עורכי דין בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין בדרום שכדאי להכיר

יצאנו להכיר עורכי דין מובילים מאזור הדרום, גילינו סיפורים מרתקים על עולם עריכת הדין ועל העבודה המאתגרת איתה מתמודדים לאורך הקריירה שלהם

פורסם בתאריך: 14.6.19 09:08

     

לימור רוט חזן- עו"ד פלילית

עו"ד לימור רוט חזן הינה עורכת דין ונוטריון, חברה בפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין מחוז דרום, בעלת משרד עורכי דין מצליח ומשגשג בעל ותק של 24 שנים המתמחה בדין הפלילי על כל היבטיו, תיקי אלימות במשפחה, תיקי סמים, תיקי שוד, המתה, תיקי רכוש, תיקי מרמה, תיקי נוער, תיקים צבאיים, ולרבות תיקי צווארון לבן מורכבים.

כשבוחנים את הצלחותיה של עו"ד רוט חזן, ניתן לראות את הישגיה הרבים והבלתי מבוטלים בניהול הליכים מורכבים, בסגירת תיקים עוד בשלבי החקירה, במחיקת רישומים פליליים, בביטול כתבי אישום ובהיקף זיכויים חסר תקדים והצלחה בהשגת תוצאות משפטיות בכל הערכאות בבתי המשפט השונים: השלום, המחוזי והעליון ובבתי המשפט הצבאיים.

לאור ניסיונה המקצועי הרב והידע הנרחב בסוגיות השונות בתחום הפלילי, אין זה מפתיע שהיא משמשת מנטורית לעורכי דין רבים, שנחשפו להצלחותיה המרשימות.

"כל אדם עלול למצוא את עצמו חשוד בביצוע עבירה, בצדק או שלא בצדק. במהלך שנות עבודתי הרבות במערכת המשפטית נתקלתי באנשים מן השורה, נורמטיביים לחלוטין שהמשטרה פתחה נגדם בחקירה ולעיתים היה מדובר בעבירות חמורות ממש", אומרת עו"ד לימור רוט חזן.

"מניסיוני, אין אדם חסין מחקירה. החכמה היא לדעת לצלוח את החקירה באופן שזו תסתיים ללא המשך הליכים פליליים. זהו אחד השלבים החשובים ביותר בהליך הפלילי ומי שבוחר להגיע לחקירה ללא ייעוץ וליווי צמוד של עורך דין עושה טעות גדולה שעלולה לעלות לו בניהול הליך ארוך ומבזה, גם אם הוא חף מפשע לחלוטין."

עורכת דין לימור רוט חזן (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)

עורכת דין לימור רוט חזן (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)

עו"ד רוט חזן המתמחה בדין הפלילי הינה בעלת תואר ראשון  ושני במשפטים (LL.M) מטעם אוניברסיטת בר אילן והיא חברה בלשכת עורכי הדין בישראל. לפני 24 שנים, מיד לאחר סיום ההתמחות באחד ממשרדי עורכי הדין הנחשבים בארץ (משרד משה אלוני ואלי כהן), החליטה לצאת לדרך עצמאית והקימה את משרדה בתל אביב. לימים פתחה סניף נוסף באשקלון ואף עברה לעבוד במשרד זה.

משרדה של עו"ד לימור רוט חזן הוא משרד בוטיק, המתמחה כאמור בתחום הפלילי בכל סוגי העבירות, ובפרט בעבירות צווארון לבן "המונח עבירות צווארון לבן כולל בתוכו עבירות מרמה, גניבה ממעביד, עבירות על חוק איסור הלבנת הון, עבירות מס והונאה, עבירות שוחד, הפרת אמונים ועוד. לצד כל אלו אנו מתמחים בכל העבירות הפליליות, אלימות, רכוש, עבירות מין, עבירות נוער, עבירות סמים ועבירות המתה."

"כל לקוח הוא עולם ומלואו" טוענת עו"ד רוט חזן, "ואין תיק חשוב יותר ממשנהו. כל לקוח מקבל יחס אישי ומקצועי ותמיד יימצא מענה לצרותיו. הליווי הוא דיסקרטי, אמין, אנושי, עם הרגישות הראויה."

ואכן, לאורך השנים התמודדה עו"ד רוט חזן עם אלפי תיקים בתחומה, בכל השלבים של ההליך הפלילי ונחשבת ללטיגטורית בחסד עליון, עם חשיבה יצירתית, התואמת את ידענותה המשפטית, שיודעת להביא ללקוח בדיוק את התוצאה אליה הוא מייחל.

מעבר לשעות העבודה הרבות בבתי המשפט, מצאה עו"ד רוט חזן צורך לעסוק בפעילות ציבורית ענפה ומבורכת. ועל כן, בנוסף לכתיבת טור קבוע בעיתון מקומי שזכה לפופולריות רבה, כיהנה במשך שבע שנים כחברה בוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בדרום, שימשה דירקטורית בתאגיד המים באשקלון והייתה יו"ר הוועדה המשפטית של מועצת הנשים בעיריית אשקלון.

כתובת: צה"ל 99, בניין אביאל, אשקלון.
טלפון: 052-3407232

דוא"ל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

משרד בוטיק (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)


טלי דיין עו"ד לדיני נזיקין

"אני רואה בתחום הנזיקין שליחות חברתית. אני עוזרת לאנשים להשיג את הזכויות המגיעות להם", כך טלי דיין, עו"ד לענייני נזיקין. "לעיתים, ללא התערבות של עו"ד הם כלל לא יודעים מה מגיע להם, או איך להשיג את מה שמגיע להם. גם כאשר הם זכאים לקבל פיצויים, ישנם מקרים רבים בהם הזכאים אינם מצליחים לקבל את התשלום, ומדובר באנשים שנמצאים במצבים קשים והם חסרי אונים. בנקודה זו אני נכנסת לתמונה ומסייעת להם, ויש בצד זה סיפוק רב".

טלי דיין התחברה לתחום במהלך לימודי התואר הראשון במשפטים, אז התנדבה דיין בקליניקה חברתית וסייעה לאזרחים רבים במיצוי זכויותיהם. בהמשך התנדבה בעמותת "לעד" – פרויקט במיצוי זכויות לניצולי שואה, התנדבה בעמותת "ידיד" ובעמותת "לתת", כך שהאג'נדה החברתית שלה התוותה לה את הדרך לעסוק בתחום הנזיקין על כל רבדיו.

עו"ד טלי דיין עבדה מעל ל-8 שנים בשב"כ בתפקידים מסווגים, רוב שנותיה עבדה כסייעת משפטית בתחום הביטחוני. כאשר החליטה לצאת משירות המדינה נמשכה באופן טבעי לתחום הנזיקין והביטוח הלאומי, התמחתה ועבדה במשרדים מובילים בתחום בבאר-שבע ובתל-אביב, עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה משרד בעיר שדרות.

כיום עו"ד טלי דיין מטפלת באופן בלעדי בתחום הנזיקין והביטוח הלאומי על כל רבדיו. "ככל שתחום המומחיות צר יותר, כך ההתמקצעות מרבית. הודות לניסיון הרב שצברתי בתחום, אני יודעת לומר כבר בפגישה הראשונית אם ניתן יהיה לקבל פיצוי או שזה חסר תועלת".

מרבית לקוחותיה של עו"ד טלי דיין מגיעים אליה באמצעות המלצות של לקוחות מרוצים, אשר נפגעו בצורה כלשהי ומעוניינים לקבל פיצוי או ייצוג בוועדות רפואיות לקבלת אחוזי נכות. יתרון מרכזי שאיתה מביאה עו"ד טלי דיין הוא ייצוג הלקוח מההתחלה בוועדות של המוסד לביטוח לאומי ועד לייצוג בבית המשפט במידת הצורך, תוך השגת תוצאות מהירות.

הנוכחות בוועדה הרפואית של לקוח הנפגע בתאונת עבודה או בעל נכות, איננה מעמד פשוט, ונוכחותה של עו"ד טלי דיין בוועדה מסייעת רבות ללקוחותיה. "העובדה שאני מלווה אותם ומביאה עמי את החומר הרפואי הרלוונטי, מכינה את הלקוחות לפני הוועדה ואף מבצעת סימולציה לקראת הבדיקה של רופא המוסד, מרגיעה אותם ומורידה את סף החרדה. במעמד הוועדה, אני מובילה ומדברת בשפה של רופאי המוסד ומציינת את המגבלות של הלקוחות בהתאם לתקנות הביטוח הלאומי לקבלת נכות. המשמעות המהותית עבורם שהם לא נמצאים שם לבד".

הקשר של עו"ד טלי דיין עם לקוחותיה הוא קשר ישיר ואישי, והיא דוברת שלוש שפות: עברית, רוסית ואנגלית. בצניעות רבה, היא מספרת על המלחמות שהיא מנהלת למען לקוחותיה הכוללות הפעלת לחצים על חברות הביטוח ועל חוקרי המוסדות, על מנת להביא לסיום התיק ולפיצוי מקסימלי באופן מהיר ויעיל.

אחת מלקוחותיה של עו"ד טלי דיין לא הייתה מודעת לכך שהיא זכאית לפיצויים עבור בנה אשר סבל מפוסט טראומה בעקבות המצב הביטחוני באזור עוטף עזה. הילד היה מטופל ב"חוסן" ובאופן פרטי. עו"ד טלי דיין הגישה תביעה להכרה במצבו של הילד כנפגע פעולות איבה ולאחר מכן הגישה תביעה לנכות. לאחר ייצוג בוועדה רפואית המשפחה קיבלה פיצוי בסך עשרות אלפי שקלים.

"כאשר אני רואה מראש שמדובר בתיק חסר סיכוי לזכות בנכות, אודיע על כך מידית ללקוח", אומרת עו"ד טלי דיין, "אני מנסה לייעל כל הזמן תהליכים, עובדת מול רופאים בכירים, מתעדכנת בפסיקות חדשות ומתמקצעת כל הזמן בקורסים והשתלמויות. בנוסף אני חברה בוועדת נזיקין ובוועדות ביטוח לאומי מטעם לשכת עורכי הדין של מחוז דרום".

פרטי התקשרות

כתובת המשרד: רח' הנחלים 3, שדרות

כתובת מייל: [email protected]

טלפון: 03-6555706

נייד 050-7428337

פקס: 077-4448293

עו"ד טלי דיין. צילום: אינגה אבשלום, לקיו עלית ביוטי

משרד בוטיק (צילום: משרד עו"ד לימור רוט חזן)


משרד עורכי דין מיכה גבאי

לעו"ד מיכה גבאי יש מוטו מרכזי בעבודתו: "כשאתה חולה וזקוק לעזרה מקצועית, אתה לא מנסה לפתור בעיות לבד, אלא פונה לרופא. זה בדיוק מה שעליך לעשות אם הוזמנת למשטרה – אל תנסה לפתור בעיות בעצמך, זה רק עלול לסבך אותך יותר. פנה למי שיכול לעזור לך ולחלץ אותך מצרה – עורך דין מומחה בתחום".

מיכה גבאי הוא עורך דין פלילי, בוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, שהתמחה בפרקליטות מחוז מרכז. במשרד הבוטיק המשפחתי שהקים לפני למעלה משלושים, עובדות אתו אשתו ושתי בנותיו, אחת מהן מנהלת את הסניף האמריקאי של המשרד בלוס אנג'לס העוסק בהגירה ( גרין קארד ואזרחות אמריקאית) והסגרה ארצה של ישראלים שנעצרו באמריקה.

עו"ד מיכה גבאי

עו"ד מיכה גבאי

משרד עו"ד גבאי מציע ללקוחותיו טיפול מקצועי ומקיף תחת יריעה רחבה של נושאים משפטיים, עם התמחות מיוחדת בתחום הפלילי – עבירות כלכליות, הלבנת הון, ארגוני פשיעה, רצח, עבירות מין, אלימות (לרבות אלימות במשפחה) סמים ורכוש ועוד. מי שנזקק לשירותיו המשפטיים של צוות המשרד מגלה כי תמיד יהיה מישהו זמין עבורו, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. מעטפת שירותים זו כוללת ייעוץ משפטי, ליווי בחקירה בשלבי המעצר וייצוג נאשמים במעצר עד תום ההליכים. עוד עוסק המשרד בהליכים לסגירת תיקי חקירה מול גורמי החקירה והפרקליטות, לרבות הגשת עררים.

כשמדברים על משרדו של עו"ד מיכה גבאי, המושג "משרד בוטיק" עלול להטעות. מצד אחד  מדובר במשרד קטן, אינטימי ומשפחתי, ואין ספק כי היחס שמעניק הצוות ללקוחות הוא אישי, צמוד ואכפתי עד מאד; אך אל נא תטעו, מגוון השירותים שמציע המשרד הוא נרחב, מקיף וחוצה תחומים:

  • ייצוג אסירים – בהליכים השונים: ועדת שחרורים ועתירות אסירים.
  • אזרחי – חוזי מקרקעין והעברת זכויות במקרקעין; פינוי בינוי; תמ"א 38 והתחדשות עירונית בקרית גת; חוזים; עסקים; ייעוץ וליווי משפטי לעסקים; הליכים בהוצאה לפועל; תביעות אזרחיות.
  • צבאי – תחת כובעו כמלווה הליכים פליליים המתנהלים בהתאם לחוק השיפוט הצבאי בצה"ל, עו"ד מיכה גבאי, כמו כל צוות המשרד, הוא בעל רישיון בלתי מסווג לעסוק בתיקים פליליים המתנהלים בבתי הדין הצבאיים השונים.
  • דיני משפחה ומעמד אישי – תביעות גירושין; הסכמי ממון; שלום בית; מזונות ומדור; משמורת ילדים ותביעות רכוש; איזון משאבים ופירוק שיתוף; ידועים בציבור; החזרת ילדים חטופים והגירה; ליווי תהליכי משא ומתן; צוואות; ירושות; ניהול עיזבון; התנגדויות.

כמי שצבר וותק רב בתחומו, מערכת המשפט על כל ערכאותיה והעושים בה במלאכה מוכרים לו מזה שנים רבות. עו"ד גבאי ממנף יתרון זה לטובת הלקוחות שבטיפולו, וכשמוסיפים לכך את הקפדתו על מתן מענה יעיל ויכולתו לתמרן בין הטיפות ולמצוא ופתרונות משפטיים יצירתיים, מבינים כיצד הוא מגיע לאחוז הצלחות כה מרשים עבור לקוחותיו.

עורך דין מיכה גבאי הוא אומן ליטיגציה (ייצוג בבית המשפט). כשמדובר בהופעה בבית המשפט, היכולת להציג טענות בצורה חדה, ברורה, חותכת ומשכנעת היא חיונית, ועשויה להכריע בין הפסד מיותר וניצחון מזהיר בתיק. הייצוג המדויק בבית המשפט מורכב מכישרון טבעי וניסיון נרכש, ומבוסס על ידע נרחב ומעמיק וטכניקות שנרכשו במהלך שנות עבודה רבות.

למשרד עו"ד גבאי ניסיון רב בתיקים מורכבים וסבוכים הנוגעים לארגוני פשיעה והלבנת הון בהיקפים אדירים.

משרד עו"ד מיכה גבאי

כיכר פז 3, קרית גת

טלפון: 08-6881067

מעבר לאתר

עו"ד ליאור גבאי מרכוס

עו"ד ליאור גבאי מרכוס


עו"ד רוני ינון, משרד עורכי דין באשדוד

כשעו"ד רוני ינון החליט להתחיל את לימודיו במשפטים הוא לא תיאר לעצמו שיהפוך לחוד החנית במחזור שלו. כיום, עו״ד ינון הינו עורך דין ומגשר המתמחה בדיני נזיקין, דיני עבודה ודיני מקרקעין. עו"ד ינון הינו חבר לשכת עורכי הדין בישראל והוא בעל תואר ראשון במשפטים אותו סיים בהצטיינות. במסגרת הכשרתו לקח חלק בתוכנית מצטיינים ייחודית ונבחר לעמוד בראשן של משלחות אקדמיות לסמינרים משפטיים יוקרתיים באוניברסיטאות מובילות בעולם "לקחתי חלק בתכניות באוניברסיטת ייל (YALE), באוניברסיטת ניו יורק (NYU) ובפורדהאם (Fordham University). כמו כן, במרכז הקניין הרוחני העולמי WIPO שנמצא בשוויץ ובמשרד הגישור הגדול בעולם JAMS. במסגרת עבודתי והכשרתי צברתי ניסיון, כלים וידע רב בנזיקין גישור ודיני עבודה", מסביר עו"ד ינון.

את משרד עורכי דין ינון כהן מורד ושות' הקים עו"ד רוני ינון יחד עם הקולגות שלו באשדוד. המשרד מתמחה בכל הקשור בדיני עבודה, נזיקין ומקרקעין. "דיני נזיקין כוללים בתוכם תביעות דוגמת תאונות אישיות, רשלנות רפואית, תאונות דרכים ותביעות לביטוח לאומי. בדיני עבודה אנו מטפלים בסוגיות דוגמת הלנות שכר, פיצויים, ועדי עובדים וייצוג עובדים מול  מעסיקים בבית המשפט. בתחום המקרקעין מטפל משרדנו במירת וקניית נכסים, התחדשות עירונית ומספק ליווי משפטי ליזמים, חברות קבלניות ועמותות" אומר עו"ד ינון.

בכדי להרחיב את פעילות משרדו בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית, החל עו"ד ינון לעבוד בשיתוף פעולה עם עו״ד ליאת ליברמן שהינה בעלת ניסיון רב, המתמחה בדיני מקרקעין ונוטריון. ״שילוב זה נועד לאפשר לנו להרחיב את פעילותנו ולהעניק מעטפת שירותים כוללת וייעוץ מקצועי בכל הקשור בתחום המקרקעין. המטרה היא ללוות את הלקוחות מהשלב הראשון בתהליך דרך ניהול המשא ומתן, ייצוג הלקוח מול גופים שונים ועד לסיום העסקה ובדיקת נאותה. כמו כן, אנו משלבים ענף נוסף שבו עוסק המשרד בדיני משפחה שכולל סוגיות רבות שמשיקות לדיני מקרקעין" אומר עו"ד ינון.

לצד הפעילות המשפטית הענפה במשרדו, מקפיד עו"ד רוני ינון להפגין מעורבות חברתית באמצעות פעילות התנדבותית ענפה בה הוא לוקח חלק. "כבר שנים שאני מקפיד לשים בראש סדר העדיפויות במשרדי את המעורבות החברתית במסגרתה אני מסייע בהתנדבות לעובדים בארגונים ומפעלים שונים בעיר אשדוד. אני משמש כיועץ לענייני ארגוני עובדים לראש עיריית אשדוד. במסגרת תפקידי אני מביא את הקולות מהשטח ובעצם מהווה את החוט המקשר בין לשכת ראש העיר וציבור העובדים תודות ליחסיי הטובים עם ההסתדרות במרחב וועדי העובדים השונים בעיר".

מה אתה עושה במסגרת פעילות התנדבותית?

"אני פועל לחידוש והרחבת לשכת הקשר של לשכת עורכי הדין בה מרכזים בעיות מול המחוז. בימים אלה ממש עובד על חיבור בין לשכת עורכי הדין במחוז דרום ויו"ר לשכת עורכי הדין לקברניטי העיר במטרה להוביל יוזמות לשיתופי פעולה שיסייעו להקים וליצור קורסים והשתלמויות באשדוד ולחזק את העובדים, העסקים הקטנים והבינוניים ובמיוחד את ציבור עורכי הדין בעיר". העובדה שעו״ד ינון בא עם ניסיון של שנים בעבודה בתחום התעשייה נחשבת ליתרון בולט. ״עובדים לא תמיד מגלים בקיאות בכל הקשור בזכויותיהם, בתאונות עבודה ותביעות רשלנות. אני מגיע לתחום עם שילוב של פרקטיקה וידע נרחב בדיני עבודה ודיני נזיקין תודות למעורבותי בוועדי עובדים. אני מסייע לאותם עובדים, משמש כמנטור לחונכים, מייעץ למדריכים בתחום התפעול ומטמיע הרגלי עבודה נכונים. אני מקפיד להביא פתרון ייחודי לכל סוגיה מזווית שונה וראייה כוללת של הדברים. לא פעם את הפתרון אני אביא לאו דווקא בדרך המשפטית וזאת תודות לניסיוני כמגשר".

כאמור עו״ד ינון מקפיד במקביל לעבודתו כעורך דין ומגשר המטפל לאורך השנים בתיקים רבים בתחומי נזיקין, מקרקעין ודיני עבודה, לגלות מעורבות חברתית. ״זה ממלא ומשמח אותי. ערכים דוגמת תרומה לקהילה, נתינה ואכפתיות לזולת ולנעשה סביבי עומדים לנגד עיני גם עבורי כאדם וגם כחלק מערכי המשרד בראשותי", אומר עו"ד ינון

עו"ד רוני ינון, משרד עורכי דין באשדוד

כתובת: הרצל 1, אשדוד
נייד: 052-4088834
למעבר לאתר

עורך דין רוני ינון.

עורך דין רוני ינון.


עורכת דין לילך אללוף – הלקוח מעל הכל 

המסלול שבו בחרה עו"ד לילך אללוף מאשקלון – הוצאה לפועל ודיני משפחה, בחר בה הרבה לפני. עם ניסיון של 20 שנה כמזכירה משפטית ועורכת דין, ושני משרדים מצליחים, היא יודעת שסוד ההצלחה טמון קודם כל בגישה וביחסי אנוש, ורק אחר כך בוותק ובמקצועיות. בכל יום היא חושבת כיצד לתת ללקוח ערך מוסף שימנע ממנו התנהלות ארוכת שנים בבתי המשפט. זו כנראה הסיבה שהיא מגיעה לעבודה בכל יום עם חיוך ומוטיבציה.

את הקריירה שלה התחילה עו"ד אללוף מהסוף. אחרי שהקימה משפחה, היא החליטה בגיל 30 ללמוד משפטים. כל חייה היא עבדה במשרדי עורכי דין, נחשפה לעוולות ותמיד הצליחה למצוא פתרון יש מאין. בעלה, שזיהה את הפוטנציאל, דרבן אותה להירשם ללימודים, וכך היא מצאה את עצמה מטפלת בילדיה בימים ולומדת למבחנים בלילות.

בתום הלימודים היה זה שוב בעלה שאמר לה ללכת על זה ובגדול ולפתוח משרד עצמאי באשקלון. אז החלה עו"ד אללוף להתמחות בהוצאה לפעול, פשיטות רגל, חובות ונזקי גוף. האינטראקציה עם לקוחותיה היו הרבה מעבר לעורך דין – לקוח. היא ניחנה ביחסי אנוש מצוינים, אמפתיה לכאב והזדהות עם מצבו של הלקוח. "אני מאמינה שאין דבר כזה שאין פתרון", אומרת לילך. "הרבה פעמים מתוך הסיפור, מתוך התסבוכת, צומחת הישועה. והיא לאו דווקא מגיעה בהליך משפטי, אלא הרבה פעמים הפתרון הוא מעשי, פרקטי. לא כל תיק צריך להגיע לבית המשפט, הוא יכול להסתיים הרבה לפני כן בגישור, הסכמים או ייעוץ פשוט שיוציא את האדם מהמצב אליו הוא נקלע. זה חוסך ללקוח המון זמן, מאמץ ובירוקרטיה. וזו גדולתו של עורך דין".

מסקנה נוספת אליה הגיעה עו"ד אללוף, היא הידיעה שהתנהלות נכונה יותר מצד הלקוח, תצליח לא אחת למנוע ממנו להיכנס לתהליכים מורכבים מלכתחילה. לכן היא למדה בנוסף גם ייעוץ לכלכלת המשפחה וייעוץ ליחסים וזוגיות. בהמשך, החלה לעבוד עם הסיוע המשפטי במחוז מרכז ופתחה משרד נוסף המתמחה בדיני משפחה והוצאה לפועל בראשון לציון. "ההתמחויות שלי נוצרו מתוך סוגיות שעלו מהשטח במסגרת העבודה שלי", מודה לילך, "נתקלתי בהרבה משפחות שמגיעות להליך גירושין בגלל מצב כלכלי קשה שאליו הן נקלעו. תמיד בחנתי את האפשרות שאם אותם זוגות ישקמו את המצב הכלכלי שלהם יחד, הם בעצם ישקמו גם את מערכת היחסים ביניהם. בכלל, אני חושבת שבמקצוע שלנו תמיד צריך לחשוב על איזה ערך מוסף אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו, ואני כל הזמן מנסה להמציא את עצמי מחדש. אני מאמינה שהלקוח צריך לקבל מענה לפי הצרכים שלו ולא לפי מה שכתוב בספר. הוא מגיע אליך כשהוא נזקק, כשנעשה לו עוול וכשהוא מוטרד ואתה קודם כל צריך להרגיע אותו, להגיש לו עזרה ולבוא עם גישה חיובית, ואם בדרך נתת לו גם כלים טובים להמשך אז בעצם שינית פה חיים. בנית לו תכנית, במקום לבנות תיק משפטי".

מה צריך לדעת כשבאים לבחור עורך דין מקצועי?

"חשוב לבחור בעורך דין שמתמחה בתחום שבגינו אתם פונים אליו, ולא כזה שמתעסק בתחום על הדרך. תקראו עליו לפני כן, תבדקו המלצות של לקוחות, תראו אם יש פסקי דין על שמו, תבחנו אם יש לו את הכישורים לתת לכם מענה נכון וראוי. את זה ניתן לראות כבר בפגישת הייעוץ הראשונה. ואני אף אומרת ללקוחות שלי יותר מזה, בדיוק כפי שאתם הולכים לחוות דעת שנייה אצל רופא, כך אותו הדבר בדיוק גם עם עורכי דין. התייעצו עם עורך דין נוסף ותוודאו שאתם עושים את הצעד הנכון".

כמו כן, חשוב מאוד שעורך הדין שלכם יסביר לכם הכל לגבי ההליך, מה הולך לקרות, מה הן התובנות וסיכויי ההצלחה, כדי שכל המידע יהיה בידיכם לפני שאתם שוקלים להיכנס לזה. אני לא מאמינה בשיחות על כסף כבר בהתחלה, אלא בשקיפות. כי בסופו של דבר אתה רוצה לתת ללקוח שירות ולא מספר לרשום על הצ'ק.

דבר חשוב לא פחות הוא לבחור עורך דין קרוב למקום מגוריכם. לעיתים יש צורך בהשלמת עדות, מידע על התיק, שליחת מסמכים ובחתימות נוספות, ובמקום לטרטר ממקום למקום כדאי שהכל יהיה בהישג יד. אחרי הכל זמן שווה כסף.

העיקר הוא אינטראקציה נכונה עם הלקוח. שיתוף פעולה מלא מצדו ומצדך. התפקיד שלנו הוא ללוות את הלקוח יד ביד בתהליך אישי מצד אחד ובמקצועיות לא מתפשרת מצד שני. אני לא מסתכלת רק על הפן הכלכלי, אלא על מה הלקוח יכול להרוויח מזה. כיצד הוא יכול לצמוח, להשתקם ולצאת לדרך חדשה. חשוב עבורי להאיר להם את הדרך, להוות עבורם פנס, לחיים טובים יותר".

מזה כעשור שעו"ד אללוף מנהלת שני משרדים מצליחים באשקלון ובראשון לציון, מעסיקה שתי מזכירות ושני מתמחים, אחד מהם הוא בנה הבכור. לכל אחד מהם תפקיד מוגדר כדי לשמור על איזון נכון, תחת פיקוחה הצמוד של עו"ד אללוף. כל זה לדבריה לא היה קורה ללא תמיכת בעלה ומשפחתה. לדבריה, 26 שנה של זוגיות הובילו לדרך משותפת ולהצלחה. את המשרדים שבבעלותה היא זוקפת לזכותו. הוא מי שתמך, דחף, פרגן ונהנה יחד איתה מהפירות.

בין לקוחותיה נמנים אנשים פרטיים, אנשי עסקים, מוסדות וחברות מהמובילות במשק הנהנים כולם משירות אמין, יעיל, דיסקרטי ומקצועי ללא סיג. תחומי העיסוק העיקריים שלה הם הוצאה לפועל, מחיקת חובות, פתרונות שונים ויצירתיים לטיפול בחייבים, איחוד תיקים, חקירת יכולת, ייצוג חברות בהליכי פירוק, פשיטות רגל, דיני משפחה, עריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, טיפול בתביעות ירושה, עיזבונות וצוואות, תביעות לבית המשפט ובית הדין הרבני, דיני מקרקעין, ייצוג בעסקאות, ייעוץ משפטי בדיני מקרקעין, ליווי ניהול עסקאות רכש, מכר ושכירות, רישום מקרקעין, פירוק שיתוף, ניסוח חוזי מקרקעין, משא ומתן בחוזים ועוד.

מה המוטו שלך?

"המוטו שלי הוא הדרך שלי לעבוד מול הלקוחות שלי – זמינות מרבית ועדכונים בזמן אמת המהווים חלק חשוב מכל ייצוג משפטי, וכל זאת תוך הקפדה על יחס אישי לכל אורך הדרך. אני לא שוכחת, ולו לרגע, כי מדובר קודם כל בבני אדם ולכן דואגת לספק פתרונות יצירתיים, ליווי והכוונה בכל שלב ושלב של ההליך המשפטי – אשר תואמים כל מקרה לגופו. מבחינתי כל לקוח הוא עולם ומלואו. ניסיוני רב השנים בתחום המשפט, נתן לי את הכלים בפיתוחה של אסטרטגיה משפטית יעילה ומנצחת הניתנת להתאמה לכל סיטואציה באופן מושלם.

מה שתמיד הנחה אותי הוא השכל וההיגיון הישר, תושייה ורצון שכנוע עצום. אני לא פה רק כדי לסמן וי – גם בתיקים שבהתחלה נראו כחסרי סיכוי אני מצליחה למצוא פתרון. כשאני רואה עוולות אני נלחמת כמו לביאה. יש לי אמונה שלמה בבורא עולם שאוכל לעזור לכל הלקוחות שהוא שלח אליי, וזה מה שמנחה אותי – אינטואיציה פנימית. אני גם מעולם לא עושה דברים בניגוד לעקרונות שלי, גם אם הלקוח רוצה, אם זה לא נכון לו משפטית אני פשוט לא עושה את זה, וזה מביא לתוצאות. עברתי כברת דרך ועשיתי טוב לאנשים, וזה מה שממלא אותי כל יום מחדש".

כתובת: רחוב צה"ל 39, אשקלון. בית אביאל.
טלפון: 08-6992772

כתובת: סחרוב 19, ראשון לציון. קניון ערי החוף.
טלפון: 03-9633330

 מייל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

עורכת דין לילך אללוף. צילום: עדי תשובה

עורכת דין לילך אללוף. צילום: עדי תשובה


עו"ד ליאת מנשקו: נוטריון ומגשרת בדרום

עו"ד ונוטריון ליאת מנשקו הינה בעלת תואר ראשון במשפטים מטעם האקדמיה למשפטים ברמת גן, ותואר שני בניהול ויישוב סכסוכים ומשא ומתן מטעם אוניברסיטת בר אילן, ומתוקף תפקידה פועלת כמגשרת מוסמכת. כמו כן, היא חברה בלשכת עורכי הדין בישראל ושמשה בתפקידים שונים, וביניהם כחברה בועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין, ועדת ההתמחות הארצית וסגנית הפורום לדיני משפחה. כמו כן היא משמשת כמרצה בתחומי המשפט השונים מול קהלים שונים.
את משרדה הקימה עו"ד ליאת מנשקו באשקלון בשנת 2004 כמשרד בוטיק המעניק שירות אישי מקצועי ואדיב ללקוחותיו בכל רחבי הארץ ולאנשים מכל המגזרים. המשרד מתמחה בתחום האזרחי מסחרי, ייצוג בבתי משפט, ניהול עסקאות במקרקעין, מיסוי מקרקעין, פירוק וכינוס נכסים. כמו כן, למשרד התמחות מיוחדת בתחומי דיני משפחה וירושה, בהם: מזונות, גירושין, זמני שהות, משמורת, הסכמי ממון, הסכמי טרום נישואין, ידועים בציבור, תיקי אמנת האג (חטיפות ילדים), אימוץ, תיקי נוער (נזקקות), ירושות וצוואות, ניהול סכסוכי משפחה מורכבים וכן ניהול עזבון. עוד מציע משרדה של עו"ד מנשקו מעטפת שירותים כוללת, ייעוץ וליווי עסקי לחברות ויחידים, שירותי בוררויות וגישור, שירותי גבייה במערכת ממוחשבת און ליין, ויצוג בכל הערכאות המשפטיות. במהלך שנות עבודתה, השיגה עו"ד מנשקו, מאות פסקי דין מוצלחים לטובת לקוחותיה.

שירותים בעסקאות מכר 

"ישנה חשיבות רבה לכך שכל צד בעסקת המכר יגיע עם עורך דין המייצג אותו, זאת בשל ניגוד עניינים מובהק. כמו כן, חשוב שעורך הדין המעניק שירותים בעת עסקת המכר, יבצע בדיקות מקיפות טרם רכישת הנכס. יש לבחון את מצב תכנון הנכס – מה שמופיע ברישומים לעומת המצב בפועל. לעיתים קיים פער גדול בין מה שמוצג לקונה לבין מה שמופיע במרשמי הזכויות. בדיקות בטרם הקנייה יסייעו למנוע עוגמת נפש רבה בהמשך. כמו כן חשיבות רבה קיימת לתכנון מס בטרם רכישת נכס. להיבט המס יש חשיבות מכרעת במכלול השיקולים לביצוע עסקה ויש מצבים שלאור חיוב גדול במס העסקה כבר אינה משתלמת. תכנון מס נכון ויעיל יכול לחסוך מאות אלפי שלקים ללקוח ואפילו להזהיר אותו מפני עסקאות לא נכונות".
חשוב לציין כי מתוקף תפקידה כנוטריון, מעניק משרדה של עו"ד מנשקו את כל סוגי השירותים הכרוכים באישור נוטריוני.

שירותים בענייני ירושה

לאחר לכתו של אדם מן העולם נותרים בני המשפחה, הקרובים והחברים עצובים וכואבים. לצד הזכרונות והרגעים המשמחים שמשאיר הנפטר בליבם של יקיריו, נותרת לא פעם גם ירושה הכוללת כספים, רכוש ונכסים. על מנת למנוע מריבות, ויכוחים וסכסוכים ישנה חשיבות רבה לקיומה של צוואה מפורטת בה מבהיר הנפטר מה ברצונו להוריש ולמי. במקרים רבים מגלים בני המשפחה כי יש לפנות למנהל עזבון בכדי שינהל את עזבונו של הנפטר. "תפקידו של מנהל העזבון הוא להבטיח שרצון המצווה ייצא לפועל. במידה והותיר רכוש רב חשוב שהרכוש, הכספים והנכסים יועברו למצווים בצוואה כמתבקש" אומרת עו"ד ליאת מנשקו, עורכת דין המתחה בדיני משפחה, ירושה ומנהלת עזבונות. "לעיתים מצוין בצוואה כי יש צורך בגביית כספים דוגמת שכירות על נכסים או שותפויות עסקיות שונות. תפקידו של מנהל העזבון הוא לנהל את מערך התשלומים וניהול הכספים באופן מקצועי ובהתאם לבקשתו של המצווה באופן ניטרלי לטובת היורשים כולם".

מי יכול להיות מנהל עזבון?

"מדובר בתפקיד נטרלי ואובייקטיבי שחשוב שלא ינוהל בידי צד מעוניין בכדי שלא יהיה חשש שיבחר לפעול לטובתו האישית ולא כמתבקש. היכרות  קודמת ביני ובין המוריש מאפשרת למוריש לפתוח את סגור ליבו ולספר לי מה השיקולים שגרמו לו לבחור לחלק את ירושתו באופן שהחליט. חשוב לי להבין את מניעיו ומה עומד מאחורי הבקשה. בבואי לנסח את הצוואה אני מבררת מולו בדיוק למה כוונתו על מנת שרצונו יתממש באופן מדויק. מינוי עו"ד כמנהל עזבון הינו החלטה המותירה את עבודתו ניטרלית ואובייקטיבית וכזו המבטיחה את מימוש רצונו של המצווה בדיוק, ללא משוא פנים.

מה היתרונות שלך כעורכת דין לענייני ירושות?

כעורכת דין המתמחה בדיני ירושה יש לי יתרון גדול לאור שנות נסיוני הרבות ושלל הופעותיי בבתי המשפט השונים, וכמובן גם בתיקי ירושה סבוכים וגדולים. כמו כן נסיוני כמנהלת עזבונות/כונסת נכסים העניק לי גם הוא הבנה נרחבת על תחום פעילותי מה שמתבטא בתיקים השונים עליהם אני עובדת.  מצד אחד יש תיקים בהם אני נלחמת לביטול צוואות שנערכו שלא כדין ומצד שני יש תיקים בהם אני מגינה על צוואות שנערכו בפני מתנגדיהם. נסיוני הרב בתחום, מכל הצדדים, מאפשר לי לנסח צוואות באופן שבו אוכל לבטח את הצוואה מפני רוב המכשולים הצפויים והמוכרים לי על מנת שזו לא תפסל בעתיד".

היותי מגשרת  ובוררת ותיקה הנו יתרון נוסף ומשמעותי מכיוון שתחום המשפחה הנו תחום אמוציונלי ורגיש במיוחד, בו נדרשת מיומנות רבה "להלך בין הטיפות" ולהגיע להבנות, שכן הצדדים נדרשים להמשיך לתקשר כל ימי חייהם, בשונה משותפים עסקיים שנפרדים והולכים לדרכם. לא אחת נדרשתי לברור בין צדדים, או לקיים הליכי גישור, עד להגעה לתוצאה מיטבית עבור כל הצדדים. מדובר בהליך מהיר ויעיל בו מתקבלת תוצאה מיידית, ביחס לניהול הליכים בבתי המשפט, ולכך יתרונות רבים, גם מבחינת הזמן וגם מבחינת ודאות והוצאות כלכליות.

בנוסף, תוכלו למצוא במשרדה של עו"ד מנשקו שירות ייחודי למתן ייפוי כוח מתמשך, במסגרתו אדם כשיר יכול להחליט מה יהיה במידה שהוא יחלה ומצבו הבריאותי יורע עד לנקודה בה הוא לא יוכל לנהל את ענייניו כתמול שלשלום. שירות מינוי תומך בקבלת החלטות למי שזקוק לאדם שיסייע לו בניהול ענייניו, בנושאי קבלת החלטות שוטפות ובמתן הוראות מוקדמות לאפוטרופוס. מדובר בהכשרה מיוחדת שעברה עו"ד מנשקו בנוסף לשאר סמכויותיה.

כתובת: הגדוד העברי, 10 אשקלון

טלפון: 08-67722700

למעבר לאתר

דואל: [email protected]

עורכת דין ליאת מנשקו. צילום: אביה מנשקו ברקת

עורכת דין ליאת מנשקו. צילום: אביה מנשקו ברקת


עו"ד אורן מרסיאנו – משרד עורכי דין לתחום נזקי גוף באשקלון

נפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה מגלים לעיתים שתוצאותיה של אותה התאונה ישנו את חייהם – לעיתים מהקצה אל הקצה. פציעות, פגיעות קשות ונכות לכל החיים יכולות להיות רק חלק מתוצאותיה ההרסניות של תאונה. "כל אדם שנפצע בתאונת דרכים או תאונת עבודה יכול לקבל פיצוי. במקרה של תאונה שהתרחשה במרחב הציבורי בגין ליקוי שבגינו נפגענו, ניתן לתבוע את האחראי לפגיעה. במקרים של תאונת עבודה, כל ההתנהלות נעשית מול ביטוח לאומי. בכל מקרה, במידה ונפגעתם בתאונה חשוב להתייעץ כבר בשלב הראשוני עם עורך דין המתמחה בתחום נזקי גוף שיסייע ויעניק ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך הארוך והמייגע" אומר עו"ד אורן מרסיאנו, המתמחה בדיני נזקי גוף.

"פעמים רבות לאחר תאונה לא מרגישים כאב ולא רואים שנגרם נזק הנראה לעין, ובשל הרצון להמנע מהבירוקרטיה הכרוכה בכך, מוותרים על הגשת תביעה. תוצאותיה של אותה תאונה מתגלות רק בהמשך – בין אם מדובר בפציעה שחשים בגינה כאב רק כעבור חודש או פגיעה שגורמת להתדרדרות בתפקוד לאחר זמן מה מהתאונה. על מנת למצות את כל זכויותיכם, ישנה חשיבות רבה להגשת תביעה בסמוך למועד התאונה. יחד עם זאת חשוב לדעת כי ניתן לתבוע גם לאחר שלושה חודשים ואף יותר מכך" מבהיר עו"ד מרסיאנו.

עו"ד מרסיאנו נחל הצלחה במקרה שכזה עם פסיקה תקדימית שסוקרה בתקשורת. "נהג טרקטור נפגע בתאונת עבודה ועל אף שסבל מכאבים לא פנה לטיפול רפואי ולא הגיש תביעה. רק לאחר חצי שנה פנה לקופת חולים ושם גילו כי נפגע בברך ועליו לתבוע את ביטוח לאומי בכדי לקבל פיצויים. בביטוח הלאומי דחו את התביעה בשל העובדה שהתובע הגיש את התביעה זמן רב מיום התאונה".

"הגשתי תביעה לבית הדין לעבודה ולאחר הליך משפטי ארוך, קבעה נשיאת בית הדין כי יש להכיר במקרה כתאונת עבודה. לתובע נקבעו 20% נכות בביטוח לאומי בגין התאונה והתובע קיבל קצבת נכות קבועה לאורך כל חייו בסך כולל של כ-650,000 שקלים" מציין עו"ד מרסיאנו.

עו"ד מרסיאנו הינו בעל תואר ראשון במשפטים מטעם הקריה האקדמית אונו וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. לאחר סיום לימודיו בשנת 2013 החל התמחות במשרד עורכי דין ושם עבד עד שפרש לדרך עצמאית במשרד משלו. משרד הבוטיק שהקים באשקלון מעניק שירות בתחום נזקי גוף בהם תאונות עבודה, תאונות דרכים, תביעות ביטוח ופוליסות.

"ייצוג בתאונות עבודה נעשה מול הביטוח הלאומי. משרדי מלווה את הלקוח לכל אורך התהליך ומתחילתו במילוי הטפסים, הוועדות הרפואיות וייצוגו בוועדות השונות בביטוח הלאומי ובבית המשפט. במקרים בהם מדובר בפגיעה שנעשתה במהלך השירות הצבאי אנו מטפלים במקרה מול הגורמים השונים במשרד הבטחון".

מה הצעדים החשובים שיש לנקוט לאחר שנפגענו בתאונה?

"חשוב להיוועץ כבר בשלב הראשוני עם עורך דין המתמחה בתחום על מנת שיסייע למצות את הזכויות המגיעות לכם. כחלק מהתהליך אנו מלווים את הנפגע ומעניקים ייעוץ וליווי מקצועי ומפנים לרופאים מומחים שיעריכו את מצבו הבריאותי ואת הפגיעה. אנו מלווים את הנפגע בפנייה לביטוח לאומי לכל אורך התהליך – בבדיקות ובוועדות השונות. כל זאת על מנת שהנפגע יגיע מוכן לתביעה כשברשותו כל המסמכים והאישורים הדרושים לקבלת זכויותיו והפיצויים המגיעים לו" אומר עו"ד מרסיאנו.

"אנו מייצגים את הנפגע בבית המשפט, מתחילת המשפט ועד לקבלת פסק הדין והערעור – במידה ונדרש. משרדי מעניק ללקוחות יחס אישי, שירות אדיב, ייעוץ, ליווי והכוונה לכל אורך הדרך עד למיצוי כל זכויותיו וקבלת המגיע לו" אומר עו"ד מרסיאנו.

כתובת: הרצל 17, אשקלון
טלפון: 050-7439476

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

עו"ד אורן מרסיאנו. צילום: תומר שונם הלוי

עו"ד אורן מרסיאנו. צילום: תומר שונם הלוי


משרד עו"ד נתנאל מויאל

הליך גירושין מלווה פעמים רבות בתחושת בדידות איומה. גם אם אתה מוקף משפחה וחברים שדואגים לך, גם אם את עטופה בתמיכה – הימצאותו של עורך דין מנוסה לצדכם מבטיחה שתהיו מוגנים, שזכויותיכם ימוצו עד תום ושתעברו את התקופה המורכבת במהירות האפשרית ותוך מינימום נזק לכם ולילדיכם.

כבר עשור וחצי שעו"ד נתנאל מויאל (43), עורך דין ומגשר מומחה לענייני משפחה ובכללם גירושין, מתמקד בהקלה על חייהם של לקוחותיו ובחשיבה לטווח ארוך על מנת להבטיח להם, מעבר להליך הפרידה, שהמשך חייהם יהיה נעים, מכובד ומבוסס.

נשים וגברים שסבלו מאלימות במשפחה זוכים להגנה תחת כנפיו המשפטיות, ענייני בגידות מטופלים ביעילות וברגישות וסוגיות הקשורות לילדים ולהבטחת ביטחונם ואושרם נפתרות על הצד הטוב ביותר שיבטיח את עתידם. באמצעות חתירה מתמדת לצדק וגיוס כל האמצעים למיצוי הזכויות המשפטיות, לצד תמיכה מקצועית ואישית לאורך כל הדרך – עו"ד מויאל דואג לכך שתחושו מוגנים ובטוחים, גם בהליך הגירושין עצמו וגם לאחריו.

"לדאוג שהילדים יקבלו את הטוב ביותר שניתן"

עו"ד נתנאל מויאל פתח את משרדו באשקלון לפני 15 שנה לאחר שהתמחה בתחום ענייני משפחה בבית המשפט באשדוד, ומאז הוא מעניק שירותי עריכת דין וגישור ללקוחות בכל רחבי הארץ. משרדו מטפל בסוגיות שקשורות בתחום המעמד האישי, גירושין, מזונות, ילדים, הסכמי ממון, גישור, התרת נישואין, אימוץ, אפוטרופסות, צוואות, ירושות, נישואין אזרחיים, נדל"ן והוצאה לפועל.

כמומחה בתחום המשפחה, עו"ד מויאל ראה כבר כמעט הכל. הוא יודע היטב כי ענייני משפחה מאז ומתמיד היו אחד התחומים הרגישים ביותר בערכאות המשפטיות, כאלו שלעתים תכופות רוויים מאבקים שמונעים בחלקם מכעס, מקנאה, מכאב ומנקמה. בתוך כל העולם היצרי הזה, עו"ד מויאל אינו חושש לצאת אלי קרב כדי להגן על זכויות לקוחותיו, אך מעדיף לנסות תחילה לגשר בין הצדדים ולא ליזום מלחמות, כשמטרה עליונה עומדת אל מול עיניו: טובת הלקוחות, ובראש ובראשונה טובת ילדיהם.

לתפקידו כעורך דין בנושאים משפחתיים רגישים וכמגשר נודעת חשיבות עליונה. בתהליך גירושין שהוא לרוב מורכב ולא נעים, לעתים סוער, הצדדים נוטים לקבל החלטות אמוציונליות שעלולות לגרום נזק להם ולילדיהם בטווח הארוך. עו"ד מויאל הוא גורם ההיגיון שמציג ללקוחותיו את התמונה הרחבה, את העתיד שעדיין לא נראה לעין, ומשכנע אותם לחשוב קודם כל על הילדים.

"אני משתדל להביא את האנשים להסכם כמה שיותר מהר מבלי לוותר על הזכויות כמובן", מספר עו"ד מויאל, "זה הכי טוב מבחינת הילדים, מבחינת הקשר ביניהם לאחר הגירושין, וכמובן שגם כלכלית זה חוסך להם. אני מקשיב לצורכי הלקוחות בצורה מלאה וזמין כמה שניתן".

הודעה או טלפון מלקוח בשעה לא מקובלת אינם זרים לעו"ד מויאל. "בתחום שלנו זה מאוד אינטנסיבי", הוא מסביר, "יש תלונות רבות על כך שלא החזירו את הילד בזמן, או שצד מסוים לא רוצה לקחת את הילד לחג, אז מיד צריך לתת מענה, וזאת בשונה משאר התחומים שבהם נפגשים אחת לכמה חודשים בבית משפט".

איך אתה מתמודד עם זה?

"עם המון ידע בתחום, ניסיון ויכולת לראות את התמונה המלאה ולשקף להם אותה. זה מצריך להיות קצת פסיכולוג, קצת עובד סוציאלי, קצת חבר – אבל בסופו של דבר אני עורך דין שתפקידו לתאר להם את התמונה המלאה, לעזור להם למצות את זכויותיהם ולדאוג שהילדים יקבלו את הטוב ביותר שניתן".

משרד עו"ד נתנאל מויאל:

כתובת: הגדוד העברי 10, בניין אשקלון סנטר, קומה 5, אשקלון

טלפון: 08-6757323

נייד: 052-3670670

פקס: 08-6757303

דוא"ל: [email protected]

למעבר לאתר

עו"ד נתנאל מויאל. צילום: יאיר אלפסי - יאיר הפקות

עו"ד נתנאל מויאל. צילום: יאיר אלפסי – יאיר הפקות

עורך דין לתכנון ובנייה – למידע בנושא פיצויים בעקבות הפקעות הרכבת הקלה והמטרו


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר