נינג'ה סטאר - מתחם ספורט ובידור. צילום: אדי גומברג
נינג'ה סטאר - מתחם ספורט ובידור. צילום: אדי גומברג

נינג'ה סטאר: מתחם ספורט ובידור

הכירו את מתחם הספורט והבידור החדש - טרמפולינות, מסלול מכשולים, קיר טיפוס, ג'ימבורי, כדורסל ושלל אטרקציות, והכל תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 18.8.19 14:02

     

שוב מגיע הרגע בו אתם מנסים לתכנן יום בילוי משפחתי. נשמע נהדר, הרי אין כמו זמן איכות של הורים וילדים. אבל מה אתם עושים כשהצעיר בילדיכם הוא בן 3, האמצעית בת 9, והבכור בן 14? איך מוצאים מקום בו כולם יהיו מרוצים? הו, טוב ששאלתם. הכירו את 'Ninja Star' באזור התעשייה "עד הלום" – המקום בו לכל אחד מילדיכם יש בדיוק את המתקנים המתאימים לו והכל תחת קורת גג אחת.

נינג'ה סטאר הוא מתחם ספורט ובידור ענק המשתרע על שטח של 2000 מ"ר. במתחם שישה אזורי פעילות הנושקים זה לזה ונמצאים תחת פיקוח של צוות מפעילים מקצועי ומיומן. ההורים יכולים להיות בטוחים שילדיהם בידיים טובות, להתרווח בצד ולצפות בהם בהנאה מקפצים, מטפסים ומשחקים, אך רוב הסיכויים שגם ההורים לא יעמדו בפיתוי ויצטרפו לילדיהם.

"הצלחנו להביא לארץ קונספט ייחודי שלא נראה כמוהו עד כה בישראל, שיהפוך את הבילוי המשפחתי לחוויה בלתי נשכחת", אומר בסיפוק אדי גומברג, מי שעומד מאחורי הנינג'ה סטאר. "אחרי 12 שנים בהן ניהלתי את 'החלל המופלא' זיהיתי שהמשפחות זקוקות למתחם בו יהיו פתרונות גם לבני הנוער, לפני חודש החלום הפך למציאות וכעת נינג'ה סטאר פתוח לקהל הרחב".

כל הגילאים מוזמנים לקחת חלק באתגר. צילום: אדי גומברג

כל הגילאים מוזמנים לקחת חלק באתגר. צילום: אדי גומברג

להרגיש כמו באתגר הנינג'ה 

אין כמעט בית בישראל בו לא צופים בטלויזיה בטרנד שכבש את העולם – אתגר הנינג'ה. כעת גם אתם וילדיכם יכולים להתנסות במסלול המכשולים ולעבור אותו בהצלחה. במתחם הענק נדנדות תלויות, סולמות מתח אופקיים, חבלים, רשתות מתוחות, בריכות כדורים, טבעות התעמלות וכבלי פלדה.

"המבנה של המסלול הוא מודולרי, כזה שמאפשר להתאים את האלמנטים שבו לפי רמות קושי וגילם של המשתתפים". מסביר אדי. "מלבד העיצוב הססגוני, שמנו דגש מיוחד על בטיחות וביטחון של המשתתפים. הפארק כולו מוקף בפודיום גבוה המרופד במגפי מגן מיוחדים".

נראה שהושקעו מחשבה ותכנון מוקפדים ביותר במתקנים החדישים, כך שגם המבוגרים יכולים לעלות עליהם, לחזור לכמה שעות לילדות, להרגיש כמו נינג'ה מעופף ולהתגבר על המכשולים בהנאה רבה.

אטרקציות מקיר לקיר

זה לא משנה אם הגעתם לנינג'ה סטאר עם פעוט שרק למד ללכת או עם נער מתבגר שחולם לטפס על הר הקילימנג'רו שבאפריקה, לכל אחד מהם צפויות שעות של הנאה צרופה, צחוק והתרגשות.

על קיר הטיפוס, שמצופה כך שניתן לעלות עליו גם יחפים, יש מספר מסלולים שונים במורכבותם, המתאימים הן לילדים והן למבוגרים הניחנים בדרגות כושר גופני שונות. כל אחד מהמטפסים יקבל הסבר מפורט מהמדריך ויצא לדרך רק לאחר שיאובטח ברתמות ביטחון שימנעו ממנו ליפול או לסכן את עצמו.

בעוד האמיצים יותר כובשים פסגות הרים, מפתחים גמישות וקואורדינציה, שאר בני המשפחה יכולים לבלות במתחם הטרמפולינות בו ישפרו יציבה, ישחררו אנרגיה ויחדדו מיומנות של פארקור ואקרובטיקה. "קפיצה בטרמפולינה היא הרבה יותר מהנאה", מסביר אדי. "תהליך הקפיצה מפעיל את כל קבוצות השרירים בגופנו, משפר תנועה ועובד גם על סיבולת לב ריאה – 8 דקות של קפיצה על הטרמפולינה מקבילות לריצה של 3 קילומטרים".

מי שהתעייף מהקפיצות יוכל לעבור לבור הגומי המלא בכדורים צבעוניים ורכים, או למגרש הג'ימבורי המתאים לקטנטנים ובו מגלשות בגדלים שונים, מבוך, מגוון צעצועים ופינות משחק.

צברתם כוח ואתם מוכנים לדבר הבא – מוזמנים לעבור למתחם הכדורסל ולהרגיש כמו עומרי כספי. במקום פרקט יחכו לכם גם כאן טרמפולינות שבעזרתן תוכלו לקפוץ עם הכדור, "להטביע" בקלות, להיתלות על הטבעת ולתכנן מהלכים.

שעות של הנאה צרופה, צחוק והתרגשות. צילום: אדי גומברג

שעות של הנאה צרופה, צחוק והתרגשות. צילום: אדי גומברג

יום הולדת, חגיגה נחמדת

מזל טוב, הילד גדל בשנה. חשבתם כבר איך תחגגו לו? לנינג'ה סטאר יש רעיונות בשפע למסיבות יום הולדת וחגיגות מסוגים שונים שיזכרו לזמן רב.

כל סיבה היא מספיק טובה למסיבה בה הילדים יבלו יחד במגרשי המשחקים, ישתתפו בקווסטים ספורטיביים, משחקי קבוצות, פעילויות אינטראקטיביות או תחרויות ומרוצי שליחים.

ומה לגבי הכיבוד? אל דאגה. במתחם פועלת קפיטריה שמציעה בין השאר, שתייה קלה וחמה, פיצות, שניצלונים וסלטים טריים. כל שעליכם להביא זה המון מצב רוח ועוגה.

במקום ניתן לארגן גם ערבי חברה, אירועים לועדי עובדים, מסיבות גיבוש, מסיבות סוף שנה, סילבסטר ונובי גוד באווירה קצת אחרת, כזו שתרים את המורל, תעלה חיוך ותשאיר טעם של עוד.

כתובת: אזור תעשייה 'עד הלום' קניון בימול, קומה 2, אשדוד

טלפון: 074-7159993

שעות פעילות:
א׳-ה׳: 16:00-21:00
ו׳: 13:00-17:00
שבתות, חופשות וחגים: 10:00-21:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

אפשר להגיע גם בשביל לחגוג. צילום: אדי גומברג

אפשר להגיע גם בשביל לחגוג. צילום: אדי גומברג


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר