סוכות לקניה באשדוד (צילום: סוכות נחלים)
הסוכה הספורטיבית של "כאן דרום אשדוד". צילום: סוכות נחלים

סוכות באשדוד: זו החנות שתכין אתכם לחג

לקראת החג כולנו נערכים לבניית הסוכה יפה ומרשימה שבה יתארחו בני המשפחה והחברים שמגיעים לבקר ולהעביר את החג. הכירו את סוכות לוויתן, החברה שתעזור לכם להקים את הסוכה היפה ביותר לקראת סוכות

פורסם בתאריך: 24.9.19 11:31

     

סוכות לוויתן

כמדי שנה, לקראת אמצע תשרי, תתמלא הארץ בסוכות בשלל עיצובים, גדלים וסוגים, זכר לבתים הארעיים בהם ישבו בני ישראל והתלאות שחוו במשך 40 שנות נדודים במדבר.

בניית הסוכה מתחילה במוצאי יום הכיפורים, ומתבצעת על פי כללים המפורטים בהלכה ומתמקדים במידותיה, מיקומה וחומרי הבניה שלה. בדורות הקודמים הקמת סוכה היתה מלאכה פיזית שהצריכה לא מעט זיעה ושימוש בקרשים, מסמרים ופטישים. ככל שהשנים עוברות והקידמה עושה את שלה, רובנו כבר לא בונים סוכה אלא קונים ומרכיבים אותה תוך דקות ספורות מתחת לכיפת השמיים.

ריבוי האפשרויות והספקים הופך את קניית הסוכה כיום לעסק די מורכב. אחרי שהתאמצנו ובדקנו את האופציות השונות בשוק, הגענו לחברת ״סוכות לוויתן״ שתשמח לספק לכם סוכה איכותית וקלה להרכבה המתאימה לצרכים שלכם, וכן גם סכך באיכות גבוהה ישירות לביתכם. כל שנותר לכם לעשות הוא לקבוע את המיקום האידיאלי, להרכיב את הסוכה ולהמתין לאושפיזין.

"סוכות לוויתן" על שם אחת הברכות שמברכים בחג סוכות בברכת המזון – "הרחמן הוא יזכנו לישב בסוכת עורו של לוויתן", הוקמה לפני כשבע שנים על ידי חיים כהן. כהן מציין שהחברה נותנת מענה לכל כיס וייצור הסוכות בפועל נעשה על ידי חברת הסוכות הוותיקה בישראל – "סוכות נחלים", בהתאם לדרישות של "סוכות לוויתן".

"סוכות לוויתן" משווקת שלושה דגמי סוכות:
בסיסי: הכולל עמודי גובה, מסגרת עליונה, מסגרת תחתונה וביניהם חבלים.
ממוצע: הכולל עמודי גובה, מסגרת עליונה, מסגרת תחתונה, חבלים ומוט חיזוק נוסף העובר בין שלושת הדפנות החבלים.
משודרג: הכולל עמודי גובה, מסגרת עליונה, מסגרת תחתונה וארבעה מוטות רוחב ברזל אמצעיים לחיזוק והידור הסוכה.

"בדרך כלל מי שקונה סוכה פשוטה מקבל עמוד חלק ואין לו אפשרות להניח שם ברזלים. מי שקונה את הסוכה הממוצעת מקבל טבעות באמצע שמתחברות למוט האמצעי, ואילו מי שקונה את ״המהדרין״, מקבל עמוד מיוחד עם ארבע טבעות בגובה של עד 80 ס"מ. אצלנו לעומת זאת, גם מי שקונה את הסוכה הפשוטה, מקבל באותו מחיר את עמוד המהדרין ללא תוספת מחיר. אנחנו עושים את זה מתוך תקווה שהלקוחות ירצו בעתיד להוסיף עוד קומה לסוכה באמצעותנו", מסביר כהן.

השנה הנהיגה "סוכות לוויתן" חידוש מעניין בדמות הוספת חמש טבעות במטרה להאריך את גובה הדפנות מ-80 ס"מ לגובה של 1 מ' על פי שיטת החזון איש. כהן מדגיש שגם מי שירכוש את הדגם הסטנדרטי ייהנה מהתוספת המשודרגת.

בנוסף, החלה החברה בשיווק של בד ייחודי עם רשת בגובה של 2.10-1.90 מטרים שמקיפה את כל הסוכה ומאפשרת כניסת אוויר. חידוש נוסף שהשיקה החברה לאחרונה הוא סכך קלוע מהדרין, סכך שיוצר בעבודת יד ומצויד בשתי קצוותיו במכפלת להגנה מפני גשם ולהארכת חיי המדף שלו. הסכך המהודר בכשרות בד"ץ מגיע עם חמש שנות אחריות, דבר שכלל לא מקובל בשוק.

"הסוכות שלנו נמכרות לכל עם ישראל ואנחנו פחות חזקים דווקא במגזר החרדי שמעדיף פלטות מעץ על פני מסגרות מברזל כדי למנוע כניסת רוחות. מצד אחד הסוכה יותר חזקה ואטומה, אבל מצד שני היא יותר יקרה ודורשת שטח אחסון גדול יותר בהשוואה לסוכות מברזל".

מה קורה כשהתא המשפחתי גדל ו/או כמות האורחים בסוכה?

"הסוכות שמייצרת 'נחלים' בנויות באופן מודולרי כך שאפשר להגדיל ולהקטין אותן לפי הצורך. במקום לזרוק את הסוכה הישנה, מרכיבים על השלד המקורי תוספות להגדלה. אגב, יש לנו גם מוטות בגובה 2.30 מ' למי שמעוניין להגביה את הסוכה".

אילו דברים יש לקחת בחשבון לפני שקונים סוכה?

"קודם כל לדעת כמה אנשים הולכים לשבת בסוכה ולקנות משהו מתאים אשר תואם גם את השטח שביכולתנו להקצות לסוכה. שנית, יש לקחת בחשבון את אורך השולחן שרוצים להציב בסוכה ותוספות כמו מיטה, מאווררים ואפילו מזגן. הדבר הכי חשוב לדעתי הוא שהסוכה תהיה כשרה ולשם כך נעזרים בדין לבוד, כדי שהסוכה לא תיפסל ברווח של הסכך. חשוב גם שגובה הסוכה יהיה לא פחות מ-80 ס"מ ושהסכך והסוכה יהיו עמידים בפני רוח מצויה".

לסיום מבקש כהן להדגיש כי "סוכות לוויתן" חרטה על דגלה את הנגשת מחירי הסוכות בישראל, ועושה את כל המאמצים כדי להוזיל את העלויות ולהקל על לקוחותיה. "סוכות הוא חג ארוך ויקר יחסית. אנשים מוציאים הרבה על מזון ובילויים, ולכן אנחנו באים לקראתם על ידי הוזלה נוספת משמעותית מהמחירון, פריסת תשלומים וכדומה. הכלל שלנו הוא לתת שירות טוב והניסיון שלנו מדבר בעד עצמו. מי שקונה מאתנו סוכה נהנה מהאיכות של 'נחלים' ובמחיר שווה לכל כיס".

כתובת רחוב יוחנן בן זכאי 10 אשדוד

טלפון 050-7704880, 055-6777347

שעות פעילות:
עד ערב כיפור: א'-ה': 22:00-19:00
ממוצאי כיפור: כל היום

למעבר לאתר

להקים סוכה מושלמת לחג (צילום: סוכות לוויתן)

להקים סוכה מושלמת לחג (צילום: סוכות לוויתן)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר