המרכז הישראלי לריהוט אשדוד. קרדיט צילום: POCOPHONE
המרכז הישראלי לריהוט אשדוד. קרדיט צילום: POCOPHONE

5 טיפים לריהוט הבית בצורה חסכונית של המרכז לריהוט באשדוד

אם אתם בדיוק עוברים דירה או החלטתם לעצב את הבית מחדש, אתם בטח כבר מבולבלים מכמות ההיצע. בנוסף לכך, בדרך כלל לא מדובר בעסק זול ולכן חשוב מאוד לתכנן את הקניה בצורה נבונה. דיברנו עם נילי בוסאני, מנכ"לית המרכז הישראלי לריהוט, וקיבלנו ממנה כמה טיפים בנושא

פורסם בתאריך: 21.5.19 09:20

     

המרכז הישראלי לריהוט באשדוד, הוא לא עוד אחד מהמרכזים שאתם מדמיינים לעצמכם. מדובר במרכז ענקי הכולל מעל עשרים חנויות שונות המתמחות בקטגוריות שונות בתחום הריהוט לרבות: חדרי שינה, חדרי ילדים, מערכות ישיבה, פינות אוכל, ארונות וכל מה שאתם צריכים כדי לעצב את הבית החלומי שלכם. המרכז הוקם בשנת 2008 ע"י נילי בוסנאי  ומשתרע על 8000 מטרים וכולל חנייה בשפע לנוחיות הלקוחות.

לדבריה של בוסאני, כדי לבצע קניה חכמה כדאי להגיע ממוקדי מטרה ולתכנן את הקניה מראש. היא מציעה להכין רשימה שתאפשר למזער טעויות וכך לגלות מראש מהם הצרכים האמתיים לפני ביצוע הקניה. כמו כן היא מוסיפה שכדאי לחשוב מראש על התקציב שאתם מוכנים להוציא למען המטרה ולדאוג שלא לחרוג ממנו. חמשת הטיפים המרכזיים שלה מוצגים בהמשך.

  1. מידות – "לפני שמגיעים לחנות חובה לבדוק כמובן את מידות הסלון והחדרים בבית. לפעמים מה שנראה לנו קטן בחנות יכול להראות גדול בבית וההפך"
  2. פרופורציות- " אני מציעה להתייחס לנתונים הקיימים בבית ולשים לב לא רק למידות אלא גם למיקום הדלת, החלון, מבנה הבית והפינות. לפעמים כאשר אנחנו מזמינים ארון, יכול להיות חלון שחוסם ולכן זה הוא לא יהיה מתאים לתנאים. אפשר למצוא פתרונות להכל אבל חשוב ליידע את המוכרים לפני הקנייה"
  3. מי חי בבית? – "חשוב לבדוק מי גר בבית ולקנות רהיט פונקציונלי. למשל, אם חיים בבית ילדים- אין צורך לקנות רהיטים יוקרתיים. אם חיים בבית מבוגרים אני ממליצה לבחור ריפוד עבה יותר שיאפשר נוחות מרבית"
  4. צבעים וטרנדים – "לגבי צבעים אני ממליצה להשקיע פחות בטרנדים כי טרנד עלול להימאס בשלב מסוים ואז אתם נותרים על ריהוט לא מודרני ומיושן. אני ממליצה לבחור צבעים נוחים ודגם אהוב שיתאימו לאורך זמן"
  5. לא למהר לשלם במזומן – " די להיות בטוחים שהמוצרים שלכם יגיעו תקינים ובזמן, אני ממליצה בחום את מה שגם המועצה הישראלית לצרכנות ממליצה- לשלם 10 אחוז מערך המוצר בעת הקניה, ואת שאר התשלום להעביר בעת קבלת המוצר או בתשלומים.

בוסאני מסכמת: "בראש ובראשונה אנחנו דוגלים להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות, הן ברמת היחס האישי והן ברמת המחירים החסכוניים המוצעים. אצלנו אפשר למצוא מותגים זולים יותר ופחות, כך שכל אחד יכול למצוא את הריהוט המתאים לכיסו. מלבד זאת, אנחנו מציעים תנאי תשלום נוחים במיוחד כמו למשל אפשרות פריסה לעד עשרה תשלומים באשראי כדי לאפשר ללקוחות מרחב נשימה".


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר