מכוני רישוי בדרום (צילום: תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Minerva Studio)
מכוני רישוי בדרום (צילום: תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Minerva Studio)

מכון רישוי באשדוד: הגיע הזמן לבדוק את הרכב

צריכים לחדש את הרישיון לרכב? רגע לפני שאתם מתחילים לשבור את הראש, הכירו את מכון הרישוי בדרום שיבטיח שתחזרו אל הכביש ברכב בטוח ותיקני

פורסם בתאריך: 25.9.19 14:07

     

מכון רישוי טסט אשדוד

מחפשים אחר מכון רישוי בעל ניסיון מוכח? הכירו את מכון רישוי טסט אשדוד המתמחה בבדיקות רכב לרישוי שנתי, בדיקות לפני קנייה ומכירה, בדיקות לאחר תאונה, כיווני פרונט באמצעות מכשור מתקדם, תקינה ורישום לרכבים חדשים ורכבים ביבוא אישי – הכל תחת קורת גג אחת.

מועד הטסט השנתי הגיע, אתם לא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר כשמדובר בבטיחות ותקינות רכבכם. עם צוות הבוחנים במכון רישוי טסט אשדוד אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. הצוות שנבחר בקפידה מורכב מבוחנים בעלי ניסיון רב שנים בתחום בדיקות ותקינות לכל סוגי הרכבים. כמוהם שאר הצוות במכון שיאפשר לכם ליהנות מחוויית שירות מקצועית ואדיבה לאורך כל הדרך.

אם עד היום התבאסתם שהגיע מועד בדיקת הרכב, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. במכון רישוי טסט אשדוד שינו את כללי המשחק. עם ניסיון מוכח של 11 שנים בתחום, המכון הוותיק מציע חוויית שירות חדשה. במכון המשתרע על פני 3,000 מ"ר קיימים שלושה מסלולי רישוי מהירים לרכבים המצוידים במכשור ובטכנולוגיה מתקדמת המאפשרים הליך מהיר ובטוח. במקום קיימים מסלולים ייעודיים למשאיות/אוטובוסים/אופנועים/טרקטורים ומכוניות פרטיות.

בדיקות רכב לכל סוגי הרכב

לאחר חיפושים, מצאתם את הרכב המיועד. גם אם הרכב נראה תקין מבפנים ומבחוץ ואפילו המחיר מפתה, אל תוותרו על בדיקת הרכב לפני הקניה. רכישת רכב שלא עבר בדיקה מקיפה במכון רישוי מוסמך דוגמת טסט אשדוד עלולה להתגלות כלא תקנית, ולכך עלולות להיות השלכות כלכליות, כמו גם בטיחותיות.

כמו כן, על פי תקנה 309 רכב שעבר תאונה ותוקן, לא יחזור לכביש בטרם יעבר בדיקת מעבדה מוסמכת של המערכות הבאות: אורות, בלמים, שלדה וזווית היגוי. הבדיקה המתבצעת במכון טסט אשדוד באמצעות מכשור ממוחשב מאפשרת לכם רוגע וביטחון כי רכבכם בטוח לשימוש.

מכון הרישוי טסט אשדוד נמצא בפיקוח ובבקרת משרד התחבורה ומבצע את הבדיקות לכל סוגי הרכבים: רישוי שנתי לכל סוגי הרכבים, הורדת רכב מהכביש, תקינה ורישום לרכב ביבוא אישי, החלפת אביזרי רכב כולל לוחיות רישוי, בדיקות רכב לאחר תאונה, בדיקות קנייה לכל סוגי הרכבים ע"י מכשור מתקדם, בנוסף יש במכון מחלקת כיוון פרונט וכיוון גלגלים.
יתרון משמעותי ובלעדי נוסף המסייע בהתייעלות הליך העברת בעלות הינו הימצאות סוכנות דואר במקום. הסוכנות מבצעת את כל פעולות הדואר ובנק הדואר. לרשות קהל הלקוחות קיימת חניה גדולה במתחם המכון וחדרי המתנה ממוזגים ונעימים.

כתובת: רחוב המדע 10, אשדוד (אזור התעשייה הצפוני).

טלפון: 08-8561558

שעות פעילות:
א,ב,ד,ה – 16:30-08:00
ג` – 15:00-08:00
ו` – 13:00-07:30

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

מכון רישוי טסט אשדוד (צילום: אבישי מכלוף)

מכון רישוי טסט אשדוד (צילום: אבישי מכלוף)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר