מעקות, גדרות ופרגולות בדרום (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Studio Harmony)
מעקות, גדרות ופרגולות בדרום (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Studio Harmony)

מעקות, גדרות ופרגולות בדרום: כל מה שאתם צריכים לבית

מחפשים מעקה עבור הבית? רוצים גדר שתפריד ביניכם לבין העולם הגדול? מתחשק לכם פרגולה שבה תוכלו להתפנן בקיץ? זו החברה שתעזור לכם להגשים את כל החלומות

פורסם בתאריך: 24.10.19 17:16

     

ריילגייט

אם בעבר היינו מתקינים שער או גדר אך ורק לשם המטרה של להרחיק זרים משטח ביתנו, הרי שהיום אנחנו עדיין משתמשים בהם לאותה המטרה, רק בתוספת אחת קטנה – למלא אלמנט עיצובי חשוב בסביבת הבית.

חברת ריילגייט הפועלת בתחום התקנת הגדרות, מעקות, פרגולות ושערים קיימת בשוק כבר למעלה מ-17 שנה, במהלכן צירפה לשורותיה עובדים מקצועיים בעלי תושיה המספקים ללקוחותיה מגוון פתרונות לשיפור רמת החיים.

בין שירותיה של החברה תוכלו למצוא מגוון מוצרים שמטרתם להבטיח את ביטחונכם האישי בסביבת הבית. בין אם מדובר בגדר המונעת מזרים להכנס אליכם לחצר, מעקה המספק תמיכה לזקנים וילדים קטנים או פרגולה שחוסה עליכם מפני השמש – מוצרי החברה יבטיחו כי תהיו מוגנים מכל נזק אפשרי ושאפילו תעשו זאת בסטייל.

גדרות אלגנטיות לבית (צילום: גולן חזן)

גדרות אלגנטיות לבית (צילום: גולן חזן)

את הפרופילים בהם משתמשת החברה תוכלו למצוא רק אצלה. כל הפרופילים עשויים אלומיניום, ייחודיים לה ומיוצרים בהזמנה אישית. זאת על מנת להגיש מוצר שונה וייחודי אשר יתאים לאלה המבקשים בביתם ריהוט מיוחד המיוצר במיוחד לפי העדפותיהם. 

הפרופילים עצמם חזקים ואמידים במיוחד לנזקי הזמן, קילופי צבע ושריטות. סוד האמידות שלהם טמון בעובדה כי בניגוד לפרופילים אחרים, המורכבים בעזרת חיזוקי ברגים, את הפרופילים של ריילגייט מייצרים בריתוכי ארגון. חיבור הפרופילים בעזרת הריתוכים הופך את כל החלקים למקשה אחת שהיא כאמור עמידה וחזקה יותר ומבטיחה שימוש רב שנים.

גם צביעת הפרופילים נעשית מתוך מחשבה על עמידות החומר. כל הפרופילים איתם עובדת החברה נצבעים בתנור, מה שמבטיח צבע חזק שלא מתקלף, נשמר לאורך זמן ואף עמיד יותר בפני שריטות קלות.

כל החומרים נעשה בריתוך ובצביעה בתנור, מה שמקנה להם עמידות גבוהה ביותר (צילום: גולן חזן)

כל החומרים נעשה בריתוך ובצביעה בתנור, מה שמקנה להם עמידות גבוהה ביותר (צילום: גולן חזן)

החברה ידועה בעבודתה היסודית והמהירה ושמה לה כעיקרון לעמוד לצד הלקוח לאורך כל הדרך. התהליך עצמו מתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה, בה מתאמים פגישה לשם מעבר על הקטלוג ובחירת התבנית אותה תשימו בבית. כל תהליך בחירת התבנית, הצבע, הגודל והצורה, נעשה בעזרתם והכוונתם של העובדים המקצועיים של ריילגייט שמקפידים לעזור לבעלי הבית למצוא את הדוגמאות שהכי יתאימו לו ולסביבתו.

לאחר הפגישה, מזמינה החברה את הפרופילים. בתוך תקופה שלא תעלה על 21 ימים, מגיעים המתקינים אל בית הלקוח, בתוך מספר שעות בודדות מסיימים את העבודה, ומשאירים אתכם עם יצירת אומנות חדשה וקולחת לביתכם.

לקוחות החברה נהנים מליווי אישי לאורך כל הדרך ומהאפשרות להיוועץ עם בעל מקצוע מיומן שיוכל לתת טיפים עיצוביים לצד טיפים פונקציונלים בסביבת המגורים.
אם החלטתם להתקין בביתכם מעקה, גדר, שער או פרגולה שתגן עליכם מפני השמש של יולי אוגוסט והגשם שמביא איתו החורף, בריילגייט ידאגו לכל צורכיכם ויבטיחו שתוכלו לחיות בביטחון ובשלווה.

טלפון: 050-821-6038, 08-6652434

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

מוכן אצלכם בתוך מספר שעות (צילום: גולן חזן)

מוכן אצלכם בתוך מספר שעות (צילום: גולן חזן)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר