סוכני הביטוח המומלצים ביבנה. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: thodonal88
סוכני הביטוח המומלצים ביבנה. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: thodonal88

סוכני ביטוח ביבנה: יש מי שדואג לכם

כשעושים ביטוח חיים, דירה, משכנתא בריאות או פנסיה, חשוב לבחור את הביטוח המתאים ביותר. תכירו את סוכני הביטוח המומלצים ביבנה שידאגו לכם לכל מה שאתם צריכים

פורסם בתאריך: 19.8.19 15:11

     

ריטה קוטיקוב

אין ספק שלביטוח חיים, דירה, רכב ובריאות תהיה השפעה מכרעת יותר מתמיד, על מצבנו ברגעים קשים בהם נזדקק לסיוע ותמיכה. אולם רבים מבעלי העסקים לא מודעים לחשיבות הרבה שיש לביטוח אחריות מקצועית. "בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לתביעות רבות של לקוחות התובעים בעלי מקצוע דוגמת קוסמטיקאיות, אינסטלטורים וחשמלאים בגין תאונות, נזקים, פגיעות או מחדלים", אומרת ריטה קוטיקוב, בעלת סוכנות לביטוח ביבנה. "לכן בדומה להתייחסות לביטוחים שאותם אנחנו בוחרים לרכוש, גם ביטוח אחריות מקצועית חשוב לבחון ולרכוש בהתאמה אישית. כל בעל מקצוע בעל רישיון יגלה בזמן אמת שבמידה והוא נתבע על ידי לקוח, יהיה זה ביטוח האחריות המקצועית שיאפשר לו לצלוח את העניין בשלום".

לביטוחי נסיעות לחו"ל בסוכנות ביטוח מקצועית ישנם יתרונות רבים "ביטוחי נסיעות לחו"ל הפכו פופולריים בשנים האחרונות עם הוזלת כרטיסי הטיסה שמאפשרים לטוס יותר. ביטוח סוכנות יבטיח לכם כיסוי מלא והסוכן יסב את תשומת ליבכם לפרטים חשובים שיש להתייחס אליהם, ולרוב אנו לא טורחים לעשות זאת. לא פעם בעת מצוקה בארץ זרה, נגלה שהביטוח לא מכסה סעיף מסוים וכל הטיול ייהרס לנו בשל כך".

כבר למעלה מ-25 שנים שריטה קוטיקוב עוסקת בתחום הביטוח. לאורך השנים רכשה ניסיון רב וצברה ידע מקצועי נרחב. את משרדה הקימה בשנת 1992 לאחר לימודים במכללה לביטוח ומאז צברה קהל לקוחות נאמן המלווה אותה מיום הקמת הסוכנות "רבים מלקוחותיי מלווים אותי כבר שנים. הם סומכים עליי ומביעים אמון בעבודתי המקצועית. זאת לצד יחס אישי ושירות אדיב שאני מעניקה ללקוחותיי".

סוכנות הביטוח בבעלותה של ריטה קוטיקוב ביבנה הינו משרד בוטיק המעניק שירותים לבעלי עסקים ולקוחות פרטיים בשלל נושאים, בהם: ביטוח אלמנטרי, חיים, רכוש, בריאות, פנסיה, תאונות, נסיעות לחו"ל ומשכנתא ". אציין כי עובדי הסוכנות הם אנשים מקצועיים על כל סוגי ענפי הביטוח השוני2ם. כל ענף הביטוח הוא תחום עשיר הכולל סוגיות רבות בענייני החיים הנוגעים לכולנו. ביטוח אלמנטרי, ביטוחי חיים, ביטוח בריאות וביטוח רכוש הם אולי המוכרים שבהם אבל אם בוחנים גם את הביטוחים הללו, מגלים שחשוב מאוד להתאים אותם אישית לכל לקוח. לא תמיד השיקול הראשון הוא בהכרח המחיר שמשלמים על הביטוח וישנם פרמטרים נוספים שחשוב לקחת בחשבון".

במידה ופונה אלייך לקוח, מה חשוב שיידע?

"שביטוח של לקוח אחד לא דומה לביטוח של לקוח אחר. רוב הלקוחות לא מודעים לסעיפים השונים והאותיות הקטנות בביטוחים השונים. בפגישת ההיכרות אני מבצעת ניתוח תיק במסגרתו אני מבררת אילו ביטוחים קיימים. אני מציעה לו לשדרג, לחדש ולשנות תכניות שפחות מתאימות לו או כאלה שהן יקרות מדי,  כמו במקרה של כפל ביטוחים. חשוב לי גם לתת לו רקע במקרה ויבחר להגיש תביעה, ולהסביר מה חשוב שיידע במקרים שכאלה".

חשוב מאוד שהלקוח ירכז את הביטוחים שלו במקום אחד, כך שהסוכנות תהווה בשבילו – One Stop Shop. הרעיון הוא שהלקוח מקבל מענה כולל בנקודה אחת, ואינו צריך לעבור "מיד ליד" ובין נציג לנציג. איכות שירות הלקוחות גדלה.

כתובת: שדרות דואני 61, יבנה

טלפון: 08-9420136
נייד: 052-4623140

למעבר לפייסבוק

ריטה קוטיקוב. צילום: אינה סירוטה

ריטה קוטיקוב. צילום: אינה סירוטה


פיני מורטוב

הבחירה בפוליסות ותוכניות הביטוח המתאימות לנו נחשבת למשימה קשה במיוחד. האותיות הקטנות, הסעיפים המרובים והקושי להבין מה באמת אנחנו מקבלים בתמורה, הופכים את התאמת הביטוח לצרכינו האישיים למשהו שמוטב שנשאיר בידיהם של אנשי מקצוע. "יש לא מעט תכניות ופוליסות שונות המותאמות אישית ויש כאלה שממש נבנו בעבור הלקוח על מנת שיתאימו למצבו האישי, הבריאותי והפיננסי" אומר פיני מורטוב, מומחה לביטוח ופיננסים ובעל סוכנות ביטוח ביבנה.

"רוב הלקוחות שמגיעים לסוכן ביטוח מבקשים כדבר ראשון להוזיל את עלויות הביטוח. אני תמיד מקפיד להגיד להם שפוליסה טובה שמתאימה להם אינה בהכרח הזולה ביותר. ישנם עוד פרמטרים שאליהם חשוב וכדאי להם להתייחס".

למה חשוב להתייחס כשחותמים על פוליסת ביטוח?

"יש כל כך הרבה משתנים כמו מצב משפחתי, מצב בריאותי, מצב פיננסי וכלכלי. כל אלה הם משתנים שעל פיהם אני כמומחה לביטוח ופיננסים, בונה ללקוח ביטוח המתאים לו ביותר. אני מומחה לביטוח ללא משוא פנים ואיני מייצג חברות או תכניות ביטוח. לקוחות שמגיעים אליי יודעים שהם מקבלים את הביטוח המתאים להם אישית ללא כל אינטרס מצידי לבד מטובתם ורווחתם האישית".

"כשמגיע אליי לקוח אני בוחן את התוכניות והפוליסות הקיימות. רבים מהלקוחות לא באמת יודעים מה מגיע להם במסגרת הפוליסות, מה הן מכסות ומה זכויותיהם. לעיתים יש צורך לשנות, להחליף ולעבור לתוכניות אחרות משתלמות יותר ללקוח. לעיתים אין בכך צורך ואני מציין זאת בפני הלקוח. אם פוליסה טובה אני לא אעביר את הלקוח. בסוף המפגש אני מעניק לו דוח המלצות בנוגע לביטוחים השונים בו אני מפרט מה מומלץ לשנות, להוסיף או אולי להשאיר במצב הקיים. על השירות הזה אני גובה תשלום והלקוח רשאי להחליט אם לבצע את השינויים במשרדי או להחליט שהוא פונה לגורם אחר".

מה כלל הברזל שתוכל לתת כמומחה לביטוח?

"חשוב לבצע אחת לשנה בדיקה של התכניות והפוליסות השונות אצל סוכן ביטוח. לעבור יחד ולראות מה ניתן לשפר, לייעל ולבדוק מה רלוונטי לנו בנקודת הזמן הזאת. לעיתים חלים שינויים במצבנו הבריאותי, התעסוקתי והמשפחתי שיכולים להשפיע על אופי הפוליסה וכדאי להיות מודעים לכך".

פיני מורטוב הינו מומחה לביטוח ופיננסים מנהל סוכנות הישגים של רשות שוק ההון. את משרדו הקים ביבנה בשנת 2002. הוא צבר ניסיון של למעלה מ- 18 שנים בעבודתו כמומחה לביטוח ובין שירותי המשרד שלו הוא מציע: ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות, ביטוח פנסיוני, ביטוח סיעוד וביטוח תאונות אישיות.

"הידע המקצועי והניסיון רב השנים בתחום הביטוח הם שמאפשרים לי להציע ללקוחות מעטפת ביטוח כוללת במגוון תחומים. משרדנו חרט על דגלו מתן שירות אדיב ויחס אישי, תוך הקשבה לצרכי הלקוח ואנו מקפידים על כך על מנת להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר"

טלפון 1: 03-5232321
טלפון 2: 08-6201484
נייד: 050-8332441
דוא"ל: [email protected]

שעות פעילות:
ימים א-ה: 9:00-18:00
יום ו' : 9:00-12:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

להשארת פרטים

פיני מורטוב (צילום: אנדריי לב ארי)

פיני מורטוב (צילום: אנדריי לב ארי)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר