ארונות שזזים לפי הצרכים שלכם. צילום: ליאור שניידר
ארונות שזזים לפי הצרכים שלכם. צילום: ליאור שניידר

ארונות הזזה בדרום: הכירו את חברת אידיאל

מזה כעשרים שנים שחברת אידיאל מתמחה בארונות הזזה. למעשה ניתן לומר שאידיאל הייתה חלוצה בתחומה כשהחדירה את הטרנד שכבש את בתי ישראל, שהלך והשתכלל במרוצת השנים הן ברמת הפרזול, החומרים, העיצוב ,הפרקטיקה והנוחות שמנצחים מעל הכל

פורסם בתאריך: 3.11.19 14:46

     

איילת ערוב, מנהלת השיווק של החברה אומרת: "אידיאל מתמחה בייצור ארונות הזזה, חיפויי טלוויזיה, וחדרי ארונות ישירות לצרכן".

מה היתרונות של ארונות הזזה על פני ארונות בפתיחה רגילה?
"בארון הזזה לא צריך לפתוח דלתות. כידוע, מדובר על דלתות שנעות במסילה, דבר שחוסך במקום, וניתן להתקין גם בחדרים קטנים. כמו כן, יכולים להתאים בנישות כארונות קיר, כך שבחדרים קטנים לא יבלטו מידי בחלל. הארונות מגיעים עם טריקה שקטה ולכן מתאימים ללא חשש לחדרי ילדים. ארונות הזזה יכולים לשמש כפתרונות מעולים למקומות אחסון בבית, ולא רק כארונות בגדים. ניתן להתקין בתוכם קרש גיהוץ, ארונות נעליים ועוד. הלקוח יגיד מה הוא רוצה לאחסן, ואנחנו נתכנן ארון פרקטי, יעיל ובהתאם לטעמו האישי ומבנה החדר".

חדר ילדים או משרד, ארונות הזזה הם הפתרון. צילום: ליאור שניידר

חדר ילדים או משרד, ארונות הזזה הם הפתרון. צילום: ליאור שניידר

אילו חידושים קיימים בתחום ארונות ההזזה?
"באידיאל ישנה מחלקה שאמונה על חידושים בתחום, כך שאנחנו מספקים ללקוחות מוצרים מאוד מעודכנים. בשנים האחרונות אידיאל מייצרת ארונות מלוחות מלמין ירוקים. זהו לוח אקולוגי שמיוצר בתהליך חדשני, ידידותי לסביבה, ובעל טקסטורה יפה. כמו כן, אנחנו משווקים מגירות בשליפה מלאה, כך שהלקוח נהנה מיותר מקום אחסון ונגישות יותר גדולה ונוחה. בנוסף, אנחנו באידיאל, מייצרים את הארון בצבע אחיד. כולל את גוף הארון, גב הארון, הקנטים, המדפים, תחתיות המגירות, אלא אם כן הלקוח ביקש אחרת.

"מנורות לדים בתוך הארון הם חידוש נוסף. כשפותחים את הארון המנורות ידלקו מבלי להדליק את האור בחדר. זה פרקטי, נוח, ומייצר אווירה טובה. לאידיאל יש פטנט, ארון טלוויזיה שמערכת החווטים מוסתרת. כשהטלוויזיה סגורה לא ניתן לדעת שיש שם מסך. זהו ארון מאוד אסתטי. כמו כן, ישנן דלתות שקופות מחומר ייחודי שמעניק חוויית משתמש בטוחה מבלי לפגוע באיכות ובעיצוב".

הארונות מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד. צילום: ליאור שניידר

הארונות מיוצרים מחומרי גלם איכותיים במיוחד. צילום: ליאור שניידר

איך נכון לבחור ארון?
לפני שמתחילים, הלקוח צריך להבין מה הוא צריך. האם הוא נוהג לתלות בגדים או לקפל? האם הארון משמש זוג או אדם אחד? אחרי שמבינים מה הצרכים של הלקוח מתחילים לתכנן את הארון ולהתאים פרזולים. ישנם ארונות עם דלתות רחף, ואילו אחרים נעים על גבי מסילות. זה תלוי בתקציב ובהעדפה של הלקוח. אחרי התכנון מגיע שלב העיצוב. כאן המעצבים של אידיאל יכולים לתרום ללקוח מניסיונם ולהתאים את הצבעים, החומרים ההדפסים עם החלל".

מה טרנדי בתחום?
"עכשיו רואים הרבה מראות כהות עם שילוב של עץ חם, דלתות שקופות עם פרופיל כהה הנותן קונטרסט, דלתות עם לדים, ארונות במראה מיושן, חזיתות והכל לפי טעמו של הלקוח".

הטרנד הבא אצלכם בארון. צילום: ליאור שניידר

הטרנד הבא אצלכם בארון. צילום: ליאור שניידר

איך נכון לבחור חברת ארונות הזזה מבין כל החברות בתחום?
"צריך להסתכל מבחינת מוניטין וותק של חברה. עצם העובדה שאנחנו באידיאל, מתמחים בייצור ותכנון ארונות הזזה, וכוח אדם ייעודי בחברה מופנה לפיתוח מערכות ההזזה שלנו, אנחנו מוכיחים את איכות המוצרים שלנו. בסופו של דבר, ניתן להרגיש את ההבדל ברמת הגימורים של כל הארונות שלנו. מה גם שיש לנו המון לקוחות חוזרים שמצביעים ברגליים".

אידיאל – המומחים שלכם לארונות הזזה

כתובות סניפי הדרום: הבושם 7 אשדוד, דרך חברון 48 באר שבע

שעות פעילות: באמצע השבוע כל יום בין 10:00-21:00, ימי שישי 09:30-14:00, מוצ"ש חצי שעה אחרי יציאת השבת ועד 22:00

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר