מוסכי פחחות וצבע באשדוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Standret)
מוסכי פחחות וצבע באשדוד (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Standret)

מוסכי פחחות וצבע באשדוד: יש מי שדואג לכם

מחפשים מוסך מקצועי ואמין שיחזיר את הרכב שלכם בחזרה לימיו הזוהרים? אלו מוסכי הפחחות והצבע המומלצים ביותר באשדוד

פורסם בתאריך: 25.9.19 11:21

     

מוסך פיקס מוטורס

פעמים רבות נגלה שברכב איתו אנחנו נוסעים יום יום לעבודה, לסידורים ולטיולים משפחתיים ישנה תקלה. כדי להבין מה בדיוק הבעיה נפנה למוסך בו נמצאים אנשי מקצוע שיסייעו לנו בפתרון התקלה ובשיפור מצבו המכני של הרכב "כשמגיעים למוסך לבדיקות, טיפול בתקלות ותיקון לאחר תאונה חשוב להבין שלמקצועיות, לניסיון ולידע של בעלי המקצוע במוסך ישנה חשיבות רבה. חשוב לוודא כי כל המכונאים שמטפלים ברכבכם הם בעלי תעודות מקצוע ועברו הכשרה מתאימה בתחומים בהם מוצעים השירותים" אומר חנן כץ, בעלי מוסך פיקס מוטורס באשדוד. "פעמים רבות מגיעים למוסך ומגלים כי האנשים שמעניקים שירות לא עברו הכשרות מתאימות- מה שעלול לפגוע ברכב ולגרום לתקלות נוספות והוצאות כספיות מיותרות. מכונאי הרכב במוסך פיקס מוטורס הנם מכונאי רכב מורשים בלבד והם מגיעים עם ידע נרחב שמאפשר לנו להעניק שירות במגוון תקלות ותיקונים".

מוסך פיקס מוטורס. צילום: חנן כץ

מוסך פיקס מוטורס. צילום: חנן כץ

כץ מעדכן שממש כמו שהולכים לרופא כשחולים או כשכואב על מנת שיאבחן את הבעיה, כך גם במוסך מכונאי מוסמך יידע לאבחן את התקלה ולהציע פתרונות מתאימים "אבחון תקלות הרכב נקרא דיאגנוסטיקה לרכב והמונח נלקח מתחום הרפואה. כפי שכאשר כואב לנו באזור מסוים בגוף נלך לרופא מומחה לאבחון, כך חשוב להביא את הרכב לאבחון/דיאגנוסטיקה, שבאמצעותה מאתרים את התקלות והבעיות שישנן ברכב ומציעים פתרונות בהתאם".

חנן כץ הגיע לתחום הרכב כבר בשירותו הצבאי- שם שירת כמכונאי רכב וצבר ידע רב וניסיון בתחום. בין השאר עסק בטיפול בתקלות רכב ותיקון פגיעות רכבים שעברו תאונות "כבר כילד גיליתי התעניינות בכל נושא המכניקה והרכב. בצבא רכשתי המון ידע וניסיון והחלטתי שאני הולך לממש חלום ופותח מוסך משלי שבו אוכל לסייע לנהגים לטפל ברכבם".

את מוסך "פיקס מוטורס" באשדוד הקים חנן כץ לפני שש שנים ועד מהרה הפך לשם נרדף למקצוענות. המוסך הינו מורשה משרד התחבורה והוא מעניק שירותים במגוון רחב של תקלות ובעיות טכניות ברכבים ממותגים קוראנים ויפנים. במוסך קיימת מחלקה מיוחדת לרכבי יוקרה בהם לקסוס, במוו ומרצדס "מדובר ברכבים הדורשים התייחסות שונה בשל חלקי חילוף ואביזרים יקרים. אנו מעניקים לנהגי רכבי היוקרה את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורם".

מוסך פיקס מוטורס מעניק שירות ללקוחות אשדוד, אשקלון והסביבה. הלקוחות המרוצים של מוסך פיקס מוטורס מצביעים ברגליים (ובהגה) ומגיעים בכל פעם שנוצרת תקלה או לבדיקות שגרתיות "המוטו שלי הוא להעניק ללקוחות יחס אישי, שירות אדיב, אמין ומקצועי. את כל אלה אני עושה תוך כדי שקיפות מלאה- חשוב לי שהלקוחות יידעו מה הבעיות האמיתיות ברכב וגם באלו דרכים ניתן לפתור אותן. זאת הסיבה שמרבית הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים שהפכו למשפחה. הצוות המקצועי שלנו ידאג לטפל ברכב כך שאתם יכולים להשאיר אותו בידיים טובות, לקבל אותו תקין בחזרה ולנסוע לדרככם".

כתובת: עמל 2, אשדוד
טלפון: 08-6372707
נייד: 050-7983719

שעות פעילות:
ימים א׳-ה׳: 08:00-17:00
יום ו׳: 08:00-13:00

למעבר לפייסבוק

פיקס מוטורס (צילום: חנן כץ)

פיקס מוטורס (צילום: חנן כץ)


פחחות וצבע ההדרים בע"מ

כשאנחנו מגיעים למוסך, אנחנו רוצים לדעת שהגענו למקום מקצועי ואמין, כזה שיעשה עבורנו את העבודה כמה שיותר מהר אך מבלי לפגוע באיכותה. 

'פחחות וצבע ההדרים בע"מ' הוא ממוסכי הפחחות והצבע המוכרים ביותר באזור אשדוד ולא בכדי, המוסך המקצועי ידוע בעבודתו הזריזה והאיכותית ובמגוון השירותים הרחב שהוא מעמיד לרשות לקוחותיו.

תחום ההתעסקות הראשי של המוסך נוגע לכל הקשור בפחחות וצבע, כאשר את הצביעה עושים באמצעות צבעי PPG איכותיים ובדרך הטובה ביותר – בתנור. הצביעה בתנור מאפשרת חלוקה שווה של הצבע לאחר שהושם על פח הרכב, מבלי שיהיו הבדלי גוונים או שהצבע יתקלף לאחר מכן.

תושבי האזור ומחוצה לו מגיעים אל המוסך המומלץ על מנת לחדש את צבע רכבם ולתקן תאונות, פגיעות, שריטות וכל דבר הפוגע בנראות החיצונית של האוטו.
המוסך מעמיד לרשות לקוחותיו את המכשור המתקדם ביותר – כזה המבטיח כי כל רכב הנכנס אליו, בין אם עבור צביעה ובין אם עבור תיקון ושיפוץ, יקבל את הטיפול הנכון ביותר.

מוסך מקצועי עם מכשור מתקדם (צילום: מוסך הדרים)

מוסך מקצועי עם מכשור מתקדם (צילום: מוסך הדרים)

אחת המכונות המרשימות ביותר שתוכלו להיתקל בהן במוסך היא מכונת המתיחה, שתפקידה הוא למתוח את הפח לאחר שהתעקם ולהחזירו לצורתו המקורית. המכונה עובדת כלכך טוב שלאחר המתיחה לא ניתן לזהות כי הרכב עבר אי פעם תאונה או קיבל מכה.

צביעה ותיקוני רכב הם רק חלל מגוון השירותים הרחב שמציע המוסך, כשבין שאר שירותיו הוא אפילו מתקן ומשחזר מכוניות עתיקות. 

תיקון ושיחזור של מכוניות מלפני עשרות שנים היא מלאכת עבודה מלאת עומק ותשוקה. בעלי המוסך, מוסא, מקבל אליו רכבים שעבר זמנם, כאלה שכבר יירדו מזמן מהכביש או איבדו את כשירותם לפני שנים רבות.

בעזרת הידע והאהבה שלו לתחום, מצליח מוסא להפיח חיים חדשים באותם הרכבים הישנים ולהשיבם בחזרה לכשירות כשהם נראים כאילו יצאו זה עתה מהסוכנות – דבר המעלה את שוויים פלאים. 

בין היתר משפץ המוסך גם Foodtrucks לעסקים המשתמשים במשאיות על מנת לעבור ממקום למקום ולמכור את האוכל שהם מכינים.

לצד תיקון הרכב עושה המוסך עבודה נהדרת ומשיב רכבים ישנים או פגועים בחזרה לקו הכשירות, אך לא כאן נפסקת עבודתו של המוסך. 

לפני השיפוץ (צילום: מוסך הדרים)

לפני השיפוץ (צילום: מוסך הדרים)

ב'פחחות וצבע ההדרים בע"מ' יגישו עבורכם את התביעה לחברת הביטוח ויעזרו לכם בתנהלות מולה עד לקבלת הכסף. המוסך אמנם אינו מוסך מורשה על הנייר אך הוא משווה את גובה ההשתתפויות למוסך מורשה ועל הדרך מבטיח גם תיקון טוב ואיכותי יותר.

נוסף על כך, בכל מקרה ביטוחי עובד המוסך בשיטת מפתח בעד מפתח – אם הכנסתם את רכבכם למוסך אחרי תאונה (גם בתאונות צד ג'), תקבלו רכב חלופי עד למועד סיום תיקון הרכב.

אם חיפשתם מוסך איכותי שיתקן, ישפץ ויחזיר את רכבכם בחזרה למראה המקורי שאיתו יצא מהסוכנות, 'פחחות וצבע ההדרים בע"מ' יבטיחו לכם שירות מעולה ועבודה זריזה ומקצועית.

כתובת: רחוב העמל 16 + 18, אשדוד
טלפון: 053-7770501

שעות פעילות: 
א'-ה': 18:00-07:00
ו': 13:00-07:00

למעבר לפייסבוק

אחרי השיפוץ הרכב נראה כאילו יצא זה עתה מהסוכנות (צילום: מוסך הדרים)

אחרי השיפוץ הרכב נראה כאילו יצא זה עתה מהסוכנות (צילום: מוסך הדרים)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר