רונית שיסמן. צילום: זאב ביץ
רונית שיסמן. צילום: זאב ביץ

גם מעצבת פנים וגם פסיכולוגית: המעצבת המבטיחה רונית שיסמן עם כל הסודות המקצועיים בתחום

רונית שיסמן (38) שנבחרה לאחת מתוך עשר נשים בספר "האדריכליות המשפיעות" שיוצא בקרוב לאור,  היא ללא ספק אישה מעוררת השראה. היא נחשבת לאחת האדריכליות המובילות בענף בארץ, בעלת ניסיון עשיר, יצירתיות ויכולות תכנון גבוהות. יצאנו להכיר ולדבר על תשוקות ואתגרים

פורסם בתאריך: 13.5.19 12:48

     

שיסמן היא הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים במקצועה וחולשת על התחום זה 14 שנים. היא זכתה לתואר המעצבת המבטיחה לשנת 2018 בחסות "דירה נאה" במגזין לעיצוב ארצי, ובעלת סטודיו באווירה פריזאית שעיצבה בעצמה ברחוב תל חי באשדוד. שיסמן מוכרת בעיקר בזכות הסגנון האקלקטי – מודרני ששם דגש על קווים נקיים ולבנים, ומספקת לקהל לקוחותיה עיצובים שונים ומגוונים. היא משתפת: "אני אוהבת ליצור שילובים בין סגנונות ותמיד מחפשת איך להוסיף קטע משוגע ושובר שגרה".

הפרויקטים שלה מתרכזים בעיקר בעיצוב ואדריכלות בתים פרטיים (אבל לא רק), כאשר אף פרויקט לא דומה לחברו. שיסמן מתכננת כל פרויקט ופרויקט החל משלב התכנון עד עיצוב המזלג והצלחת כשכל פריט מקבל תשומת לב ניכרת ומחשבה עמוקה שעומדת מאחוריו. לצדה של שיסמן צוות מנצח וביחד הם מספקים פתרונות עיצוביים  מקוריים עבור פרויקטים מאתגרים ומורכבים על פי צרכי הלקוח.

שיסמן החלה את דרכה בכלל מלימודי פסיכולוגיה, כאשר בשלב מסוים, החליטה לפרוש וללכת אחרי החלום. היא מספרת: "עוד בילדות ציירתי המון ונמשכתי לתחום האסתטי באופן חריג. תמיד חיפשתי ליצור ולשנות. בזמן לימודי הפסיכולוגיה ולמרות שהנושא מאוד עניין אותי, הרגשתי שאני לא נמצאת בייעוד שלי ונזכרתי מה אני באמת רוצה ואוהבת לעשות. אז החלטתי ללכת על זה בגדול".

את מצטערת שלא הלכת ללמוד אדריכלות מלכתחילה?

"ממש לא. תחום הפסיכולוגיה עוזר לי מאוד בעבודה שלי מול הלקוחות. בסופו של דבר יש הרבה דעות חלוקות בין בני הזוג,  ואני בתור מעצבת צריכה לדעת למצוא את נקודת המפגש בצורה עדינה ומושכלת. כך שיוצא שאני גם סוג של פסיכולוגית; מייעצת, שואלת ומרגיעה. זאת זכות גדולה – לא באמת הפסדתי כלום, רק הרווחתי!"

את גם אימא לשתי בנות ובקרוב צריכה ללדת. איך את מצליחה לשלב?

"אני קודם כל באופי שלי מאוד מאוד חרוצה. כשהתחלתי את הקריירה המקצועית שלי הייתי ממש שבועיים לאחר לידה וכבר יצאתי לעבוד. אני עושה את זה מתוך אמונה שאישה שמגשימה את עצמה ועוזרת גם לאחרים להגשים את עצמם, מביאה הרבה יותר ערך לילדים ולמשפחה שלה. הפרויקטים שלי מאוד מעניינים וחווייתיים וזה מאפשר לי להעביר לילדים שלי ערכים חשובים עם הרבה מוסר השכל בהמון תחומים".

יש פרויקט שאת גאה בו במיוחד?

"אני גאה בכל הילדים שלי, אבל אם צריך לבחור- אז עיצוב הבית הפרטי שלי. מדובר בוילה בסגנון מודרני אקלקטי שתכננתי לפי כל רצונותיי וגחמותיי- לא חסכתי בכלום. את כל החומרים לפרויקט רכשתי בקרמיקה אביב אשדוד שאני ממש סומכת עליהם ואוהבת את החומרים האיכותיים והמגוונים שלהם. את הריצוף גרניט פורצלן שריצפתי בכל הבית, ביקשתי לקבל בגדלים לא סטנדרטיים ואכן קיבלתי אריחים ייחודים בייבוא איטלקי בזמן קצר.  כמו כן, במקלחת הילדים, השתמשתי בקיר דקור בגוונים קרירים של אפור, שגם אותו הצוות הזמין עבורי מאיטליה. דבר ייחודי נוסף שהזמנתי, הוא תמונת זכוכית ענקית ויחידה במינה שתליתי מעל האמבטיה, שהצוות המדהים של קרמיקה אביב עזרו לי בבחירה ובדיוק. אפשר לסכם שתמיד כשאני מגיעה עם גחמה – הם תמיד שם להעניק לי את השירות המקצועי ביותר. בתור מעצבת פנים זה מאוד חשוב שיש לך בית כמו קרמיקה אביב לחזור אליו".

אני מאמין מקצועי?

"הקשבה עמוקה לצרכי הלקוח. אני מביאה את המקצועיות שלי ומשלבת את הצרכים של הלקוחות. רק בצורה הזו אפשר להגשים חלומות".

מה החזון?

" כיום יש מגמה עולמית שמתייחסת לענף האדריכלות ועיצוב הפנים בכל מקום, אבל בארץ  נותרנו מאחור. החזון שלי הוא להכניס את תחום האסתטיקה והעיצוב לבתי הספר בארץ הן מבחינה עיצובית והן מבחינת הטמעת תכנים בנושא. כיום הכיתות מאוד מיושנות ואין מספיק מודעות לנושא. כפי שאני רואה את זה, השינוי בתפיסה יעשה פלאים לאווירה הלימודית ויהפוך את חווית התלמיד ליעילה וכיפית יותר".

קרמיקה אביב, חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני שלושים וחמש שנים, ע"י משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום. צוות החנות, נוהגים להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואגים לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש.  במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות מחלקת שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם.

 

חדר מקלחת בעיצוב של רונית שיסמן. צילום: זאב ביץ

חדר מקלחת בעיצוב של רונית שיסמן. צילום: זאב ביץ


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר