רואי חשבון ביבנה שכדאי להכיר. תמונה: shuttertock, צילום: kitzcorner
רואי חשבון ביבנה שכדאי להכיר. תמונה: shuttertock, צילום: kitzcorner

רואי חשבון ביבנה

רואה חשבון מקצועי ואמין הוא אחד הנדבכים הקריטיים להצלחת העסק שלכם. רואה החשבון מטפל בכלל ההיבטים הפיננסיים של העסק, מייעץ בנושאי מיסוי ועובד מול רשויות המס ומשחרר אתכם לעסוק בניהול העסק עצמו. הכירו את רואי החשבון המובילים בתחומם ביבנה

פורסם בתאריך: 25.7.19 09:17

     

יניב עובדיה – רואה חשבון

משרד יניב עובדיה – רואה חשבון, מספק שירותי ראיית חשבון, הנהלת חשבונות, תכנון מס, ייעוץ כלכלי וייעוץ משכנתאות.

רו"ח יניב עובדיה פועל בעולם החשבונאות מזה שנים ומספק שירותים פיננסיים מתקדמים ללקוחות מאזור המרכז והשפלה ועד לצפון ולדרום הארץ. עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים הוא מספק שירות ייעוץ וליווי עסקי- כלכלי הכולל: תכנון פיננסי נכון, בנית קווי אשראי ומימון מתאימים, זיהוי יעדים ובניית תכנית להשגתם בטווח מוגדר. עם לקוחותיו, יוצר רו"ח יניב עובדיה קשר מיוחד ומערכת יחסים ארוכות טווח, לשיפור מצבם הכלכלי והגדלת הרווחיות, בכל תחום בו הם עוסקים.

משרד יניב עובדיה – רואה חשבון, מגייס את המומחיות הנצברת שלו בשנות עבודתו בתחום, הניסיון והוותק, ומבטיח כי כל לקוח במשרד יזכה לתשומת הלב והניתוח הפיננסי הטובים ביותר. המשרד פועל על פי סטנדרטים גבוהים, וגיוס אנשי מקצוע מנוסים להבטחת השירותים המתקדמים, כאשר המסירות והאתיקה הן הבסיס וליבת המשרד.

בין השירותים המסופקים במשרד: ראיית חשבון, חשבות וניהול כספים, פתיחת חברה בע"מ, פתיחת תיק במס הכנסה, בדיקת נאותות, עריכת דוחות כספיים, שירותי הנהלת חשבונות, שירותי ביקורת, ייעוץ והחזרי מס.

ייעוץ משכנתאות

משכנתא היא העסקה הפיננסית הגדולה והמורכבת ביותר שאדם מבצע במהלך חייו. תהליך בניית משכנתא דומה לפאזל המורכב מהמון חלקים ובכדי להרכיב את הפאזל בצורה נכונה ולהשגת המטרה הנכספת, נדרשת התייחסות למערכת שיקולים נרחבת.

תפקיד יועץ משכנתאות עצמאי שאינו משרת בנק מסוים, הוא להבטיח כי רוכשי הדירה יקבלו את המשכנתא הנכונה, המתאימה והאפקטיבית ביותר לצרכיהם. רו"ח יניב עובדיה מספק שירות ייעוץ מקיף ומתקדם של ייעוץ משכנתאות. הוא יושב עם לקוחותיו, מקבל מהם סקירה כוללת על מצבם הפיננסי העכשווי והעתידי הצפוי, ובונה עבורם תכנית משכנתא מותאמת אישית על פי יכולת ההחזר החודשי שלהם, ובתנאים הטובים ביותר. מתוך ניסיונו בתחום והקשרים שטיפח עם הבנקים, הוא משיג את התנאים הרצויים והריביות הטובות והמשתלמות ביותר ללקוחותיו, תוך מו"מ מוצלחים ביותר עם הבנק.

ייעוץ כלכלי לעסקים ומשפחות

רו"ח יניב עובדיה מבצע ייעוץ כלכלי למשפחות ולעסקים. כרואה חשבון הבקיא ומנוסה בכלל ההיבטים הפיננסיים, ריביות, חסכונות, תכניות ביטוח ופנסיה, וכן מינוסים והלוואות, הוא מספק ערך רב ללקוחותיו בצמצום העלויות והגדלת הרווחים הן לבית והן לעסק. הוא מבצע עבורם בדיקה כלכלית של תזרים המזומנים והחסכונות או ההלוואות, ממקסם עבורם את הטבות המס וצמצום הריביות השליליות, ומספק ייעוץ מיטבי ואפקטיבי לנתיבי ההשקעה האפשריים והרווחיים ביותר עבור כל אחד מלקוחותיו, בהתאם לרצונותיו וצרכיו.

משרד יניב עובדיה – רואה חשבון

כתובת המשרד: אהרון חג'ג' 36, יבנה

טלפון: 052-8028983

עורן דין יניב עובדיה. תמונה: shutterstock, צילום: Makistock

עורן דין יניב עובדיה. תמונה: shutterstock, צילום: Makistock


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר