רואי חשבון באשדוד. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון באשדוד

כדי לנהל נכון את תחום הכספים בעסק שלך חשוב לבחור באנשי המקצוע הנכונים. סוגיות כמו עריכת וביקורת דוחות, הצהרות הון וייעוץ וליווי עסקי כדאי להשאיר למומחים. הכירו רואי החשבון באשדוד והסביבה

פורסם בתאריך: 19.6.19 09:28

     

ישראל (אלי) עפר, משרד רואה חשבון באשדוד

על הונאות ותרמיות שביצעו עובדים או שותפים מבית העסק בו עבדו אנחנו שומעים רבות בתקשורת. מכתבות בעיתונים ובחדשות אנו מגלים בכל פעם כי עובדים ובעלי תפקידים בכירים וזוטרים לא מהססים ומבצעים הונאות שמגיעות לסכומי עתק. המחשבה הראשונה שחולפת בראשנו כשאנחנו מתוודעים לפרקטי המקרה היא איך אותם בעלי עסקים לא שמו לב למה שקורה להם בבית העסק ממש מתחת לאף?.

"האמת היא שרובנו לא יוצאים מנקודת הנחה שירמו אותנו ויגנבו את כספנו. כך גם נקודת המוצא של בעלי עסקים אינה הופכת באופן אוטומטי את כל העובדים והשותפים בחברה לחשודים מיידיים. הונאות קורות וימשיכו לקרות אבל כדי למנוע אותן ככל הניתן חשוב לנקוט משנה זהירות" אומר רו"ח ישראל (אלי) עפר.

רו"ח ישראל עפר מכיר מקרוב לא מעט מקרי הונאות של בעלי עסקים בידי עובדים או שותפים בעסק "במסגרת עבודתי כרואה חשבון אני מומחה בתחום חשבונאות חקירתית וביקורת חקירתית – FORENSIC ACCOUNTING. זאת הסיבה שפונים אליי בעלי עסקים רבים במטרה לגלות עם בבית העסק מבוצעת הונאה, מעילה או תרמית בידי מי מהעובדים. את השירות הייחודי אני מעניק תודות לניסיון והידע הרבים שצברתי במרצות השנים בתחום".

מה זה אומר תחום חשבונאות חקירתית?

"מדובר בגילוי הונאות בבתי עסק. לא פעם עסק מנוהל בידי שני שותפים ואחד מהם פונה אליי מיוזמתו כי הוא חושד שהשותף השני מבצע הונאות. לעיתים הונאה בעסק יכולה להתבצע גם בידי עובד ממחלקת הכספים ולעיתים לא מדובר בגניבת כספים אלא מוצרים שמצבעת על ידי עובד ממחלקת המכירות. לי יש את היכולות, הכלים, הניסיון והידע להבין את ההשלכות העסקיות והכספיות, להגיע אל גורם ההונאה ולהתריע על כך ולמנוע נזק כספי עצום לבית העסק

יש כללי זהירות שהיית ממליץ לנקוט בטרם מגיעים אליך?

"הכל כמובן תלוי בגודל העסק. כך למשל בחברה גדולה בה יש גזבר, מנהל חשבונות ומנהל כספים חשוב לבצע חלוקת תפקידים ולא לאפשר רק לבעל תפקיד אחד להחזיק במידע עסקי וכספי רבים כל כך. חשוב להוציא מי מהם לחופשה על מנת שאדם אחר שיחליף אותם יגלה אם וכאשר מתנהל משהו שאינו כשורה וידווח על כך לממונים עליו. הטיפ הכי חשוב הוא שבעל העסק יהיה מעורב בכל הפרטים. לרוב מי שמבין בעסקים מפקיד את התחום הפיננסי של העסק בידי השותף הנוסף או עובדי הכספים השונים. גם במה שקורה במחלקות השונות חשוב להיות מעורב בכדי למנוע מעובדים לבצע מעילות והונאות".

את משרדו הקים רו"ח ישראל (אלי) עפר בשנת 1986 ומאז הוא מעניק שירותים פיננסיים לשכירים, עצמאים וחברות. רו"ח ישראל (אלי) עפר הינו כלכלן ורואה חשבון בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR) וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל. רו"ח עפר החל את דרכו כמתמחה במשרד מס הכנסה בתל אביב. בהמשך עבר לשוק החברות שהוא מכהן כמנהל תפעול ומנהל כספים בחברות ציבוריות ופרטיות גדולות. רו"ח עפר צבר ניסיון, מוניטין וידע של למעלה מ- 30 שנים בתחומי החשבונאות, הפיננסים והכספים.

משרדו של רו"ח ישראל (אלי) עפר נמצא באשדוד ומציע שירותים פיננסיים מיוחדים בהם הערכות שווי חברות, חוות דעת מומחה לבתי משפט בתחומי המיסוי והחשבונאי, ייצוג לקוחות מול רשויות המס בהם מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי. עוד מעניק צוות המשרד עריכת וביקרת דוחות, החזרי מס, הצהרות הון, תכנון מס, ייעוץ וליווי עיסקי משלב הקמת העסק ולאורך פעילותו העסקית. "אני מעניק לבעלי עסקים מהניסיון, הידע והמוניטין הרבים שצברתי במרוצת השנים כמנהל עסקים. כל אלו לצד שירות מקצועי ויחס אישי שיחד יביאו הצלחת העסק

ישראל (אלי) עפר, משרד רואה חשבון באשדוד

הבנאים 4, אשדוד

משרד: 088665149
נייד: 054-5391847
מעבר לאתר
מייל: [email protected]

רו"ח ישראל עפר

רו"ח ישראל עפר


יפה בר-הון – משרד רואי חשבון באשדוד

מי מבעלי העסקים לא היה רוצה לחסוך בתשלומי המס אותם הוא מקפיד לשלם כחוק לרשויות המס? בעלי עסקים רבים מסתייעים בשירותיו של משרד רואי חשבון על מנת להבטיח חסכון גדול בסכומים אותם הם משלמים. "בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד יודעים שבאפשרותם לחסוך בתשלומים אותם הם משלמים לרשויות המס. מדובר בהליך שנקרא תכנון מס שחשוב וכדאי לבצע במשרד רואי חשבון מנוסה ומקצועי" אומרת רו"ח יפה בר-הון, בעלת משרד רואי חשבון באשדוד.

"תכנון מס נכון מתבצע לקראת סוף השנה ובו עורכים דוחות ובדיקות על מנת להפחית ולתכנן נכון את חישובי המס. חשוב כמובן להבדיל בין תכנון מס המבוצע על ידי משרד רואי חשבון מקצועי שמנצל את הזכויות שבאמצעותן ניתן לצמצם את תשלומי המס.

 

איך בעל עסק יכול לבצע תכנון מס נכון?

"תכנון מס נכון נעשה לרוב בסוף השנה במסגרת שירותי הייעוץ והליווי הפיננסי שאנחנו מעניקים במשרדי. תכנון נכון ימנע מבעל העסק לבצע טעויות שעלולות להביא לתשלומי קנסות.
חסכון במס יכול להתבטא לדוגמא בתרומות. במידה ותרמתם תוכלו לקבל החזר כספי במס בשיעור של 35% מסכום התרומה.
גם הפקדות לקרן השתלמות וקרן פנסיה מקנות הטבות מס. דמי ביטוח לאומי המשולמים בפועל באותה שנת מס מוכרים כהוצאה מוכרת באותה שנה שבה שולמו, לכן חשוב לבצע עדכון גובה תשלום המקדמות. במהלך השנה תכנון המס יאפשר תזרים מזומנים גבוה, וימזער תשלומים בלתי צפויים".

"לחסוך משמעותית בתשלומי המס". צילום: יפה בר-הון

"לחסוך משמעותית בתשלומי המס". צילום: יפה בר-הון

אז חשוב להסתייע ברואה חשבון רק בסוף שנה?

"העבודה עם משרד רואה החשבון חייבת להיעשות לאורך כל השנה על מנת להבטיח שבעל העסק יידע מה מצבו הפיננסי של העסק בכל רגע נתון. במשרדי אני מקפידה לעדכן את הלקוח בנתונים ובמספרים על מנת שהלקוח יהיה מעורב ויהיה מודע למצבו. במצב כזה בעל העסק יוכל לעסוק בראש שקט בפיתוח העסקי".

אתם מעניקים גם ליווי וייעוץ עסקי?

"במסגרת שירותי המשרד אנו מציעים ייעוץ וליווי עסקי שוטף לבעלי עסקים. בפגישות עם הלקוח אנחנו לומדים את בית העסק ובונים תכנית עסקית בתחילת פעילות בית העסק ובתחילת כל שנה. הליווי העסקי יבטיח הפחתה וצמצום של טעויות שהלקוח עלול לעשות במסגרת פעילות וניהול העסק. המטרה היא לוודא שבית העסק יהיה ריווחי וכמובן שכל התהליך יעשה בשיתוף פעולה מלא מולו".

רו"ח יפה בר-הון הינה רואת חשבון מוסמכת C.P.A. – ISR. רו"ח בר-הון היא בוגרת הקריה האקדמית אונו, שם סיימה תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) בהתמחות בחשבונאות ולאחר מכן הקימה את משרדה באשדוד. רו"ח בר-הון מחזיקה בניסיון עשיר בניהול כספים וחשבונות בחברות תעשייה ושירותים. יש לה ניסיון רב במערכת הפיננסים והמערכת הבנקאית – דבר המהווה יתרון משמעותי בהבנה של המערכת והסוגיות הפיננסיות השונות העומדות בפני בעלי עסקים ומאפשרת לה להביא למינופו של בית העסק".

משרדה של רו"ח בר-הון באשדוד, הממוקם בבניין "נובו", מציע מעטפת שירותים כוללת וייחודית ללקוחות בכל רחבי הארץ. בין שירותי המשרד: פתיחת עוסק, ייצוג עסקים מול רשויות המס, הנהלת חשבונות, חישובי שכר, החזרי מס לשכירים, הצהרות הון, תכנון מס, עריכת וביקורת דוחות, ניהול תזרים מזומנים לחברות וייעוץ וליווי עיסקי לבעלי עסקים. "המשרד חרט על דגלו מתן שירות אישי ומקצועי לכל לקוח ללא הבדל בין לקוח "גדול" ללקוח "קטן". "אנו שמים דגש רב על מענה מהיר וזמינות מיידית בכל פניה, תוך הענקת שירות מקצועי נרחב" אומרת רו"ח יפה בר הון.

כתובת: התקשורת 7, אשדוד

טלפון: 072-3291322

נייד: 054-4756681

מייל: [email protected]

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

רו"ח יפה בר-הון. צילום: יפה בר-הון

רו"ח יפה בר-הון. צילום: יפה בר-הון


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר