חנויות בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק
חנויות בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק

חנות בגדי תינוקות: הכירו את Yooze

בגדי תינוקות הם אחד המוצרים הכי שימושיים עבור הורים, אבל זה ממש לא אומר שהמחיר לכך צריך להיות כבד. הכירו את Yooze- החנות שכל הורה בסביבה חייב להכיר

פורסם בתאריך: 2.9.19 21:47

     

כל מי שנתקל אי פעם בבגדים לקטנטנים יודע שאין בעולם הרבה דברים מתוקים יותר מבגדי תינוקות. הבדים האווריריים, ההדפסים הקסומים, הצבעים הרכים, המידות הזעירות –  מי יכול לעמוד מול מתיקות שכזו, מבלי לדמיין מיד תינוק גורי, מתוק וריחני שלובש אוברול רך ונעים?

מה שקצת פחות מתוק בכל הקשור לבגדי ילדים ותינוקות, הוא מחירם, שבארץ, עשוי להיות מופרז ביותר לעתים. כשמאיר ליבר הגיע לישראל ממקסיקו לפני שנה וחצי, הוא עבר קשיי קליטה כאלה ואחרים, כמו כל עולה חדש, אבל מה שממש הפתיע אותו, היו המחירים שהוא התבקש לשלם עבור בגדים לילדים שלו.

כמי שעבד 20 שנה במקסיקו בתחום הטקסטיל בטרם עלה ארצה, מאיר היה בטוח שבגדי ילדים במחירים הגיוניים זה הסטנדרט המקובל בכל מקום. כשנאלץ לשלם עשרות שקלים עבור פריטי לבוש שיוחלפו כעבור מספר חודשים, מאיר החליט שהוא הולך לשנות את המציאות היקרה עבור ההורים הישראלים.

חנויות בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק

חנויות בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק

מזל טוב! רך נולד

עם תובנות אלו יצאו מאיר ואחיו עומר לדרך ובשנת 2018 הקימו את Yooze – חנות אינטרנטית לבגדי תינוקות מגיל ניו בורן עד שנתיים. בנוסף לחנות הווירטואלית, ניתן לקנות את כל המותגים גם בחנות פיזית הממוקמת ביבנה.

המטרה של מאיר ועומר היתה אחת: שיפור חווית הקנייה באינטרנט להורים הישראלים. זהו אתר שהוקם על ידי הורים בשביל הורים.

Yooze עובדים עם כל המותגים הגדולים בעולם המייצרים בגדי תינוקות. בשתי החנויות אפשר למצוא עולם שלם של בגדים  מתוקים, רכים, נוחים, יפים, ובעיקר – איכותיים: בגדי גוף, אוברולים, סטים, בגדים לגן – או, כמו שמאיר מגדיר את הפריטים הקטנטנים והכל כך חמודים האלה – בגדי העבודה של התינוקות.

הבגדים נוחים, המחירים – עוד יותר

ניסיונו העשיר של מאיר בתחום הטקסטיל ובעבודה עם סין, בה מיוצרים כיום רוב מותגי בגדי התינוקות הגדולים, הוא שהביא אותו להכרה כי אין כל סיבה עבור ההורים לשלם מחירים כה גבוהים כמו אלה הנהוגים בארץ, כדי לקנות בגדים שלא משנה כמה איכותיים יהיו, תוקם פג מהר מאד, פשוט משום שהתינוק גדל. וכך, חמוש בתחושת שליחות למען הורי ישראל, מאיר החל בייבוא בגדי איכות לתינוקות, שמח שהוא יכול להציע בחנויות שלו מארזים של חמש חליפות לתינוק במחיר המקובל בארץ לחליפה אחת.

בנוסף למבחר הגדול של בגדים איכותיים ויפים, ניתן למצוא בחנויות גם תיקי החתלה יפהפיים שגם הם, כמובן, עומדים בסטנדרטים הגבוהים של האיכות הגבוהה והמחירים הנמוכים.

קונים בקליק, מקבלים בצ'יק

מי שרוכש את מוצרי Yooze בחנות ביבנה, יכול ליהנות מהמחירים הנוחים והמבצעים האטרקטיביים, להעמיס את עגלת הקניות ולצאת לדרך מצויד היטב.

מי שמעדיף להישאר בבית ולבצע את כל הרכישה בקליק, יוכל למלא את הסל הווירטואלי במיטב מוצרי Yooze ולקבל את ההזמנה כולה עד הבית, במשלוח שיגיע תוך 24-72 שעות, במחיר הוגן ואחיד לכל מקום ברחבי הארץ.

כלל המוצרים המוצגים בחנות האינטרנטית זמינים במלאי וממתינים להורים ולתינוקות במחסנים בארץ. המוצרים נשלחים באמצעות חברת buzzr על מנת להבטיח עמידה בלוחות הזמנים המובטחים, במחירים נמוכים וללא תקלות.

בקנייה מעל 250 שקלים – אין תשלום על המשלוח.

הבקבוק והבמבוק

מלבד הבגדים הרכים העשויים  100% כותנה, ניתן למצוא בחנויות מגבות איכותיות עשויות במבוק – המילה האחרונה בעולם הבדים האורגניים, ובקרוב יורחב ליין הבמבוק גם לבגדים.

למה במבוק? בשנים האחרונות, עם התחזקות המגמה הירוקה, ניכרת עלייה בביקוש לבדים אורגניים, ובפרט בד הבמבוק. הבמבוק, הגדל באסיה ודרום אמריקה, משמש מזה אלפי שנים לצרכים שונים. כיום הוא משמש גם בעולם הטקסטיל לאריגת בדים אורגניים – שאינם מכילים חומרים סינתטיים. בזכות תכונותיו המיוחדות, הבד מתאים במיוחד לייצור מגבות מלטפות ובגדי תינוקות רכים, וכך נהנים הקטנטנים מהתחושה האוורירית והנעימה על הגוף. הבד המופק מצמח הבמבוק הוא נוח במיוחד לתינוק ואינו סופג ריחות גוף, זיעה או הפרשות. בנוסף, הבד מסייע בשמירה על טמפרטורות הגוף האופטימלית.

חבילה ליולדת

מי שרוצה להפתיע יולדת טרייה עם מתנה שימושית במיוחד, יכול להרכיב בחנויות של Yooze חבילות מתנה. במארז ניתן לשלב בגדים, מגבות, תיק החתלה וכל מה שיעזור ליולדת ולתינוק בתחילת דרכם. את המארזים ניתן לשלוח לבית היולדת או היישר לבית החולים ולוודא שהתינוק/ת יצאו יפים, מתוקים, מדוגמים ומוכנים לצילום הבוק הראשון שמתכננים ההורים הטריים.

Yooze בגדי תינוקות

כתובת החנות: שד' דואני 18, יבנה

טלפון: 053-7152035

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

Yooze בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק

Yooze בגדי תינוקות. צילום: סיון צדוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר