חברות נקיון בדרום ששווה להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
חברות נקיון בדרום ששווה להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

חברת ניקיון בדרום ששווה להכיר

אם נראה לכם שניקיון הבית הוא משימה פשוטה, אתם טועים ובגדול. ניקיון אינו מבוצע אך ורק למטרות אסתטיקה ונוחות, אלא גם למען שמירה על דיירי הבית מפני חיידקים ומזהמים שמסתתרים באזורים חבויים. לכן, הכנו עבורכם רשימה של חברות הניקיון המקצועיות ביותר באזור הדרום

פורסם בתאריך: 14.4.19 00:26

     

"דוד יעקב- ניקיון, אחזקת מבנים וגינון" – כמו לבקש עזרה מבן משפחה

דיירי הבניין שלכם החליטו פה אחד: חייבים לבצע פה שינוי. אך מאיפה להתחיל? הצמחים בגינה נבולים, המסדרונות מטונפים והחלון בלובי סדוק לחלוטין. בשביל מלאכה מורכבת כמו אחזקת בניין, אתם חייבים לשכור בעל מקצוע מנוסה ומיומן, שישתף עמכם פעולה ויגרום לכם להרגיש בנוח בקרבתו.

במקרה של דוד יעקב, לא רק שתוכלו להיות רגועים, אלא גם תרכשו חבר חדש לחיים. דוד ועובדיו מעניקים כבר שנים רבות שירות מקיף ומקצועי לאינספור לקוחות ועל הדרך, גם יוצרים קשרים חברתיים איתנים עם דיירי הבניין. בזכות האווירה המשפחתית שמשרה דוד יעקב והמקצועיות יוצאת דופן של עובדיו, הפכה החברה של דוד לשם דבר בתחום אחזקת המבנים.

דוד מספר לנו כיצד התאהב בתחום: "גדלתי בבית דתי, שבו רוב בני משפחתי התעסקו בלימוד תורה. אך אני איש של עבודה, ולכן בגיל 15, פניתי לתחום הזמין ביותר שהייתי יכול לעסוק בו- ניקיון. תחילה, חשבתי שמדובר בעבודה בלבד, אך על הדרך הכרתי המון אנשים מקסימים, שאיתם אני נמצא בקשר חזק עד היום. בגיל 20, החלטתי לפתוח עסק משפחתי, שיעניק שירותי ניקיון ואחזקה מקצועיים ללקוחות מהעיר אשדוד והישובים הסמוכים לה".

הקמת גינות: דוד יעקב- ניקיון, אחזקת מבנים וגינון – כמו לבקש עזרה מבן משפחה

הדרך להצלחה לא הייתה קלה בכלל עבור דוד. הוא עבר עם ציוד ניקיון מבניין לבניין וניסה לשכנע אנשים להעסיק אותו. עם הזמן, השמועה עליו התפשטה, וכעת הביקוש לשירותי החברה נמצא בשיאו. דוד משתף אותנו: "בחיים, לא רק שצריך לעבוד קשה מאוד בשביל להגיע למטרה, אלא גם לקוות שהמזל ישחק לטובתך. למזלי, השילוב של השניים, הביא אותי למקום שבו אני נמצא כיום".

במסגרת מעטפת השירותים הרחבה שמעניקה החברה ללקוחותיה, תוכלו ליהנות משירותי ניהול ותפעול מערכות בניין, שירותי הקמת גינות וגינון, שירותי הדברה, שירותי כריתת עצים בגובה, שירותי ניקיון, גביית כספים לוועד הבית ועוד המון. "עם הזמן, התחלנו להתעסק בתחומים נוספים וכעת, אין כמעט דבר שאנו לא עושים. אפילו אם הדיירים מעוניינים בשיפוץ אזור מסוים בבניין, הם יכולים לקבל הצעות מחיר מוזלות מקבלני הבניין שעובדים תחת החברה".

אך אצל דוד יעקב, האווירה המשפחתית היא למעשה גולת הכותרת. לדוד יש את היכולת להשרות תחושת רוגע ונינוחות בקרב אנשים, ועל כן, הקשרים החברתיים שנרקמים בינו לבין הדיירים הם חזקים ביותר. "אנו צוחקים יחד, מבלים יחד, מקיימים יחד אירועים משותפים ועוד המון. הלקוחות שלי הם המשפחה שלי, ולכן, זה מובן מאליו שהם יקבלו את השירות המקצועי ביותר מטעם החברה".

"דוד יעקב- ניקיון, אחזקת מבנים וגינון"

טלפון: 052-7511884

קישור לאתר

קישור למייל

לוגו דוד אחזקות

לוגו דוד אחזקות


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר