שמלות כלה באשדוד. תמונה: shutterstock, צילום: Vladlen Abdullin
שמלות כלה באשדוד. תמונה: shutterstock, צילום: Vladlen Abdullin

שמלות כלה באשדוד: המעצבים שאתם חייבים להכיר

מצאנו עבורכן מעצבת שמלות כלה באשדוד שמשתמשת בכל הניסיון והכישרון שלה כדי שאתן תיראו מהממות בחתונה שלכן

פורסם בתאריך: 5.8.19 14:50

     

ילנה רזנוביץ – מעצבת ותופרת שמלות כלה

הסטודיו של ילנה רזנוביץ' הממוקם באשדוד מקפיד להוציא כלות מרוצות כבר 16 שנים. רזנוביץ' שנמשכה לתחום האופנה מגיל צעיר התחילה לעצב ולתפור בגדים כבר מגיל 13 כילדה בבלרוס.

במשך השנים עבדה רזנוביץ' עם מעצבי אופנה רבים בארץ ובחו"ל, וצברה ניסיון וידע רב בתחום, ב-2003 נפתח הסטודיו בניהולה המקצועי עם דגש מיוחד על עיצוב של שמלות כלה ושמלות ערב בהתאמה אישית.

כל השמלות בסטודיו מעוצבות וגם נתפרות ע"י רזנוביץ' בעצמה תוך התאמה מדויקת ומוקפדת לכל כלה וכלה במטרה להגיע אל היום החגיגי בשמלה המושלמת למידותיה.

הודות ליחס האישי והתפירה העילית, שמה של ילנה רזנוביץ' הולך לפניה כמעצבת שמלות וירטואוזית, גמישה ומדויקת מאוד בביצוע.

שמלה בעיצוב אישי. צילום: ילנה רזנוביץ

שמלה בעיצוב אישי. צילום: ילנה רזנוביץ

ילנה, כיצד מתבצע תהליך עיצוב שמלת כלה בהתאמה אישית?

"כשאני נפגשת עם כלה היא כבר ראתה המון תמונות של שמלות, ואולי גם מדדה מספר שמלות ובדרך כלל יש מספר שמלות שמצאו חן בעיניה. אני מבינה ממנה מה בדיוק מצא חן בעיניה בכל שמלה, ולפי זה אני מעצבת לה שמלה שמשלבת את כל האלמנטים האהובים עליה תוך התחשבות במבנה הגוף שלה.

בחירת המראה הכללי של השמלה זוהי תחילת הדרך, לאחר מכן צריך להחליט מאיזה בדים ותחרות השמלה תהיה בנויה. בסטודיו אצלי קיים מגוון רחב של בדי תחרה ובצמוד לסטודיו ממוקמות 3 חנויות הבדים הגדולות באשדוד אליהן אני הולכת יחד עם הכלה בכדי לבחור בדים שראשית כל מוצאים חן בעיניה, משתלבים יפה וגם מחמיאים לה".

יחס האישי ותפירה עילית. צילום: עדי פרץ

יחס האישי ותפירה עילית. צילום: עדי פרץ

מה מאפיין את הסטודיו שלך?

"הסטודיו ממוקם בביתי במטרה לאפשר לי לעצב ולתפור שמלות כלה מהממות במחיר שפוי. מאוד חשוב לי איך נראית השמלה שאני מעצבת, ולכן אני גם מעצבת את השמלות וגם תופרת אותן בעצמי כי עדיין לא מצאתי תופרת שיכולה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלי.

בסטודיו אפשר למצוא גם שמלות כלה מוכנות אבל עיקר הכיף זה לעצב שמלת כלה חדשה שמתאימה בדיוק לכלה ולעשות את זה במחיר שבמקומות אחרים מקבלים שמלה יד שנייה שמחייבת תיקונים גסים.

אני מלווה את הכלה לאורך כל הדרך. חשוב לי להכיר את הכלה מה היא אוהבת, מהן הפנטזיות שלה? כיצד נראית שמלת החלומות שלה? מה סגנון החתונה? האם הכלה רוצה שמלת כלה חשופה או צנועה? איזה מבנה גוף יש לכלה ומה יתאים לה וידגיש את מה שראוי להדגיש – וכל זאת במטרה להתאים לכלה שמלה מושלמת. כמו כן, חשוב לי לשמור על תקשורת פתוחה עם הכלה ולתת לה את ההרגשה שאני שם בשבילה בכל שלב של התהליך, כולל שינויים וההתאמות המתבקשות במהלך העבודה – עד לקריאות ההתפעלות שמגיעות כשהשמלה מוכנה".

שמלה מושלמת לכל כלה. צילום: פיני קמליה

שמלה מושלמת לכל כלה. צילום: פיני קמליה

מה מעניק לך השראה? עד כמה את קשובה לטרנדים?

"ההשראה היא בכל מקום אבל בעיקר בפגישה עם הכלה. אני קשובה לאופנה, אבל הולכת עם תחושת הלב והאינטואיציה, החיבור עם האישיות שמולי, האופי שלה וחלומה חשוב יותר מכל אופנה חולפת".

ילנה, מה סוד הקסם שלך ועל מה מתבסס המוניטין של הסטודיו?

"איכות העיצוב שבאמת בנוי על כל כלה ותפירה מקצועית וחסרת פשרות. כל שמלה שיוצאת תחת ידי מתוכננת בקפידה ונתפרת בעבודת יד מדוקדקת שלי. השמלות שלי מאופיינות ברמת ביצוע וגימור גבוהה ביותר".

מה מייחד את הכלות של קיץ 2019/20?

"הכלות בעיקר מבקשות להיראות במראה 'לא מתאמץ', פחות נפוח ויותר צמוד וקלאסי בשילוב תחרות יוקרתיות ועדינות".

מה חשוב לזכור בתהליך עיצוב שמלת הכלה?

"על-מנת שתוכלי ליהנות מהיום שלך בצורה מקסימלית יש צורך בבחירה נכונה של שמלה שמצד אחד יחטב אך מצד שני יאפשר תנועה נינוחה, ריקוד ישיבה וכדומה".

בנוסף להקפדה על איכות הבדים, רמת גימור וגיזרות מושלמות רזנוביץ' זוכרת לשים את הכלה במרכז.

ילנה מעצבת ותופרת גם שמלות ערב למשפחת הכלה – לאם ואחיותיה, למלוות ולכל אורחת ביום החגיגי.

ילנה054-7399860

לביקור באתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר