הדמיה טריפל D
הדמיה טריפל D

חובה להכיר: המעצב האשדודי המוביל עומרי איטח

"החכמה באדריכלות היא לתפור לכל אחד את החליפה המתאימה לו ועדיין לדעת לצאת מהקופסא", משתף המעצב האשדודי המוביל עומרי איטח. יצאנו להכיר אותו מקרוב ולשמוע עוד.

פורסם בתאריך: 2.6.19 13:24

     

איטח (34), נשוי ואב לשניים, הוא הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים זה 10 שנים, כאשר בחמש השנים האחרונות הוא בעלים של סטודיו מצליח באשדוד הנותן מענה למגוון רחב של אדריכלות ועיצוב פנים בתחום העסקי והפרטי. הסטודיו עוסק בין היתר בתכנון בתים פרטיים, מרכזים מסחריים, עסקים קטנים ועסקים גדולים. באמתחתו עשרות פרויקטים מצליחים כמו למשל חדר הכושר "וייב" ברמת גן, המשתרע על שטח של 1800 מטרים ומעוצב בסגנון צעיר ורענן.  איטח מאמין בהקשבה לצרכי הלקוחות כערך עליון בשילוב עם רגש וטאצ' אדריכלי ייחודי: "אדריכל צריך לדעת לקלוע לצרכים של לקוחותיו וגם לדעת לצאת מהקופסא – רק בצורה הזו הוא יכול להגשים חלומות".

הדמיה טריפל D

הדמיה טריפל D

 

מי המודל שלך?

"עוד מימי כסטודנט עקבתי אחרי האדריכל ריצ'רד מאיירס. מאוד התחברתי לפרויקטים שלו ולסגנון בעל הקווים הנקיים והלבנים. הקווים הנקיים מרגשים אותי".

מהיכן אתה שואב את ההשראה?

"בתחום הזה אני שואב השראה מהרבה מקורות. בין אם מדובר ביוצרים, אדריכלים, טבע ואמנות על כל גווניה. התחום מאוד מתפתח ומתקדם ולכן אם אתה לא חי ונושם אותו על כל היבטיו, מהר מאוד לא תהיה במרוץ. החכמה היא לדעת להביע את עצמך בתוך הבליל הענק  של החומרים והגוונים שהעולם  מציע. ההשראה שלי מגיעה מכל דבר – חומרים, קווים, אנשים, דפוסי חשיבה ועוד רבים".

מה הדבר הראשון שאתה בוחן כשאתה מתחיל לעבוד על פרויקט?

"כשאני נכנס לבית של לקוח פרטי , הדבר הראשון שאני שואל אותו זה מה מפריע לו כרגע ומה הויז'ן העתידי שלו. אני חייב קודם כל ללמוד מה הם הצרכים שלו ואחר כך לפעול. הרעיון הוא למצוא את האיזון בין  הצרכים לבין המוטיבים והאלמנטים שאני יוצר ושוקד עליהם- גם לשמור על הקו העיצובי וגם לשלב את הכל עם השפה של הבית".

פרויקט שאתה אוהב מהזמן האחרון?

"כולם היו בניי, אבל יש פרויקט מאוד יוקרתי שאני עובד עליו עכשיו בקניון עזריאלי – מדובר בבית ספר לאיפור קבוע בסגנון נוצץ במיוחד כאשר ציפוי זהב וחיפוי זכוכית מהווים אלמנטים מרכזיים. הפרויקט כולל חומרים אקסקלוסיביים, מערכות חכמות ואלמנטים מעניינים נוספים.  הייתה לי יד חופשית וממש השתוללתי בפרויקט, בעוד שאת רוב החומרים רכשתי בחנות האהובה עליי – קרמיקה אביב אשדוד. דרכם הזמנתי קרמיקה ענקית בגודל 2.60 על 1.20 (דמוי שיש אוניקס) במיוחד לפרויקט הזה. מדובר בקרמיקה מאוד ייחודית בהזמנה אישית מטורקיה.

"מעבר לכך, בקרמיקה אביב אני נהנה באופן קבוע מהיצע גדול של חומרים ואריחים שעונים על כל הצרכים העיצוביים שלי. זו לא הסיבה היחידה אגב. המקצועיות, הייעוץ המעמיק והבקיאות שיש לצוות, מספקים לי ולקוחותיי את כל התשובות לכל השאלות ותמיד יש תחושה שיש למי לפנות".

בית ספר לאיפור קבוע שיר נקש. הדמיה: אמיר אלקיים

 

עיצוב שאתה אוהב במיוחד?

"עיצבתי לא מזמן  דירת גן כאשר בסלון יצרתי קיר מזנון ענק ומחופה בעץ אגוז אמריקאי. במרכזו יצרתי נישה ענקית ברוחב של שלושה מטרים על מטר שמונים. שם  יצרתי חיפוי של אריח מזוקק דמוי שיש שרכשתי בקרמיקה אביב, כשאת הטלוויזיה התקנתי במרכזה. אני מאוד אוהב את הקיר הזה, כי הוא נותן ביטוי לשני רבדים – גם לחומרים הטבעיים ששילבתי בבית – עץ ודמוי שיש בשביל החמימות ואקלקטיות שיכולה להיתפס לעתים כקרירה".

 

מה לדעתך החדר הכי חשוב בבית?

"הסלון הוא המקום שבו המשפחתיות נפגשת: שם יושבים, מארחים, מדברים  ומתקרבים. הסלון הוא הפרצוף של הבית ולכן יש להשקיע בו בהתאם".

מתחם רחצה לרכב בינו סנטר. קרדיט: בינו סנטר

לצאת מהקופסא: עומרי איטח


 

קרמיקה אביב, חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני שלושים וחמש שנים ע"י משפחת מאירה, במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום. צוות החנות, נוהגים להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואגים לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש.  במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות מחלקת שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר