גוטקס סי-מול אשדוד. צילום: יחצ

גוטקס פותחת חנות באשדוד

פורסם בתאריך: 4.8.19 12:59

     

קבוצת גוטקס מרחיבה את פעילותה ופותחת חנות חדשה באשדוד: משיקה לראשונה חנות "Gottex" בקניון סי-מול, המציעה את מותגי בגדי הים והחוף לנשים, נערות וילדות מקולקציית קיץ 2019 לצד עונות קודמות, של מותגים כמו גוטקס, גוטקס קוטור, פלפל, פלפל קידס, פלפל קידס, FREE ספורט, טורקיז וקולומביאני מבית גוטקס.

גוטקס סי-מול אשדוד. צילום: יחצ

החנות שנפתחה בקניון סי מול באשדוד, מציעה קולקציות בגדי ים וחוף של מותגי הקבוצה, בהם: גוטקס, גוטקס קוטור, טורקיז, FREE ספורט, פלפל, פלפל סוויט לנערות, פלפל קידס, קולקציית בגדי הים לכלות של פלפל ובגדי ים קולומביאניים מבית גוטקס.

החנות המשתרעת על שטח של כ-50 מ"ר וממוקמת בקומה הראשונה בקניון סי מול אשדוד, נפתחה כחנות פופ אפ המעוצבת ברוח הקיץ. במהלך נובמבר תשודרג ותיפתח מחדש באותו המיקום כחנות קבועה.

בחברה אומרים שהחנות נפתחה כפופ אפ המעוצבת בקונספט קייצי צבעוני ייחודי, ובמהלך חודש נובמבר תשודרג ותעוצב מחדש ותיפתח באותו המיקום כחנות קבועה בקניון.

 

 

 

החנות היא השמינית במספר של הרשת בישראל, ומתווספת לכ-200 נקודות המכירה של מותגי הקבוצה בחנויות והרשתות הנבחרות המובילות ברחבי הארץ.

לדברי מנכ"ל קבוצת Gottex רון גרונלד, "כמותג בגדי הים המוביל והגדול בישראל ובעולם, אנו גאים לחדש עבור לקוחותינו לפתוח חנויות חדשות ייעודיות. אנו נמצאים כעת בשיא עונת הרחצה ובחנות מוצע המגוון הרחב של מותגי בגדי הים והחוף של כלל מותגי הקבוצה, הפונים לילדות, נערות ונשים בטווח מידות רחב ועד מידה 54".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר