עורכי הדין המומלצים ביבנה. תמונה: shutterstock, צילום: Freedomz
עורכי הדין המומלצים ביבנה. תמונה: shutterstock, צילום: Freedomz

עורכי דין ביבנה שכדאי להכיר

אתם גרים באזור יבנה ומחפשים עורך דין מקצועי? אספנו עבורכם את עורכי הדין שישמחו להושיט לכם יד ולהשיב את הסדר על כנו

פורסם בתאריך: 5.8.19 14:28

     

רם שרון – משרד עורך דין ונוטריון 

משרדו של עו"ד ונוטריון רם שרון, בעל ניסיון מקצועי של 16 שנים (מאז 2003), פועל בעיר יבנה ומעניק שירותיו ללקוחות בכל הארץ – פרטיים, עסקיים וחברות, בתחום המשפט האזרחי-מסחרי: מקרקעין, חוזים עסקיים, הקמת חברות, תביעות פינוי שוכרים, תביעות אזרחיות, צוואות וירושות ומתן שירותי נוטריון.

את מומחיותו בעולם הנדל"ן הוא ביסס לאורך שנים בליווי מסור של לקוחותיו בשלל עסקאות (קנייה ומכירה, העברת דירות במתנה, רישומים בטאבו, שכירות, ייצוג קונים מול קבלנים ותמ"א 38) ובהשתלמויות מקצועיות שהוא עובר מעת לעת. "עולם המשפט הוא דינמי", הוא מסביר, "חשוב להיות מעודכנים בתיקוני חקיקה ובפסיקות חדשות".

"ניקח לדוגמה רכישה או מכירה של דירת מגורים", הוא אומר, "עסקה כזו היא עבור רובנו העסקה המורכבת ביותר שנעשה בימי חיינו. את מיטב כספנו וחסכונותינו אנו נשקיע בה. לכן אין בכלל ספק בחשיבותו של ליווי וייעוץ מקצועי מאת עורך דין מומחה בתחום המקרקעין, שיודע להגן על האינטרס של הלקוח ולשמור על זכויותיו ברמה המשפטית".

בנוסף לזה, עו"ד רם שרון מעניק מענה ללקוחותיו בכל הנוגע להקמת חברות, עריכת חוזים מסחריים, עריכת הסכמי שותפות, הסכמי פשרה וייצוג בתביעות אזרחיות.

כמו כן המשרד מעניק שירותי נוטריון מלאים באופן מקצועי ועל פי צרכיו של הלקוח: בבית הלקוח, בבית החולים, בבית מרפא, בדיור מוגן – וכמובן במשרד ביבנה, וכל זאת בזמינות מרבית ומיידית. בין השירותים שניתן לקבל על ידי עו"ד ונוטריון רם שרון: אימות חתימה נוטריוני, ייפוי כח נוטריוני, עריכת צוואות נוטריוניות, הסכם ממון, אפוסטיל, העתק מסמכים, אישור נסיעת קטין לחו"ל, תצהיר נוטריוני, ועוד.

"במשרדי כל עניין ועניין זוכה לטיפול משפטי מקצועי, יסודי ובכובד ראש הראוי לו, שכן אני מאמין שאנו לא מטפלים ב'תיקים' אלא בבני אדם, וחובה עליי לשרתם במקצועיות ובאדיבות רבה", הוא מסכם, "הגורם האנושי, היחס האישי ושכר הטרחה ההוגן הינם בראש סדר החשיבות מבחינתי – ועובדה היא כי לקוחותיי שבים וחוזרים, וממליצים לבני משפחתם וחברים".

משרד עורך דין ונוטריון רם שרון

כתובת המשרד: המיסב 5 יבנה (צמוד למתחם תחנת אלון, קומה א')

טלפון: 052-6052120, פקס: 072-2513669

מייל: [email protected]

עורך דין רם שרון. צילום: דודו גבאי.

עורך דין רם שרון. צילום: דודו גבאי.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר