הזרקות בוטוקס בדרום (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: LADO)
הזרקות בוטוקס בדרום (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: LADO)

הזרקות בוטוקס בדרום: לשדרג את המראה

מחפשת דרך לשדרג את המראה ולהקנות לעצמך מראה צעיר וחיוני יותר? אלו הן המקצועניות שיעזרו לך להשיל שנים מפניך ולהשיג מראה אלגנטי וזוהר שילווה אותך לכל מקום אליו את מגיעה

פורסם בתאריך: 23.9.19 11:18

     

ד״ר טטיאנה בוניבר

הכירו את ד"ר טטיאנה בוניבר, בעלת קליניקה לאסתטיקה רפואית באשקלון הנחשבת לבחירה המועדפת של נשות העיר. הלקוחות המרוצות הופכות לשגרירות הטובות ביותר: "שילוב נדיר של מקצועיות ואיכות".

אי אפשר לעצור את הזמן מלכת, אבל הודות לטיפולי פיסול הפנים במכון הרפואי של ד"ר טטיאנה בוניבר יותר ויותר נשים זוכות לרענון מראה העור. המראה הצעיר מתקבל באמצעות הזרקת חומרים המבוססים על בוטוקס (בוטוליניום טוקסים) המאפשרים הרפיה של השריר, כך שהטיפול הפשוט והבטוח אידאלי עבור כל אזורי הפנים שבהם פעולת השרירים גורמת לקמטים: בצדי העיניים והמצח, האזור שבין הגבות, צידי הפה והאף.

על אף שהליך הזרקת הבוטוקס אינו כירורגי, כדי להבטיח תוצאה מוצלחת וטבעית יש לוודא כי ההליך מתבצע רק על ידי רופא מוסמך בתחום. ד"ר טטיאנה בוניבר, בעלת קלינקה לאסתטיקה רפואית באשקלון נחשבת לאחת הרופאות המובילות והמנוסות בתחום. ד"ר בוניבר טיפלה בהצלחה במאות לקוחות מרוצות בעשור החולף, יש לה היכרות מעמיקה וניסיון מוכח בתחום האסתטיקה הרפואית. "הפופולריות הגוברת של הטיפולים בקרב נשים מגיעה הודות לכך שאלו טיפולים לא פולשניים, בטוחים ובעלי תוצאות מיידיות. יותר ויותר נשים בעשור השלישי כבר מבינות שאם מתחילים את הטיפולים האסתטיים בגילאים צעירים כאשר טרם נוצרו קמטים עמוקים זוכות לרווח כפול – גם להשפעה מיטבית של הזרקות הבוטוקס לזמן ממושך יותר וגם את אי היווצרותם של קמטים חדשים. התוצאה היא עור פנים גמיש, צעיר ובריא לאורך זמן".

עור פנים גמיש ובריא (צילום: טטאינה בוניבר)

עור פנים גמיש ובריא (צילום: טטאינה בוניבר)

הזרקות חומצה היאלורונית

הגיל עושה את שלו, ועם השנים מראה הפנים שלנו משתנה. גם השמש הישראלית ומזג האוויר לא מיטיבים עם עור הפנים שלנו, כך שקמטים וקמטוטים הופכים משמעותיים יותר והעור נעשה בוגר יותר. הופעה והעמקת הקפלים הטבעיים באזור הפנים ובעיקר מסביב לעיניים והמצח בזמן הפעלת השריר אינם גזירת גורל. הטיפול המוענק על ידי בוניבר ממוקד וכאמור אינו מצריך ניתוח, אלא מבוצע בקליניקה בצורה אסתטית ובטוחה. מה מתרחש בטיפול עצמו? הטיפול הוא בבסיסו הזרקת חומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלירונית, שגורמת למילוי קפלים סטטים ועידונם.

החומצה ההיאלורונית אינה זרה לגופנו. למעשה זוהי חומצה המצויה באופן טבעי בשלל רקמות הגוף, בהן העור, הסחוסים רקמות החיבור ועוד. ברבות השנים כמות החומצה ההיאלורונית המיוצרת באופן טבעי בגופנו הולכת ופוחתת. מה שמתבטא בהיווצרות של קמטים סטטיים בעור ובאובדן נפח. הזרקה ממוקדת ובמינונים מדויקים מסייעת למילוי של קמטים ושקעים וכן לעיצוב קווי המתאר של הפנים תוך שיפור מרקם העור. לאחר הטיפול ניתן להבחין בתוצאות מיידיות.

את הכשרתה המקצועית רכשה ד״ר בוניבר ב-National College of Aesthetic Medicine. לאחר שנים של הכשרה מעשית כרופאה ברשת המובילה בתחום הרפואה האסתטית בישראל, הביאה ד״ר בוניבר את הבשורה לאשקלון עם קליניקה פרטית לטיפולים אסתטיים שכובשת בסערה את נשות העיר, עם המלצות חמות העוברות מפה לאוזן.

מחמאות מקיר לקיר

החשש המלווה נשים רבות הוא ממראה פנים קפוא, חסר הבעה או עשוי ומלאכותי כתוצאה מהזרקות חומרי מילוי במינונים לא מדויקים או טיפולי יתר. הילה אבגי העוסקת בתחום האסתטיקה והיופי ידעה שהבחירה ברופא המטפל צריכה להיות חסרת פשרות. "הפנים הם כרטיס הביקור שלנו, אין מקום לטעויות. טיפול שלא נעשה כהלכה בלתי אפשרי להסתיר. לכן כשהחלטתי להגיד שלום לקמטים שהחלו להופיע, ידעתי שאעשה זאת אצל הטובה ביותר". מחקר עומק והמלצות מכל עבר הובילו את אבגי לד"ר בוניבר. "באופן גורף ניתן לזהות את עבודתה המקצועית של ד"ר בוניבר. ראיתי עשרות לקוחות שלה בתמונות של לפני ואחרי, ומיד ידעתי שמצאתי את הכתובת הנכונה. היא קוסמת".

למרות שזכתה לשפתיים בשרניות בצבע דובדבן בשל, עצמות לחיים שאנחנו יכולות לחלום עליהן ועור בריא וזוהר, מכריה לא ידעו לשים את האצבע על סדרת הטיפולים שעברה. "פשוט קיבלתי מחמאות על שינוי מרענן. המראה הטבעי לא מעורר ספק שמדובר בשילוב של מקצועיות ואיכות".

רוצים גם אתם להתאהב בעצמכם מחדש? עיבוי ועיצוב שפתיים, עיצוב סנטר, מילוי שקעים מתחת לעיניים, טיפולים בסקין בוסטר, עיצוב ומילוי לחיים, טיפולים אסתטיים לגברים ועוד מגוון טכניקות בהתאמה אישית.

בתיאום פגישה מראש לצורך בניית תכנית בין השעות 16:00-20:00

טלפון: 054-929-0904

מקנה מראה צעיר ואלגנטי (צילום: טטאינה בוניבר)

מקנה מראה צעיר ואלגנטי (צילום: טטאינה בוניבר)


ד"ר ריי ביטון 

 ד"ר ריי ביטון היא רופאה פנימאית שעובדת במחלקת פנימית בבית חולים אסותא אשדוד. את לימודי הרפואה היא סיימה באוניברסיטת בר אילן. ד"ר ריי עוסקת באסתטיקה רפואית כבר מס' שנים בנוסף לעבודתה במסגרת ביה"ח וכיום היא מעבירה הרצאות וסדנאות לרופאים בתחום רפואה אסתטית. בנוסף, היא בעלת קליניקה שמעניקה מגוון רחב של טיפולים, כגון הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית, חוטים נספגים, טיפולי PRP, טיפולים בהזעת יתר, פילינגים וכל מה שיש לרפואה אסתטית להציע בהתאמה אישית עבור כל לקוחה ולקוח.

ד"ר ביטון מסבירה, "תחום הרפואה האסתטית מתחלק לשניים: החלק הראשון, מטפל בקמטים והשני במרקם העור. אם קמט מאוד עמוק בין האף לפה מטריד את הלקוחה וזה כל מה שהיא רואה כשהיא מתבוננת במראה, אפשר למלא את הקמט. אבל במידה ומרקם העור חסר חיים וכבר אינו זוהר התוצאה הסופית לא תהיה פחות יפה והשינוי יראה קטן יותר. ולכן חשוב מאוד כשעושים טיפול אסתטי להתייחס לשני המרכיבים הללו. בוטוקס וחומצה היאלורונית עובדים על מילוי קמטים. ומעבר לכך ישנן אינדיקציות לחידוש העור עם טיפולי סקין בוסטר למיניהם, חומרים המבוססים על קלציום, טיפולי ה-PRP, פילינגים, ועוד. המטרה היא להסתכל על הפנים כמכלול ולא לטפל בקמט ספציפי אחד, כיוון שזה לא ישפר את מראה הפנים."

לטפל בקמטים ובמרקם העור (צילום: אבי רוקח)

לטפל בקמטים ובמרקם העור (צילום: אבי רוקח)

איך מתאימים טיפול למטופלת?

"בפגישת ייעוץ אני מבררת עם הלקוחה, מה מפריע לה. במה הייתה רוצה להתמקד, ובהתאם לכך אני בונה עבורה תוכנית שמבוססת על כל מגוון הטיפולים האלו."

למי כדאי מומלץ לפנות לתחום הרפואה האסתטית?

"צריך לפתוח את הראש לגבי טיפולים אסתטיים. אחד הדברים הראשונים שאני שומעת כשלקוחה נכנסת לקליניקה זה שהיא מפחדת שלא תראה כמו עצמה, וכולם יראו שהיא עברה טיפולים. בעיני אין כמעט אישה שלא זקוקה לטיפול כזה או אחר. ואין צורך לפחד כיוון שאני מאמינה בטיפולים שמרניים שלא גורמים לעיוות ושינוי מוגזם של תווי הפנים. המטרה היא לגרום לנשים להרגיש בנוח עם עצמן, ועבור הרבה נשים, מראה צעיר, רענן ויפה עושה את העבודה. זאת העצמה נשית. אגב, ישנם הרבה גברים שמטופלים בקליניקה שברשותי ומטופלים בהעלמה ומילוי קמטים, טיפולי PRP בקרקפת לעידוד צמיחה של שיער."

מאיזה גיל כדאי להתחיל?

"היום אנחנו יודעים שמניעה זה הטיפול הטוב ביותר. אישה שתתחיל בגיל 30 להזריק בוטוקס תמנע היווצרות קמטים במצח. אבל יש טיפולים שניתן לעשות בכל גיל. לדוגמא, יש נשים שרוצות לעבות שפתיים דקות, או נשים שרוצות לסדר אף בפיסול, ללא ניתוח ובפרוצדורה פשוטה שחוסכת הרבה זמן, כאב וכסף."

מהי רמת המחירים של טיפול ממוצע?

"אם מכניסים את הטיפולים לשגרת החיים, ולא עושים טיפול גדול פעם בהרבה זמן, לא מדובר בהוצאות גדולות מדי. החוכמה היא לבצע טיפולים משמרים אחת למספר חודשים. המחירים כמובן מאוד משתנים, אבל מחירים ממוצעים למזרק של חומצה היאלורונית נעים סביב 1,200-1,900 שקלים. מחיר של אזור בוטוקס ממוצע נע בין 500-700 שקלים לאזור. כשמומלץ להגיע לביקור אחת לשלושה או ארבעה חודשים."

מומלץ לקפוץ לביקור בקליניקה כל שלושה עד ארבעה חודשים (צילום: תומריקו)

מומלץ לקפוץ לביקור בקליניקה כל שלושה עד ארבעה חודשים (צילום: תומריקו)

 איך נכון לשמור על בריאות ורעננות עור הפנים?

"שגרת טיפול יומיומית בעור זה משהו שאין לו תחליף. חשוב לשטוף ולנקות את הפנים, למרוח קרמים טובים, לעשות ניקוי פעם בחודש וחצי עד חודשיים של שחורים. אני מאוד ממליצה להיכנס לשגרת טיפוח, כי צריך לזכור שהעור זה האיבר הכי גדול בגוף, וגם הכי ניזוק עם הזמן ויש לנו נטייה לא השקיע בו יותר מידי. אבל העור הוא כרטיס הביקור שלנו. נשים עם מודעות טיפוח, זה משהו שישר רואים."

 מה נחשב לטיפול מוצלח?

"שחברה שלא ראית הרבה זמן אומרת לך, את נראית מדהים, צבעת את השיער?"

ד"ר ביטון עוד מספרת, שבקרוב היא צפויה לפתוח בקליניקה חדר טיפולים נוסף שימתחה באסתטיקה של השיניים. יש למה לצפות.

כתובת: יישוב באר גנים (צמוד לאשקלון)

שעות פעילות: בתיאום מראש בין השעות 18:00-23:00

נייד: 058-789-6543

למעבר לפייסבוק

למעבר לאתר

ריי ביטון (צילום: תומריקו)

ריי ביטון (צילום: תומריקו)


ד"ר לנדרמן אולגה: "רפואה אסתטית נותנת לנו הזדמנות לעצור את התהליך ההזדקנות"

בשנים האחרונות, תחום הרפואה האסתטית פרץ באופן מסיבי לחיינו. כיום, בקלות יחסית, ניתן לעצור את תהליך הזדקנות עור הפנים, ואפילו לסובב את השעון לאחור, ולקבל מראה צעיר ורענן יותר.

ד"ר אולגה לנדרמן רפואת השיניים משנת 2010 מזה שנים מתמקדת ברפואה אסתטית אומרת: "עם השנים אנחנו נפגשים עם תהליך ההזדקנות העור שפוגעים במראה. העור שלנו מאבד קולגן, אלסטין ומים. הפנים נראות נפולות בגלל חוסר נפח, איבוד שומן וטונוס. מופיעים שקעים מתחת לעיניים, קמטים עמוקים וקמטוטים בפנים, בצוואר ובידיים. רפואה אסתטית נותנת לנו הזדמנות לעצור את התהליך ההזדקנות באמצעות חומרים כמו בוטוקס, חומצה היאלרונית ועוד. שמשפרים משמעותית את מרקם העור, ומרימים פנים נפולות."

במסגרת טיפולי הרפואה האסתטית, ד"ר לנדרמן מעניקה הזרקות בוטוקס, חומצה היאלרונית, מילוי קמטים, עיבוי שפתיים, פיסול פנים, ועוד.

למי מתאימים הטיפולים האסתטיים?

"לכל בני אדם כי אנחנו מזדקנים ואיתנו גם העור. בעקבות זאת נוצר חוסר נפח בפנים, כך שמקבלים מראה נפול ורפוי. עם החומרים שקיימים כיום, ניתן להחזיר את הנפח והחיוניות לפנים. הטיפולים הפכו להיות מאוד נפוצים, וכיום הרבה מאוד אנשים מטפלים. כולל גברים נשים ובחורות צעירות. אפשר לעשות טיפולי יופי ולעבות את השפתיים ואת עצמות הלחיים. ניתן להזריק בוטוקס, לעשות פיסול אף בעזרת חומצה היאלרונית, ובכך להימנע מהגעה לניתוחים פלסטיים."

מה נחשב לטיפול מוצלח?

"כשהמטופל מרוצה הטיפול מוצלח. חשוב להבין, לפעמים מגיעים לקליניקה נשים וגברים ומתלוננים על קמט. התפקיד של הרופא, הוא לא להסתכל רק על הקמט, אלא על כל האזור, כיוון שלא תמיד הזרקה ישירה לתוך הקמט, תניב את התוצאה שהוא ציפה לה. כרופאים, אנחנו חייבים להסביר איך נוצר הקמט, ומהי הטכניקה המתאימה ביותר, בכדי להעלים אותו. ישנם מקרים שנשים מבוגרות חוששות להזריק חומצה היאלרונית באזור השפתיים כי הן חושבות שזה יראה מלאכותי, או נפוח יתר על המידה. בשביל זה חשוב להשתמש בחומצה היאלרונית בפרופורציות הנכונות, בכדי להחזיר את הנפח שהיה. כי עם השנים, השפתיים מאבדות את הנפח."

האם קיים שינוי במודעות של אנשים לתחום?

"כן, בהחלט. היום כמעט כל אישה או גבר מזריקים או מתכננים להזריק. דבר שגם הוביל לירידה דרסטית בכמות הניתוחים הפלסטיים בשנים האחרונות. שזאת בשורה נפלאה כי הזרקות הן טיפול נגיש, קל עם תוצאה מידית וללא תופעות לוואי."

מה ההמלצה שלך לבחירת רופא מתאים לטיפולי אסתטיקה?

"אני מאמינה שרופאי שינים יודעים להזריק הכי טוב. כיוון שבמסגרת העבודה שלנו, כל טיפול מתחיל מזריקת הרדמה. רופאי שיניים מכירים היטב את האנטומיה והפיזיולוגיה של הפנים והצוואר. בנוסף לזה, לרופאי שיניים יש חוש אסתטי מאוד מפותח, לצד עבודת ידיים מיומנת ומנוסה. ההמלצה שלי להזרקות, היא ללא ספק רופאי שיניים."

אילו טיפים את יכולה לתת לאנשים שרוצים להתחיל עם טיפולי יופי?

"חשוב להשתמש בחומרים שנמצאים באישור של משרד הבריאות. להימנע בתכלית מכל החומרים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות, כיוון שהם עשויים להיות מסוכנים מאוד. ואת הטיפולים לעשות אך ורק אצל רופא מוסמך, ולא אצל אדם שאינו הוכשר ברפואה."

ד"ר אולגה לנדרמן מטפלת במרפאתו של ד"ר חיים ריידר.

כתובת: נועה 4 אשקלון

שעות פעילות: 08:30-18:00

טלפון: 08-673-20-20

מעבר לעמוד הפייסבוק

אולגה לנדרמן. קרדיט לצילום: Vadim boichenko

אולגה לנדרמן. קרדיט לצילום: Vadim boichenko


טיפולים אסתטיים כפיסול: ד"ר לידר לוגסי ברקן

במרפאה הוותיקה שמטפלת מזה 18 שנים בתושבי אשקלון והסביבה, "מרפאת שיניים שחר", עובדים שישה רופאי שיניים. ביניהם ד"ר לידר לוגסי ברקן שעוסקת ברפואה אסתטית. את הכשרתה ברפואת שיניים סיימה כבר בשנת 2012, אך בימים שלפני לימודי הרפואה עסקה בפיסול ואומנות. כיום היא מביאה למטופליה את הכלים המיוחדים שרכשה בלימודי פיסול.

"בזכות הניסיון שצברתי בתחום הפיסול, אני יודעת להסתכל על פרופורציה נכונה, איזון וסימטריה בפנים של המטופלים. בעיניי ההזרקות הן פיסול הפנים. הידע בתחום האמנות תרם לי מאוד והפך להיות כלי חשוב בעבודה שלי". מדגישה ד"ר לוגסי ברקן.

אילו טיפולי אסתטיקה יש בקליניקה?

"העלמת קמטים בבוטוקס, הזרקות של חומצה היאלורונית, פיסול מסגרת הפנים, הרמת עצמות לחיים, יישור אף, מילוי שפתיים, טיפולי מזותרפיה וטיפולי קולגנותרפיה. בטיפולי אסתטיקה מאוד חשוב לשמור על האיזון והפרופורציה. ואם ישנה תופעה של חוסר סימטריה, אנחנו מתקנים. לדוגמא, אם יש שפה אחת ארוכה ושנייה קצרה, או שאחת למעלה ואחרת למטה".

ממה אנשים חוששים לפני תחילת התהליך?

"אני שומעת נשים שמפחדות להשתנות או להיראות מוגזמות מידי, אבל אני דווקא חושבת שהיום לא צריך לחשוש כי צריך רק לשמור על המינונים הנכונים ואז לא מגיעים לרמה מוגזמת. כרופאה מאוד חשוב לי לשמור על פרופורציות נכונות. אם מטופלת מגיעה אליי עם בקשה שנראית לי מוגזמת או לא פרופורציונלית לפנים שלה, אני מסבירה מהו הטיפול המתאים לה, ואם זה משהו שאני לא מאמינה בו אני לא אעשה. בדיוק בגלל זה אני מציעה למטופלות שרק מתחילות, לא להתחיל עם כמות גדולה של מזרקים, אלא עם מספר קטן יחסית, ובהדרגה להוסיף עד שמגיעים לכמות הרצויה. הגבול בין טיפול מאוזן ונכון ללא פרופורציונלי הוא דק, ולכן צריך לעשות אותו בהדרגה".

בדרך להגשמת החלום עוצרים אצל ד"ר לידר לוגסי ברקן. צילום: יניב אהרון

בדרך להגשמת החלום עוצרים אצל ד"ר לידר לוגסי ברקן. צילום: יניב אהרון

למי הטיפולים האסתטיים מתאימים?

"באופן גורף צריך לראות כל מטופל לפני תחילת התהליך ולהתאים לו את הטיפול הטוב ביותר. לרוב המטופלות מתחילות בסביבות גיל 30, ברגע שמתחילים לצוץ קמטים. ניתן כמובן להתחיל במינונים נמוכים".

מדובר על טיפולים שצריך לחדש אחת לכמה זמן?

"זה מאוד תלוי באזור בפנים. אם מדובר באזורים שיש בהם יותר מימיקה כמו שפתיים, שבהם פועלים יותר שרירים, אז צריך לחדש את הטיפול לעיתים תכופות יותר. בממוצע מדובר על פרק זמן של בין שלושה לשישה חודשים, זה מאוד אינדיבידואלי. יישור אף לדוגמא יכול להחזיק גם שנה, זה מאוד משתנה לפי אזור הפנים. בוטוקס ניתן לחדש כל שלושה חודשים ולפעמים יותר".

טיפולי אסתטיקה הפכו למשהו נפוץ. גם גברים מגיעים לקליניקה?

"גברים עושים בעיקר בוטוקס לקמטים במצח, או בין הגבות. אמנם לא מדובר על מספרים גבוהים, אבל בהחלט ניתן לראות שהמגמה הולכת וגדלה".

מה נחשב לטיפול מוצלח?

"כששומרים על הסימטריה בפנים ושהמטופלת והרופאה מרוצים. צריך להבין שטיפולים אסתטיים הרבה פעמים הם הגשמת חלומות של אנשים, וזה כשלעצמו דבר נפלא".

כשאומנות הפיסול וטיפולי אסתטיקה נפגשים קורים דברים נפלאים.

מרפאת שיניים שחר

כתובת: הגבורה 5 אשקלון
טלפון: 08-671-3899

שעות פעילות:
ימי ראשון ושלישי 09:00-13:00 ומהשעה 15:00-20:00
ימי שני ורביעי 09:00-13:00
יום חמישי 15:00-20:00
יום שישי 09:00-13:00

קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם

ד"ר לידר לוגסי ברקן. צילום: ניר עזריאלי

ד"ר לידר לוגסי ברקן. צילום: ניר עזריאלי


כתבה שיווקית


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר