מסעדת שף בלוס אנג'לס בעיצוב של סלי צ'פרק. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles
מסעדת שף בלוס אנג'לס בעיצוב של סלי צ'פרק. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

עיצוב בסטייל אחר: הכירו את מעצבת הפנים סלי צ'פרק

מספיק להציץ בתמונות של פרויקטים שתכננה סלי צ'פרק, מעצבת פנים זה 20 שנה, כדי להבחין בתכנון המוקפד של החללים והריהוט. יצאנו להכיר אותה ולשמוע על ההשראה והאתגרים

פורסם בתאריך: 13.8.19 12:44

     

צ'פרק, היא מעצבת פנים מוערכת שמאופיינת בקווים יצירתיים ומדויקים ופועלת בארץ ובזירה הבינלאומית. טעמה המשובח ניכר בפרויקטים שונים שביצעה ברחבי הארץ והעולם כמו למשל במסעדת שף כשרה שעיצבה בלוס אנג'לס ורשת של מכון קוסמטיקה מוכר.

היא גדלה בבית מוקף אומנות כך שהרומן שלה עם העיצוב התחיל במהרה: "גדלתי בבית בו נשמו אומנות ויצירה, ותמיד נמשכתי לעולם הזה. התחלתי לימודי אנימציה וצילום ולאחר מכן גם סיימתי לימודי עיצוב אופנה. בעיצוב פנים התחלתי להתעסק לאחר שפתחתי גלריה לעיצוב הבית שכללה פרטי עיצוב ואקססוריז משלימים. לקוחות שקנו את הריהוט והמוצרים, פנו אלי בבקשה שאעצב להם הבית והסכמתי. השמועה החלה לרוץ והשאר היסטוריה".

לובי במסעדת השף בלוס אנג'לס בעיצוב סלי. צילום: מסעדת שף בלוס אנג'לס בעיצובה של סלי. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

לובי במסעדת השף בלוס אנג'לס בעיצוב סלי צ'פרק. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

מסעדה בלוס אנג'לס בסגנון צבעוני וחם. עיצוב: סלי. צילום: לובי במסעדת השף בלוס אנג'לס בעיצוב סלי. צילום: מסעדת שף בלוס אנג'לס בעיצובה של סלי. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

מסעדה בלוס אנג'לס בסגנון צבעוני וחם. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

השירותים במסעדה. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום:

השירותים במסעדה. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום: Kinsey v photography, Los Angeles

מה הסגנון העיצובי שלך?

"קשה להגיד שיש לי סגנון מסוים אבל יש לי טביעת אצבע. יש משהו שזור בתוכן העיצובי שלי שמיד ניתן להבחין כשמדובר בבית שאני עיצבתי. בשנותיי הראשונות הכירו אותי בזכות הבתים הלבנים, אבל היום אני מעצבת בסגנונות שונים ומגדירה את הסגנון שלי יותר ציורי. אני מקפידה להקשיב ללקוח ולתפור לו את החליפה המדויקת לצרכים שלו ומשלבת בין פרקטיות לבין סגנון אישי".

מאיפה את שואבת את ההשראה?

"בעיקר מהחלומות שלי. הרעיונות מגיעים לי באמצע הלילה או לפני שינה אבל לא רק. אני מרגישה שכל העולם הזה הוא השראה. כל חופשה בחו"ל פותחת לי את הראש ונותנת עוד השראה וכיוון. אני מקפידה לנסוע לכל התערוכות האפשרויות בפריז ומילאנו ולא מפסיקה להעשיר את עצמי בידע שמעניק לי עוד ועוד השראה".

למה את אוהבת את המקצוע שלך?

"בזכות הדינמיות ובזכות זה שכל יום הוא שונה מהקודם. אני מרבה להסתובב ולפגוש אנשים ומקומות חדשים – השבוע שלי תמיד מרתק ולא דומה לשבוע הקודם. אני לא מרגישה שאני עובדת. אני כל הזמן ביצירה ואני מאוד אוהבת את זה".

פרויקט אהוב במיוחד?

"היה לי פרויקט של דירה פרטית שבקשת הלקוחות הייתה להרגיש בו 'בחופש'. עיצבתי את הבית בצבעים לבנים, מה שהעניק מראה מודרני ומעודכן, אך שמר על החמימות והביתיות ותחושת החופש. לרצפה בחרתי דמוי שיש וחיפוי קיר קרמיקה מאוד מיוחד, שאת החומרים רכשתי ב'קרמיקה אביב אשדוד'. לאלדד המנכ"ל ולצוות החנות יש שירות מקצועי ומגוון רחב של מוצרי קרמיקה ייחודים. בתור מעצבת פנים, חשוב לי שכל פרויקט יצליח, והצד השני יהיה מרוצה. כך קורה בעבודה המשותפת עם קרמיקה אביב. למשל, קרה שהיה לי לקוח שלא היה מרוצה מאריח מסוים. התקשרתי לאלדד והוא כמובן הציע להחליף את האריח בלי ויכוח. זה אחד היתרונות הגדולים של 'קרמיקה אביב' והצוות".

מטבח לבן הכולל ריצוף עם אריחי רצפה 120/240 ואריחי חיפוי קירות ייבוא אישי מאת קרמיקה אביב. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום: סלי צ'פרק

מטבח לבן הכולל אריחי רצפה בגודל 120/240 ואריחי חיפוי קירות ייבוא אישי מאת קרמיקה אביב. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום: סלי צ'פרק

אריחים בייבוא אישי של קרמיקה אביב. צילום:

אריחים בייבוא אישי של קרמיקה אביב. עיצוב: סלי צ'פרק. צילום: סלי צ'פרק

ציון דרך משמעותי במהלך הקריירה?

"לפני מספר שנים פנו אליי בבקשה לעצב מקווה טהרה לנשים באשקלון. לא הכרתי את התחום בכלל, אז החלטתי ללמוד לעומק את כל הפרמטרים הטכניים ואת כל הנושאים ההלכתיים. מכיוון שאני אוטודידקטית ורואה במקצועיות את הבסיס לעבודתי – חקרתי לעומק את כל מה שקשור לבניית מקווה טהרה. הסתובבתי במקוואות בכל רחבי הארץ עד שהכרתי את התחום על בוריו.

"באופן כללי אני חושבת שמעצב טוב צריך לדעת להשקיע ולחקור כל פרויקט שהוא עושה. הפרויקט הזה זכה למקום הראשון בתחרות המקוואות בארץ מטעם הרשויות הדתיות. על אותו משקל עיצבתי גם בית כנסת באשקלון. הפרויקטים יצאו מרהיבים ואני מאוד גאה בהם".


קרמיקה אביב, חברת יבואניי הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני 35 שנים, ע"י משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קנייה מושלמת לכל באי המקום.

צוות החנות, נוהגים להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואגים לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש.

במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות מחלקת שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם. זוהרה עזרן, מנהלת שירות הלקוחות משתפת: "הפרסום הטוב ביותר שלנו הם הלקוחות חוזרים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר