עורכי דין לתעבורה באשדוד. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין לתעבורה באשדוד. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין לתעבורה באשדוד שכדאי להכיר

ברוב המקרים, חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בבעיה הרלוונטית שלכם מהר ככל הניתן. לכן, הכנו עבורכם את הכתבה הבאה:

פורסם בתאריך: 5.7.19 13:05

     

גל אביהוד – עו"ד לענייני תעבורה ונזיקין באשדוד

הסנקציות על עבירות בתחום התעבורה עלולות לשבש את אורחות חייהם של נאשמים ולפגוע בהתנהלות היומיומית וביכולת הפרנסה. לכן, הטיפול בעניין צריך להיות מופקד בידיו של עורך דין מומחה ובעל ניסיון רב. "רצוי לפנות לעורך דין הבקיא בתחום מייד לאחר האירוע וטרם השימוע", אומרת גל אביהוד, עו"ד לענייני תעבורה, "הדברים שייאמרו על ידי נהג בתום לב במהלך השימוע עלולים להיזקף לחובתו בהמשך".

לאחר לימודי תואר ראשון במשפטים והתמחות במשרד גדול בירושלים, עבדה גל אביהוד כבכירה במשרד עורכי דין, מהמובילים בירושלים, המתמחה בתחום האזרחי ובטיפול בתביעות נזיקין. עם המעבר לדרום, התקבלה גל אביהוד למשטרת לכיש, שם שימשה בתפקיד תובעת תעבורה. בעשור האחרון פנתה לדרך עצמאית, ופתחה משרד המטפל בתחום התעבורה והנזיקין. משרדה של עו"ד גל אביהוד, מטפל במגוון התיקים בתחום ומספק יעוץ מקצועי, ליווי משפטי וייצוג בבתי המשפט. "לזכותנו עומדים ניסיון רב, מקצועיות, רקורד של הצלחות, וצוות איכותי המחויב לעמוד בסטנדרטים גבוהים, ובד בבד לספק שירות אדיב ואישי, אשר מותאם לצורכי הלקוח, בהקפדה על יושר ועל שקיפות מלאה מולו".

עו"ד גל אביהוד מטפלת במגוון הנושאים הקשורים לתעבורה – רישיון נהיגה, תאונות קטלניות, עבירות שונות בנהיגה, נהיגה בפסילה, מהירות מופרזת, שימוש בסמים או אלכוהול, שימוש בטלפון, ומנעד רחב של עבירות. כמו כן, היא מעניקה ייצוג במשרד הרישוי, ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. "נהגים שיש ספק לגבי כשירותם לנהיגה, מופנים לבדיקות במכון הרפואי. מי שמגיע ללא ייעוץ והכנה מוקדמת, נפסל, וייאלץ להגיש ערר על ההחלטה. יש מורכבות גדולה בעניין, ולכן חשוב לקבל ייעוץ טרם הביקור במכון, וזאת כדי להימנע מערעורים ואובדן הרישיון לתקופה ארוכה".

עו"ד גל אביהוד. צילום: אבי רוקח

עו"ד גל אביהוד. צילום: אבי רוקח

רבים המקרים בתאונות דרכים בהם נגרמים נזקי גוף. התמחותה של עו"ד גל אביהוד בשני תחומים אלו חוסכת ללקוחותיה פנייה לשני עורכי דין שונים ונותנת מענה הן להגנה משפטית והן להשגת הפיצויים, תוך הכרת התיק והחוק על בוריו והענקת מענה רחב לצרכי הלקוחות.

לקוחותיה של עו"ד גל אביהוד יעידו כי השירות אותו קיבלו הוא אדיב והיחס אישי וחם, תוך זמינות גבוהה ומענה לכל צרכיהם, בכל שלב שבו התיק נמצא.

"אדם אשר מוגש נגדו כתב אישום לבית המשפט יכול למצוא את עצמו בקלות ללא רישיון", אומרת עו"ד גל אביהוד, "עו"ד שמכיר את החוק, יכול לבחון את הראיות ועל בסיסן להעניק לו הגנה וכמובן לשפר את מצבו של הנאשם לאין ערוך. קיימת חשיבות רבה בבחינת מכלול הנסיבות של הנאשם ומצבו עוד לפני האירוע אשר לשמו הגיע אלי. אופן העבודה שלי הוא בחינת מכלול הנסיבות ומתן מענה רחב ולא נקודתי".

מה הניע אותך לבחור בתחום התעבורה?

"הגעתי לתחום במקרה, כשעברתי לגור בדרום הוצע לי להתגייס למשטרה, שם נפתחה בפניי דלת לעולם חדש מעניין ונרחב שלא הכרתי. הירידה לעומקם של הדברים ריתקה אותי והשילוב עם תחום הנזיקין מפתיע ומעניין".

איך ניסיונך כתובעת תעבורה במשטרת ישראל תורם ללקוחותייך?

"כששימשתי תובעת נחשפתי למגוון רחב של תיקים, למדתי והכרתי היכרות מעמיקה את התחום על גווניו. שכללתי את היכולת לראות את התיק ולנתח אותו בעיניים של תובע כדי להבין את המורכבות שלו וכיצד לתקוף אותו. כשאני יודעת את האסטרטגיה של התוקף, אני אתן את ההגנה הכי טובה שיש".

באיזה שלב רצוי שהלקוח יפנה לעו"ד בתחום?

"מיד עם קרות האירוע, בייחוד כאשר מדובר בתאונת דרכים או כאשר מתקבל הדו"ח. כשנעשתה עבירה מיוחדת והאדם נמצא לפני שימוע אצל קצין החקירה, רצוי לפנות ברגע שיש אפשרות לקבל ייעוץ טלפוני במקום. במרבית המקרים, הדברים שנאמרים בחקירה יכולים להיזקף לחובתו, וגם אם האדם שביצע את העבירה חושב שהוא אומר את הדברים הנכונים, בעיניים משפטיות לעיתים הדברים יכולים להתפרש אחרת ולהיזקף לחובתו.

דוגמא לכך היא אדם שעושה תאונת דרכים ופוגע בהולך רגל ואומר ש"נסע לאט" למרות שנסע מהר. למעשה, זמן התגובה מחושב לפי המהירות שהיה בה בעת שהבחין בהולך הרגל, וכך מתאונה בלתי נמנעת, הדבר הופך לתאונה נמנעת. אלו דברים שאדם מן היישוב לא יודע, ולכן טעות שיעשה מחוסר ידיעה, עלולה להזיק לו מאוד ועל כן מומלץ להיוועץ בעו"ד מוקדם ככל האפשר".

פרטי התקשרות
כתובת: רח' חיים משה שפירא 22, אשדוד
טלפון: 08-8660722
פקס: 08-8660733
קישור לדוא"ל
קישור לאתר

עו"ד גל אביהוד- שירות אדיב ויחס אישי וחם. צילום: אבי רוקח

עו"ד גל אביהוד- שירות אדיב ויחס אישי וחם. צילום: אבי רוקח


אוראל שטרית, עורך דין תעבורה באשדוד

בכבישי ארצנו מתרחשות לא מעט תאונות דרכים. בין אם אתם כהולכי רגל או כנהגים מעורבים בתאונת דרכים דעו כי הזמן הוא גורם קריטי וישנה חשיבות גדולה לפנות לעורך דין לתעבורה במיידית או מהר כל הניתן "בעבירות תעבורה הזמן הוא גורם קריטי. פנייתכם לקבלת יעוץ בהקדם יכולה להוות פקטור, שישליך משמעותית על המשך ההליכים נגד הנהג החשוד בעבירה", אומר אוראל שטרית, עו"ד לדיני תעבורה ופלילים באשדוד. "ניקח כדוגמא את עבירת הנהיגה בשכרות. רבים לא יודעים זאת, אולם כל דבר הנמסר לשוטר או קצין משטרה במהלך בדיקת השכרות והשימוע המנהלי הנלווה לה, ישמש כנגדם בהמשך ההליך. ולכן ישנה חשיבות לתזמון המהיר בו נבחר להסתייע בעורך דין".

לעיתים בשל לחץ, חוסר בקיאות בנבכי החוק ותחושות בלבול רבה רבים מסרבים לשתף פעולה עם אנשי החוק ומשטרת ישראל ". חשוב להבין שסירוב לבדיקת נשיפון, המשמש למתן אינדיקציה בלבד, לכל היותר יוביל לדרישה מהנהג להיבדק במכשיר הינשוף. באשר לסירוב לבדיקת מאפיינים – הדבר אינו מהווה עבירה אולם יש בכך בכדי להוות חיזוק לקיומו של החשד הסביר. לעומת זאת סירוב לבדיקה במכשיר הינשוף Drager")") משמעותו כביצוע עבירה של נהיגה בשכרות. חשוב לציין בהקשר זה שלא רק סירוב אקטיבי כדוגמת "לא רוצה להיבדק" ייחשב כסירוב, אלא פעמים רבות גם אי מתן דגימה באופן המתבקש עלולה להוות סירוב" אומר עו"ד שטרית.

"אזרח שנשפט בבית משפט לתעבורה ללא ייצוג על ידי עורך דין לתעבורה בעל ניסיון ובקיאות בתחום, עלול לצאת מבית משפט עם עונשים חמורים, כדוגמת: פסילת רישיון נהיגה ארוכת שנים, מאסר על תנאי או מאסר בפועל, לצד קנסות כבדים" מבהיר עו"ד שטרית.

עו"ד אוראל שטרית הנו עורך דין מורשה בעל בעלת תואר משפטים מטעם המכללה האקדמית ספיר וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד שטרית סיים את לימודי המשפטים בשנת 2014 והצטרף למשרד המשפחתי ובו צבר ניסיון וידע מקצועיים רבים.

משרדו של אוראל שטרית הינו משרד עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה ובדין הפלילי. את המשרד המשפחתי הקימו באשדוד עו"ד אליהו שטרית ואשתו עו"ד אורלית שטרית בשנת 1994, למשרד המשפחתי הצטרף בנם עו"ד אוראל שטרית.

הצוות המקצועי במשרדו של אוראל שטרית פועל בתחומי הדין הפלילי ודיני התעבורה ומעניקים שירות מקצועי וליווי אישי ללקוחות מתחילת התהליך ועד לסופו. בין הסוגיות בהם מטפל המשרד: עבירות מהירות, פסילות רישיון, נהיגה בשכרות, ביטול איסור שימוש ברכב ושחרור ממעצרים. וכן, מחיקת רישום פלילי, ליווי נחקרים, עבירות אלימות, סמים ורכוש ומחיקת עבר פלילי.

"ברגעים קריטיים ושעות קשות שכאלה חשוב לפנות לעורכי דין מומחים ובעלי ניסיון רב שנים. הצוות המקצועי במשרדנו יהיה זה שיסייע ללקוחות רבים וייצג אותם מול רשויות החוק – בבתי המשפט ובמשטרה. עורכי הדין במשרדנו הינם בעלי ניסיון רב שנים וידע מקצועי נרחב אשר חרטו על דגלם מתן שירות מקצועי, יחס אישי וזמינות גבוהה. כל אלה מאפשרי לנו להעניק שירות מקצועי בטיפול בתיקים קלים ומורכבים כאחד".

האמור לעיל אינו מובא כתחליף לייעוץ משפטי של עורך דין ומובא כמידע כללי בלבד

אוראל שטרית, משרד עורכי דין לדיני תעבורה באשדוד

העצמאות 89-א', אשדוד

טלפון: 052-8844323

מעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]

עורך דין אוראל שטרית. צילום עצמי

עורך דין אוראל שטרית. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר