרות באזור התעשייה אשדוד, עם וותק של 17 שנה בתחום, שתעזור לכם לקבל את ההחלטות האחרונות של השיפוץ בשפיות ואפילו בכיף.

ב – 17 השנים מאז נפתחה, הפכה חנות הפרזול 'מעוצבים ידיות ופרזול' הממוקמת באזור התעשייה אשדוד, לשם דבר באזור: "לקוחות מגיעים אלינו מאשקלון, יבנה, גן יבנה, מהמושבים שבסביבה, מגדרה ומראשון לציון", מספרת רחלי פוגל הבעלים. "מעוצבים ידיות ופרזול" היא חנות פרזול לנגרות המציעה לא רק ידיות לדלתות ולארונות, צירי דלתות, מעצורי דלת ועוד, אלא גם פתרונות אחסון ותליה ולמעשה כל מוצר משלים לארונות מטבח, חדרי אמבטיה ולארונות בגדים. בחנות משווקים את כל החברות הגדולות ובהן יעד פרזול, דומיסיל, עמליה ארקילביץ, טיראדור, בלום (Blum), הטיש (Hettich) ועוד.

פוגל מספרת שאיכות הסחורה היא לא הסיבה היחידה שבזכותה מגיעים לקוחות דווקא אליהם: "מבחינת היצע, רוב חנויות הפרזול יחזיקו פחות או יותר את אותם המוצרים, בתחום הפרזול אין יותר מידי בידול. הסיבה שאדריכלים ונגרים מפנים לקוחות שלהם דווקא אלינו קשורה יותר לשירות שאנחנו מעניקים. לעובדה שאצלנו הלקוחות מקבלים הסבר, ליווי והכוונה", היא מספרת. "במקרים רבים הלקוח לא ממש יודע מה הוא צריך. חשוב מאוד להסביר לו בדיוק מה הוא קונה, זו המדיניות אצלנו. השנים לימדו אותנו להבין שמכירות מהירות הופכות בסופו של דבר להרבה זיכויים ויוצרים מצב לא אופטימלי, גם לנו וגם ללקוח. אנחנו מעדיפים ללוות, לתת הסבר, ולהוציא לקוח עם הפריטים המדויקים לצרכים שלו כדי שייצא מרוצה עם תחושה טובה. אנחנו לא מוכרים כדי להיפטר ממלאי או כדי לעבור ללקוח הבא, וזה מה שהפך אותנו לעסק שמפנים אליו לקוחות רבים".

כחלק מהמודעות לשירות, פתחו ב'מעוצבים ידיות ופרזול' טלפון ייעודי להודעות וואטסאפ אליו ניתן לשלוח הודעות עם שאלות בכל שעה: "לפעמים לקוחות נזכרים בעשר בלילה בשאלה, במקום לשים תזכורת ליום למחרת ולהתקשר בשעות פעילות פשוט שולחים לנו וואטסאפ, אפשר גם לצרף תמונות של הארון או הדלת, אנחנו חוזרים עם תשובה ללקוח יום למחרת בשעות הפעילות". השירות המסור בחנות לא בא על חשבון המחיר והמחירים נשארים נוחים. "אנחנו מתעדכנים בקולקציות חדשות שיוצאות, ודואגים להחזיק את כל הסגנונות במלאי", מציינת פוגל.

המחשבה על חלוקת פנים ארונות חכמה חשובה דווקא בישראל, מאחר ומדובר במדינה קטנה וצפופה. רובנו חיים בדירות קומפקטיות ולא בבתים רבי קומות כנהוג בארצות הברית או במדינות שונות באירופה, ולכן כל ניצול פיסת ארון נחשב: "יש לנו פתרונות אחסון יצירתיים רבים שיעזרו לכם לחסוך מקום ולנצל את המרחב הקיים", מספרת רחלי, "למשל עגלת בקבוקים, חלוקת סכו"ם או פתרונות פתיחה לארונות פינתיים במטבח. לארונות בגדים נמליץ פעמים רבות על מסילות לארונות הזזה שמסייעים גם הם לחסוך מקום מאחר והדלת לא מפריעה כאשר היא במצב פתוח".

על מה לא היית ממליצה להתפשר בבחירת מוצרי פרזול לבית?
"האמת שבכל מוצרי הפרזול כדאי להשקיע, אך חשובים במיוחד הם צירי מגירות. לא הייתי ממליצה על צירים תוצרת סין שאולי עולים פחות מצירים אירופאיים אך לא צולחים את מבחן הזמן. מגירות הן מוצר פעיל מאוד במטבח ובארונות הבגדים. אין דבר יותר מעצבן ממגירה שלא נפתחת טוב".

אז אם אתם נמצאים בשלב הקריטי הזה של כמעט-סוף-שיפוץ או בניית בית, ומחפשים את המקום המושלם שייתן לכם את הטאץ' העיצובי והיעיל – קחו נשימה וסעו ל'מעוצבים ידיות ופרזול'. את ההחלטות לגבי אבזור וסיום הארונות תוכלו לקבל בחנות עם מחירים נוחים, שירות מסור, 17 שנות נסיון ומלאי של כל החברות הגדולות. אנחנו יודעים שאתם כבר עייפים, ורוצים לצלוח את הישורת האחרונה של השיפוץ בשלום ולכן הליווי וההכוונה ב"מעוצבים ידיות ופרזול" הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

מעוצבים ידיות ופרזול

כתובת: העבודה 27, אשדוד

טלפון: 08-8528869, וואטסאפ לשאלות: 050-4688051

שעות פתיחה: ראשון – חמישי בין השעות 8:00-17:00
שישי בין השעות
 8:00-13:00

רחלי פוגל ב'מעוצבים ידיות ופרזול'. צילום עצמי

רחלי פוגל ב'מעוצבים ידיות ופרזול'. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר