סאן ספארק מרכז הידע: להכשיר את דור העתיד של אנשי הסייבר. צילום: דני אויריק
סאן ספארק מרכז הידע: להכשיר את דור העתיד של אנשי הסייבר. צילום: דני אויריק

סאן ספארק מרכז הידע: להכשיר את דור העתיד של אנשי הסייבר

בית ספר "סאן ספארק מרכז הידע" הינו בית ספר להייטק (בדגש על סייבר), שהפך לשם נרדף למצוינות. דני אויריק זיהה את הפוטנציאל כבר בשנת 1997 כשפתח את הסניף הראשון באשדוד ומאז הכל היסטוריה

פורסם בתאריך: 18.8.19 16:13

     

'סאן ספארק מרכז הידע' הכשיר תחתיו עד היום כ-42,000 תלמידים. חלק גדול מתלמידיו השתלבו ביחידות המחשוב המובחרות בצה"ל  כגון: 8200 ויחידות מודיעין שונות ומסווגות. מאז שהחל בית הספר את פעילותו כסנונית ראשונה באשדוד נפתחו סניפים נוספים: בתל-אביב, ראשון לציון, רחובות, ובת-ים. נכון להיום, בבית-הספר לומדים כ-2,500 תלמידים.

'סאן ספארק מרכז הידע', היא המכללה היחידה בכל המזרח התיכון שהוסמכה ללמד מיחשוב על ידי חברת מייקרוסופט עצמה. ההסמכה דורשת ממורי המכללה להתעדכן באופן תדיר בכלל החידושים בעולם הטכנולוגיה, ובכך הופכת את בית הספר להיות מוביל ומצוין בתחומו.

ב'סאן ספארק מרכז הידע', מוצע מגוון רחב של קורסים ורק לאחרונה נפתח קורס ללימודי אנגלית טכנית. המנכ"ל, דני אויריק, מספר שלקורס יש ביקוש רב, ועל אף שהוא קורס חדש נרשמו אליו עד כה כ-300 תלמידים. "אני פוגש ילדים מגיל תשע שכמהים לדעת לקרוא אנגלית טכנית," אומר דני אויריק, “למגמה הזו יש רמות שונות, ואנחנו מתאימים כל תלמיד לרמה המתאימה עבורו. החדשנות באה לידי ביטוי בהכל, כך לדוגמא הלימודים מתקיימים דרך אפליקציה מיוחדת שפיתחנו לנושא."

גולת הכותרת של בית הספר היא ללא ספק לימודי הסייבר, המושכים אליהם מדי שנה אלפי תלמידים שמבינים שהעתיד כבר כאן.

בתחום הסייבר, 'סאן ספארק מרכז הידע' מציע ארבע מגמות: תכנות, IT, גרפיקה, והנדסאי תוכנה ואלקטרוניקה. כל מגמה כוללת תתי קורסים, כך שכל תלמיד יכול להתאים את המסלול שלו בהתאם לרמה האישית בה הוא נמצא, וכמובן על פי רצונותיו. מרבית הלימודים במגמות נמשכים בין שנתיים לארבע שנים ומתאימים לכל הגילאים.

אויריק מספר על הילדים המגיעים ללמוד ב'סאן ספארק מרכז הידע': "הקהל שמגיע אלינו מגוון מאוד. תחילה הילדים עוברים אבחון שבו אנחנו ממפים את צורת החשיבה של כל אחד ואת הידע הקודם איתו הגיע. אם אנחנו מגלים שהוא טוב בתכנות, נבנה לו מסלול תואם. אם הוא מגיע עם רקע בתחום מסוים, הוא ימשיך להתמקצע בו. אנו בודקים את היכולות של התלמיד באנגלית, בחשיבה לוגית ובמתמטיקה, וכן בודקים גם האם הילד מסוגל לשבת שעות לבד מול מחשב ולכתוב קוד, כי זו למעשה המשמעות של להיות מפתח."

עם אילו כלים התלמידים יוצאים בסיום הלימודים?

"הם יוצאים עם מגוון רחב של כלים משמעותיים. ראשית, הם מקבלים תעודות סיום של לימודים במכללה שיש לה הסמכה מטעם מייקרוסופט. מעבר לכך, המטרה שלנו היא לפתח את החשיבה של התלמידים לרמה גבוהה ומתקדמת, לוגית יותר, כך שהמחשב יהפוך להיות "שפת האם" שלו ולא משנה באיזו רמה הוא ילמד. בנוסף, סביבת הלימודים בבית הספר ממוחשבת, כך שאפשר לומר שאנחנו כבר נמצאים בעתיד- כעשור קדימה.

מי הם המורים שמעבירים את הקורסים?

"כל המרצים שלנו בעלי תואר ראשון, תעודת הוראה ותעודת הסמכה של הקורסים הספציפיים שהם מלמדים."

דני אויריק, מנכ"ל 'סאן ספארק מרכז הידע', מסכם, "לאחרונה קראתי מחקר שפורסם. קבוצה הטרוגנית של אימהות נשאלו מה היו רוצות שהילדים שלהן יעשו כשיהיו גדולים ו-94 אחוזים מהן ענו שהן היו שמחות שילדיהן היו משתלבים בעולם המחשבים.

"אני חושב שהורים מבינים כיום שהטכנולוגיה נוכחת בכל נדבך בחיינו והילדים יכולים לעסוק באיזה מקצוע שהם ירצו בעתיד – בין שיהיו רופאים או אופים, הם עדיין יצטרכו לחיות "חיים טכנולוגיים" ולכן הלימודים שלנו מתאימים לכולם".

לסיום, 'סאן ספארק מרכז הידע' הוא הפתרון המושלם לילדים שרוצים ללמוד על עולם ההייטק כבר היום ולהשתלב במקצועות ההייטק מחר.

טלפון: 1800-252515
כתובת: הרצל 68, ראשון לציון

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

כיתת לימוד מתקדמת ומאובזרת במיטב הטכנולוגיה, על פי דרישת מייקרוסופט ואינטל. צילום: דני אויריק

כיתת לימוד מתקדמת ומאובזרת במיטב הטכנולוגיה, על פי דרישת מייקרוסופט ואינטל. צילום: דני אויריק


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר