זול פעמי: כל מה שאתם צריכים לבית (צילום: זול פעמי)
זול פעמי: כל מה שאתם צריכים לבית (צילום: זול פעמי)

זול פעמי: החנות שבה תמצאו הכל

מארגנים אירוע וחסרים לכם כלים חד פעמיים? מחפשים דברים שווים ואיכותיים לבית? זול פעמי יבטיחו שתמצאו כל מה שאתם צריכים באיכות גבוהה ובמחיר נוח לכל כיס

פורסם בתאריך: 24.9.19 10:45

     

זול פעמי

כאשר חסר דבר מה בבית, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לקפוץ לחנות ולהביא אותו. אך מה קורה כאשר חסרים מספר פריטים בבית שכל אחד מהם נמצא בחנות אחרת?

עם האתגר הזה בדיוק, מתמודדת רשת החנויות "זול פעמי", שקמה בשנת 2008 בעפולה כחנות למוצרים חד פעמיים והפכה עם השנים לחנות הכל מהכל (One stop shop) שבה אפשר למצוא את כל מה שאתם צריכים עבור הבית המקסים שלכם.

חנות הכל מהכל שבה תמצאו כל מה שאתם צריכים (צילום: זול פעמי)

חנות הכל מהכל שבה תמצאו כל מה שאתם צריכים (צילום: זול פעמי)

את חנויות "זול פעמי" הפרוסות בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא בהישג יד כמעט בכל מקום שאליו תגיעו במדינתנו הקטנה.

החנויות המובחרות מציעות מגוון מוצרים גדול שמבטיח שדבר לא יחסר בביתכם. בין המחלקות השונות שבמקום תוכלו למצוא כלים חד פעמיים, כלי בית, כלי הגשה, כלים למטבח, אריזות, מוצרים לאירועים (ימי הולדת, מסיבות רווקות ועוד), בלונים וקישוטים, מוצרי אפיה, מוצרים מתכלים (מגוון גדול), עיצובי שולחן ועוד כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו, וגם לא מעט דברים שיפתיעו אתכם.

"אצלנו המוצר הוא חד פעמי, אך חווית הקניה היא רב פעמית", משתף דורון, מנהל הרשת. ואכן ניכר כי ברשת מושם דגש רב על שירותיות ועזרה ללקוח. 

חנויות הרשת מכילות אלפי מוצרים שונים, וכך, לצד מגוון כה גדול נדרשת גם מערכת מסודרת בה ניתן יהיה למצוא את הכל בקלות ובזריזות. המוכרים שבחנות זמינים עבורכם לכל שאלה, התייעצות או עזרה שתצטרכו, גם אם מדובר בלהוריד את אחד המוצרים מהמדף הגבוה ביותר, להסתכל ולהחזירו למקום.

המוצר חד פעמי – חווית הקניה רב פעמית (צילום: זול פעמי)

המוצר חד פעמי – חווית הקניה רב פעמית (צילום: זול פעמי)

"כל המוצרים נבחנים בקפידה עוד לפני שאנחנו מתחילים למכור אותם בחנות, חשוב לנו שאנשים לא רק ישלמו מחירים נוחים, אלא גם יקבלו מוצר באיכות גבוהה ולא כזה שיתפרק או יהרס להם כבר אחרי מספר שימושים, מסביר דורון. "זו הדרך שלנו להבטיח שהלקוחות שלנו תמיד יהיו מרוצים ויקבלו תמורה נכונה והולמת לכספם, וכמובן שאם מישהו איננו מרוצה מדבר מה שקנה, הוא יכול להגיע לכאן ואנחנו נמצא עבורו פתרון".

לרווחת הלקוחות הפוקדים את החנות עומדים כל הזמן מבצעים שווים, הנחות ומחירים משתלמים על כלל מוצרי החנות. לצד ההנחות תוכלו לעשות גם כרטיס מועדון ולהיות חברים במועדון הלקוחות של "זול פעמי", דבר היעניק לכם 5% הנחה בכל קניה שלכם ויעזור לכם על הדרך לחסוך עשרות ומאות שקלים.

בין אם אתם רוצים להרים מסיבת יום הולדת לאחד מבני המשפחה, מתכננים ארוחה גדולה לקראת שישי או פשוט מחפשים קישוטים ודברים מיוחדים לבית, ב"זול פעמי" תוכלו למצוא את כל מה שחלמתם עליו, באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות.

כתובת: האורגים 7, אשדוד
טלפון: 08-8522298

שעות פעילות:
א-ה: 21:00-09:00
ו': 14:00-09:00
ש': החנות נפתחת חצי שעה לאחר צאת שבת

למעבר לאתר
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

כל מה שחלמתם עליו, באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות (צילום: זול פעמי)

כל מה שחלמתם עליו, באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות (צילום: זול פעמי)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר