קוסמטיקאיות מומלצות באשדוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Chester-Alive)
קוסמטיקאיות מומלצות באשדוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Chester-Alive)

קוסמטיקאיות מומלצות באשדוד: היופי הוא לא רק בעיניי המתבונן

החיפוש אחר קוסמטיקאית טובה לא נגמר לעולם. בשביל לעשות לך חיים קלים ולקצר תהליכים עשינו בדיקה ומצאנו את אחת הקוסמטיקאיות הטובות והמומלצות ביותר באשדוד

פורסם בתאריך: 13.11.19 16:03

     

אתי איבגי-כהן קוסמטיקס

בעידן של היום כאשר המודעות לאסתטיקה רפואית הולכת וגדלה, חשוב לבחור קוסמטיקאית טובה ומקצועית שתדע גם לאבחן יחד איתך את הטיפול הנדרש, וגם תעשה זאת עם החומרים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק. אתי איבגי כהן, קוסמטיקאית פרא רפואית מומחית היא בדיוק הפיתרון שלך לחיפושים.

הקליניקה של אתי נמצאת באשדוד, שם היא מקבלת את כל לקוחותיה בחיוך גדול וברצון גדול עוד יותר לעזור ולטפל בכל הקשור לטיפוח הפנים. אתי היא קוסמטיקאית PME (פרא רפואית) ומאבחנת רב מערכתית (DMD) ובוגרת הקורס של פרופסור אייל גור וחוה זינגבוים.

המסיכות של אתי. צילום עצמי

המסיכות של אתי. צילום עצמי

מומחית לאקנה
בניגוד למה שחשבנו, תופעת האקנה אינה שכיחה רק בקרב בני נוער, אלא נוגעת בטווח גילאים רחב. אתי מטפלת ומלווה תהליכי טיפול בהחלמה מאקנה וממליצה לעבור טיפול אחת לשלושה שבועות וכמובן להקפיד על טיפול שגרתי בבית. כמו כן, אתי תדע לדייק לכם באופן ברור מה מותר לעשות ומה אסור בכל הנוגע לטיפול באקנה.

בוסף לטיפול באקנה, אתי מתמחה בטיפולים ממוקדים לעור מתבגר כמו ביו מימטים ומזותרפיה – טיפול לחידוש והצערת העור שעוזר גם לעור פוסט אקנה.

המומחיות הנוספת והבולטת של אתי היא טיפולי אנטי אייג'ינג. מהות טיפולי האנטי אייג'ינג היא האטת הזדקנות העור ולכן את שגרת הטיפולים מסוג זה, אתי ממליצה להתחיל בשנות העשרים המאוחרות ולהיות בשגרת טיפולים המשלבת טיפולים אצל הקוסמטיקאית אחת לשלושה חודשים וכמובן שגרת טיפוח בבית ביום-יום.

כמומחית בתחומה, לאתי חשוב מאוד להשתמש במוצרים איכותיים ולדעת שהיא מעניקה ללקוחותיה את הטוב ביותר. לכן, בין המוצרים והתכשירים תמצאו את ליין המוצרים של חוה זינגבוים אשר היא מעידה כי הם מהטובים ומהאיכותיים ביותר בעולם הקוסמטיקה, וכן מוצרים של מותגים נוספים באיכות גבוהה ולא מתפשרת.

על מנת לשמור על רמת מקצועיות גבוהה ולהעשיר את הידע הקיים, אתי עוברת השתלמויות מקצועיות וקורסים באמצעותם היא מחדשת ומתמקצעת יותר ויותר. בשנת 2019 הוענקה לה סיכת מצוינות של PME ובשנים האחרונות מלווה את נבחרת מלכות היופי.

אתי והמלכות. צילום: ניסים פרץ

אתי והמלכות. צילום: ניסים פרץ

היחס האישי שהיא מעניקה לכל לקוחה ולקוחה בא לידי ביטוי גם בקבלת הפנים וגם בטיפולים אותם היא עושה. כל לקוחה מקבלת את מה שראוי, מדויק ונכון לה על פי האבחנה המקצועית של אתי. כקוסמטיקאית, היא שומרת על רמת שירות מאוד גבוהה, ממוקדת, יסודית ובעיקר נעימה וניכר מאוד כי היא אוהבת את המקצוע שבחרה לעסוק בו.

אם אתם רוצים לשמור על עור הפנים שלכם ולדעת שהוא נמצא בידיים העדינות, המקצועיות והטובות ביותר – אתי היא הקוסמטיקאית עבורכם.

טיפים מאתי לשמירת עור הפנים בעונת החורף:

  1. להעשיר את העור בסרום וקרם לחות (בעיקר כאלו המבוססים על חומצה היאלורונית) – הקור מייבש מאוד את העור ולכן חשוב לשמור על הלחות
  2. להשתמש במקדם הגנה גם בחורף, כי כולנו מכירים את המושג "שמש שקרנית" – אומנם היא לא מחממת אבל היא מזיקה לעור בדיוק כמו בקיץ
  3. מסיכת ויטמין E או מסיכת הזנה אחת לשבוע
  4. שתיית מים מרובה
  5. סדרת טיפולי פנים הכוללת החדרת לחות וויטמינים

אתי איבגי-כהן קוסמטיקס

טלפון: 054-7955549
כתובת: הציונות 50 אשדוד
קישור לאתר
קבלת קהל: א-ה 10:00 – 19:30

טיפולי פנים מפנקים מבית אתי איבגי-כהן. צילום עצמי

טיפולי פנים מפנקים מבית אתי איבגי-כהן. צילום עצמי


לירן שוקרון

לירן שוקרון תמיד אהבה את תחום האסתטיקה, עוד מילדות, ותמיד ייעצה לחברות בנושא. כשגדלה החלה ללמוד מנהל עסקים וחשבה על קריירה בתחום, אך האהבה לעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה לא הרפתה ממנה. לפני כשלוש עשרה שנים, החליטה לממש את אהבתה לתחום ונרשמה ללימודים בבית הספר לקוסמטיקה ״איב סנטר״. את דרכה המקצועית היא החלה כשפתחה מכון לבניית ציפורניים אצל הספר הקבוע שלה, שדחף אותה להגשים את החלום. שלוש שנים לאחר מכן, לירן יצאה לדרך עצמאית ופתחה מכון משלה באשדוד.

שיקום ציפורניים

לירן מאמינה בשמירה על המראה הטבעי ולכן מתמקדת בטיפוח כף היד ובשיקום ציפורניים ולא בבנייתן. "מגיעות אליי נשים עם ציפורניים הרוסות, אחרי שנים של בנייה על הציפורן, כשכמעט לא נותר דבר מהציפורן הטבעית שלהן", מספרת לירן. "כשמגיעה אליי לקוחה חדשה שמעוניינת להסיר את בניית הציפורניים, אני קובעת לה תור ארוך, של שעה וחצי. אני בודקת את מצב הציפורן ובהתאם קובעת לה סדרה של טיפולים לשיקום הציפורן הטבעית, לפי הצורך. בניגוד לשיטה שרבות משתמשות בה – הסרת הבנייה באמצעות מכונת שיוף, אני משתמשת בפצירה ומסירה את הבנייה באופן עדין ומבוקר מבלי לפגוע בציפורן הקיימת".
בנוסף לשיקום הציפורן, במכון של לירן תמצאו גם טיפולי מניקור-פדיקור ומריחת לק-ג'ל.

טיפולי שחזור ציפורניים, מניקור-פדיקור ומריחת לק-ג'ל (צילום: סנדי נקש)

טיפולי שחזור ציפורניים, מניקור-פדיקור ומריחת לק-ג'ל (צילום: סנדי נקש)

איפור קבוע

בלימודיה ב'איב סנטר', בחרה לירן להתמקד ולהתמקצע בתחומי טיפוח הציפורן ואיפור קבוע. כיום היא מציעה ללקוחותיה איפור קבוע בשיטת מיקרובליידינג, הנקראת גם שיטת השערה. מדובר בשיטה מדויקת וידנית המדמה את שיער הגבה הטבעי ומאפשרת מילוי קרחות וחוסרים בגבה, עיבוי גבה דלילה, וכל זאת ללא מכשיר חשמלי. "בחרתי בשיטה זו מכיוון שאני מאמינה במראה טבעי, חשוב לי להתאים את הגבה לצרכיה ולרצונותיה של הלקוחה ולגרום לאיפור הקבוע להראות אמיתי וטבעי", אומרת לירן.

לא רק טיפולי אסתטיקה

אצל לירן תמצאו הרבה מעבר לשיקום ציפורניים ואיפור קבוע. במפגשים עם לקוחותיה היא משלבת גם שיחות אימון אישי (קואוצ'ינג).

"אני אוהבת לעבוד עם אנשים, ומאמינה שמהות הטיפול עבור הלקוחות שלי הוא הרבה מעבר לציפורניים. נשים מגיעות אליי לעשות ציפורניים ולהרגיש שלמות יותר עם עצמן גם מבחינה נפשית". המחשבה הזו הובילה את לירן ללמוד קואוצ'ינג באוניברסיטה הפתוחה וכיום היא משלבת שיחה ואימון אישי במפגשים עם לקוחותיה.

"יש לי מטופלות קבועות שמגיעות אליי במשך שנים, אני מכירה אותן אישית, הן משתפות אותי בכל מה שעובר עליהן בחיי היום-יום, חלקן גם מתייעצות איתי. חשוב לי להעניק להן ערך מוסף, לכן כל מפגש עמן מבחינתי הוא טיפול בגוף וגם בנפש."

הטיפ של לירן

קודם כל תהיי את, אל תתאמצי להיות מישהי שאת לא, בטח שלא מבחינת נראות. תעשי רק מה שעושה לך טוב והקפידי לשמור על המראה הטבעי שלך, איתו את הכי יפה.

כתובת: ספיר 19/12, אשדוד
טלפון: 052-5455845

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

״תעשי רק מה שעושה לך טוב והקפידי לשמור על המראה הטבעי שלך, איתו את הכי יפה״ (צילום: סנדי נקש)

״תעשי רק מה שעושה לך טוב והקפידי לשמור על המראה הטבעי שלך, איתו את הכי יפה״ (צילום: סנדי נקש)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר