צילום: אוריאן הלוי טאסה
צילום: אוריאן הלוי טאסה

כך תחדשו את הבית מבלי לקרוע את הכיס

כולנו יודעים שתהליך שיפוץ בית יכול להיות אינטנסיבי ואף מבלבל. עם זאת, חידוש הבית הוא מהלך מרגש שיש להשקיע בו את מירב המחשבה. יצאנו לראיין את הדר סביקה וליאור פייגנבוים, מעצבות פנים מובילות, וקיבלנו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם גם לחסוך על הדרך

פורסם בתאריך: 31.10.19 16:14

     

הדר סביקה (35), וליאור פייגנבוים (30), הן שותפות בסטודיו המוביל "הדר וליאור" לעיצוב פנים באשדוד, ובאמתחתן שלל פרויקטים מגוונים לרבות בתים פרטיים, עסקים ומסעדות.

האהבה לאסתטיקה ועיצוב הנחתה אותן ברוב חייהן, והובילה כל אחת במסע שלה, ללימודי עיצוב פנים. הדר סיימה את לימודיה ב"מכון אבני" בתל אביב, וליאור ב"שנקר", וממש לפני כשנתיים הן חברו לשותפות מלאת השראה וחיבור.
הדר וליאור מאמינות שכדי להרגיש טוב במשכננו הפרטי, אין צורך להשקיע כספים רבים וכל שינוי יכול להסב לנו אושר קטן. ההקשבה ללקוחות ושיתוף הפעולה בכל תהליך השיפוץ, ניכרת במהלך עבודתן, ותורמת למארג הקסמים שהן יוצרות בכל פרויקט ופרויקט ללא תלות בגודל התקציב.

הן משתפות: "חשוב לנו לחקור כל פרט ופרט מול הלקוח ולברר מה רצונות הלב שלו. כשמגיע שלב הביצוע אנחנו מעניקות מענה רחב של סגנונות. אני לא מאמינה בסגנון עיצובי אחד אלא בגמישות – אנחנו משלבות בין מודרניות, סגנון הייטק וכפרי, ומשתנות בין פרויקט לפרויקט גם לפי בקשת הלקוח, וגם כי כל אחת מביאה את עולם ההשראה שלה.

אז מה הערך שמוביל אתכן בעיצוב?

"יופי ואסתטיקה הוא ערך מוביל למכביר, אבל חשוב לשלבו עם פרקטיקה. למשל אם בחרתי ריצוף מסוים, חשוב לשים לב לנוחות השימוש ביום יום. מעבר לכך, כמובן שללא הקשבה וגמישות מול הלקוח הפרויקט לא יכול להבשיל. תהליך התכנון מותאם לאופי של האדם שעומד מולנו, למשל, אם מדובר על לקוח מבוגר, החשיבה מכוונת עתיד והשתנות. אנחנו תמיד מכוונת רחוק ולא רק לפי ה'כאן ועכשיו'. המחשבה הרחוקה מוזילה עלויות עתידיות".

צילום: דניאל ליוסיטס

צילום: דניאל ליוסיטס

עד כמה עבודת העיצוב משותפת עם הלקוחות?

"בשלב התכנון, אנחנו שולחות מספר סקיצות ללקוח, ומשתדלות לשקף ללקוח באמצעות ההדמיה את הרעיונות העיצוביים שלנו. כשהלקוח בחר את הסקיצה המועדפת הדרך הרבה יותר קלה ואפשר לבנות את הפאזל בקלות. העבודה מתנהלת בהתייעצות עם הלקוח באופן שוטף ורק כשמתאפשר ללקוח להבין את הראש שלנו, אנחנו ממשיכות הלאה".

מהן הרצונות שהלקוחות מבטאים בעיקר?

"בדרך כלל הבקשה היא שהעיצוב לא ימאס ויהיה תקף לכמה שנים קדימה. לרוב הלקוחות חשוב לא להיות קורבנות אופנה – ואנחנו מסכימות עם זה. לנשים, נורא חשובה הפרקטיקה – הן מעוניינות בכמה שיותר נוחות בכל מה שקשור לסדר, ניקיון וילדים. עוד מחפשים אור טבעי וגם מזה אני לא מופתעת, אור טבעי מכניס שמחה, חיים ומוטיבציה לחלל ולכן הוא חלק חשוב מאוד מעיצוב הבית".

צילום: הדר סביקה

צילום: הדר סביקה

צילום: דניאל ליוסיטיס

צילום: דניאל ליוסיטיס

איך אפשר לעצב את הבית מבלי לקרוע את הכיס?

"ניתן כמה טיפים בהקשרים עיצוביים שונים:

"תאורה: תאורה נכונה בבית מייפה את מה שקיים. לא צריך להשקיע בגופי תאורה יקרים, אלא ניתן להשתמש בתאורה שקועה בגבס. זה הרבה יותר זול ומספק את מה שאנחנו רוצים – תאורה משתנה בבית לפי אזורים. כך נוכל ליצור אווירה מרגיעה ונעימה ותחושת משפחתיות וחום.

"קרמיקה: לא צריך להשקיע את מרבית הכסף על חיפויים. בחדר הרחצה למשל, מומלץ לבחור להשקיע בקיר אחד בלבד, שאותו נחפה באריח מלא נוכחות ובשאר האזורים נלך על משהו פשוט וכך נוכל לחסוך. זה טיפ חשוב בכלל לעיצוב הבית – ללכת על פריט אחד בשביל ה'שואו', כשאת הסביבה שלו למלא בפריטים פחות מוגזמים.

"טקסטיל ורהיטים: אנחנו ממליצות לקנות רהיטים שמעניקים פתרונות אחסון. זה בהכרח יהיה יותר זול ויש גם אופציות אסתטיות. כמו כן, אם אתם חושבים על חידוש ספה, לא חובה לקנות ספה חדשה, אנחנו ממליצות לרפד מחדש או לשנות את הטקסטיל, להוסיף כריות ולהעז בפרטים הקטנים".

היכן ניתן לרכוש מוצרים שונים לשיפוץ הדירה מבלי לקרוע את הכיס?

"אנחנו רוכשות את המוצרים בעיקר בקרמיקה אביב אשדוד. צוות החנות נותן שירות מקצועי ואדיב, ומעניק מבחר גם לבעלי תקציב נמוך וגם לבעלי תקציב גבוה. הסחורה מאוד איכותית בעוד שאנחנו מקבלות תמיד מענה מהיר לכל בעיה – דבר שחשוב לנו באופן אישי כמעצבות פנים.

"לא מזמן עיצבנו פרויקט של וילה פרטית, בו רכשנו אריח בגודל 1.20 על 1.20 בהמלצת אלדד, מנהל המקום. את האריח הדבקנו בחלל המרכזי של הבית – דבר שהעצים והפעים כל אדם שנכנס לחלל. מעבר לכך, הוא מאוד פרקטי, מוסיף אור ולא סופח לכלוך וכתמים".

צילום: אוריאן הלוי טאסה

צילום: אוריאן הלוי טאסה

צילום: אוריאן הלוי טאסה

צילום: אוריאן הלוי טאסה

על אילו פרויקטים אתן עובדת כרגע?

"עכשיו אנחנו עומדות לסיים את עיצוב של בר-מסעדה שעתיד להיפתח במושב ניר בנים. מדובר בבר באווירת "Garden" – שילוב אלגנטי ויוקרתי בין פנים חוץ. שמנו דגש רב על חיפויים, שאת חלקם קנינו בקרמיקה אביב. המטרה היא לתת הרבה צבע ועניין בלי הרבה מאמץ".

מה החזון שלכן?

"להמשיך לגדול ולעסוק בדבר שאנחנו הכי אוהבות – לעצב ולחדש".


קרמיקה אביב, חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני שלושים וחמש שנים, ע"י משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום. צוות החנות, נוהגים להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואגים לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש. במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם. "הפרסום הטוב ביותר שלנו הם הלקוחות חוזרים" (זוהרה עזרן מנהלת שירות הלקוחות).


כתבה שיווקית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר