חנויות תאורה בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
חנויות תאורה בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות תאורה בדרום שאסור לכם לפספס

עיצוב הבית מושפע רבות מגופי תאורה. לכן, חשוב שניוועץ בבעלי מקצוע מובילים בתחומם, אשר יעזרו לנו להתאים את התאורה לאווירת הבית, תוך חיסכון מרבי בחשמל ותמורת מחיר הוגן. לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של חנויות תאורה נחשבות באזור הדרום שכדאי להכיר

פורסם בתאריך: 10.4.19 09:47

     

רשת "כנעני" – חשיבה יצירתית בכל גוף תאורה

אתם נכנסים לחנות תאורה ומסתובבים קצת באולם התצוגה במטרה למצוא גופי תאורה שיתאימו לביתכם. כעבור זמן מה אתם מבחינים במנורה מסוימת שקורצת לכם. תחילה, היא מצטיירת לכם כבחירה מושלמת, אך כשאתם מתחילים לבחון לעומק את מאפייניה אתם מבינים שלא הכול זוהר. זו יכולה להיות זכוכית שפחות מוצאת חן בעיניכם, גודל או אפילו צבעים שפשוט פחות מדברים אליכם.

מכיוון שמדובר בגוף תאורה מוכן המיוצר על ידי חברה מסוימת, אתם בטח חושבים לעצמכם שאי אפשר לשנות אותו. גם אם מרבית תכונותיו תואמות את דרישותיכם, מאפיין מסוים יכול להציק לכם בעין ולמנוע מכם לקנות את המוצר. אך עם קצת חשיבה יצירתית, אפשר לשנות כמעט הכול ולהתאים את גוף התאורה הרלוונטי לשאיפותיכם המדויקות.

חברת כנעני חשמל בע"מ מחזיקה בכל סניפיה לפחות יועץ תאורה מקצועי אחד שיוכל לעזור לכם בהתאמת המוצר למבנה הבית ולדרישותיכם. לאחר שתתייעצו עם עובדי המקום ותבחרו את גופי התאורה שלכם, תוכלו לשבת עם היועץ ולתרגם את גוף התאורה לשפת העיצוב ולאופיו של ביתכם או משרדכם, על בסיס תוכנית אדריכלית שהכין עבורכם אדריכל מראש או רק על פי תפיסה רעיונית שגיבשתם לעצמכם.

התמונה באדיבות רשת כנעני

התמונה באדיבות רשת כנעני

רשת כנעני חשמל בע"מ קיימת כבר 42 שנים ומחזיקה ארבעה סניפים ברחבי הארץ: שניים בקריית גת, אחד באשקלון ואחד בבית שמש. סניף אחד בקריית גת עוסק רק בגופי תאורה (ומעסיק יועצי תאורה מוסמכים היכולים להעניק ייעוץ עד לבית הלקוח), אך רובם המוחלט משלב בין סיטונאות חשמל לגופי תאורה.

ראוי להדגיש שהחנות החדשה במתחם איי סולומון שבקריית גת היא אחת מהחנויות המרשימות ביותר של רשת כנעני, הודות לטרנדים העדכניים שהיא מציעה בה מתחום התאורה.

התמונה באדיבות רשת כנעני

התמונה באדיבות רשת כנעני

כל גופי התאורה ומוצרי החשמל המיובאים לכלל החנויות, נבחרים בקפידה על ידי מנהלי הרשת תוך שימת דגש על עיצוב ייחודי, עמידות, איכות, חיסכון בחשמל ועוד מספר קריטריונים נוקשים. הרשת ממליצה עבורכם במיוחד על מנורות ה-LED החדשניות והידידותיות לסביבה, שמפיצות מעט חום ואף חוסכות רבות בצריכת החשמל, מה שיוכל לצמצם באופן ניכר את חשבון החשמל שתקבלו בסוף כל חודש.

הרשת משתפת פעולה עם כמה חשמלאים איכותיים ומנוסים. לאחר שתיהנו משירותי הייצור המיוחד של המקום, ישמחו עובדי החנות להמליץ לכם על מספר חשמלאים שיוכלו להתקין את המוצרים שבחרתם עבור ביתכם באופן מקצועי ונטול פשרות ובתמורה למחיר הוגן. כל אלה, לצד השירות האישי והמסור של כלל עובדי הרשת, שיבטיחו לכם חווית רכישה מהנה ואפקטיבית.

 

כנעני חשמל בע"מ

כתובת הסניף באשקלון: הנגר 1

כתובת הסניף בקריית גת: המסגר 8

כתובת הסניף השני בקריית גת: מתחם "איי סולומון" (דרך הדרום 22)

כתובת הסניף בבית שמש: האומן 16/26

טלפון: 1-700-071-100

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

התמונה באדיבות רשת כנעני

התמונה באדיבות רשת כנעני


"ברק תאורה" באשדוד – תאורה בעלת מעוף

תאורה הינה מרכיב משמעותי ביצירת אווירה בבית או במקום העבודה. רבים מאתנו, מחפשים את גופי התאורה, אשר יתאימו באופן מדויק לעיצוב הבית ולהעדפות האישיות והייחודיות לנו. לכן, חשוב שנבחר גופי תאורה, המבטאים תפיסה רעיונית שונה וחדשנית, כך שכל מי שיבקר בביתנו, יבין בדיוק מיהו האדם שחי בסביבת המגורים הזו.

"ברק תאורה" הינה רשת גופי תאורה בעלת ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום, אשר חרטה על דגלה את ערכי היצירתיות, החדשנות והמקוריות. בזכות התפיסה הייחודית הזו, הפכה הרשת לשם דבר בקרב חברות התאורה בארץ ויצרה לעצמה תדמית של חברת בוטיק אמנותית ובעלת מעוף.

התפיסה הזו התגבשה לפני כ-40 שנים במוחו של מעצב ומתכנן גופי תאורה, העונה לשם שימי ברק. שימי הוא הוא בוגר ביה"ס להנדסאים ובוגר ביה"ס לאדריכלות ועיצוב פנים. הודות לידע הרב שרכש שימי בתחום התאורה האדריכלית, הוא הצליח לבנות עסק משפחתי, שמכתיב את הטון עבור חברות תאורה רבות ברחבי הארץ.

סניף הרשת באשדוד מנוהל ע"י בתו של שימי, אור ברק, אשר התאהבה בתחום ממבט ראשון: "בתור ילדה, הייתי יושבת במפעל ועוזרת לאבי להרכיב גופי תאורה. זמן קצר לאחר שסיימתי את שירותי הצבאי, התחלתי לעבוד בסניף בראשון לציון וכעבור שנה, פתחתי את הסניף באשדוד. המורכבות העיצובית של גופי התאורה, הקשר האישי עם הלקוחות והאווירה המשפחתית במקום, גרמו לי להתאהב מידית בתחום התאורה בכלל וברשת 'ברק תאורה' בפרט".

ברק תאורה, אשדוד. צילום: מאור מויאל

ברק תאורה, אשדוד. צילום: מאור מויאל

רשת "ברק תאורה" מתמחה בשיווק גופי תאורה מתקדמים, לצד ייצור עצמי של פרופילי תאורה ודגמים ייחודיים, בשאיפה להעניק ללקוח מענה מקיף לכל צרכיו האישיים. "התאמת גוף התאורה ללקוח, דומה במהותו לתפירת חליפה בהתאמה אישית. עובדי המקום, מקפידים על כמה מרכיבים חשובים במסגרת עבודתם: התאמה לעיצוב החלל של הלקוח, תחזוקה מינימלית, חיי מוצר ארוכים, מחירים הוגנים ושווים לכל כיס והחשוב מכל- התאמה לרצון וטעם הלקוח".

גופי התאורה של "ברק תאורה" מעוצבים ע"י בעלי הרשת בקפידה, נבנים ברמת גימור גבוהה מאוד ונמכרים במחירי יצרן שווים לכל כיס. "המטרה המרכזית שלנו היא לעצב גופי תאורה מודרניים וחדשניים, אשר לא ניתן למצוא כמותם באף מקום אחר. הדבר בא לידי ביטוי בכל המוצרים הנמכרים בחנות: פתרונות תאורה דקורטיביים, תאורת קיר, תאורת גינה, תאורה טכנית עבור עיצוב החלל ועוד".

חומרי הגלם, מהם מיוצרים מוצרי התאורה האקסקלוסיביים של חברת "ברק תאורה", נחשבים לאיכותיים ועמידים ביותר. "גופי התאורה שלנו מיוצרים מאלומיניום וממתכות אציליות בעלות עמידות גבוהה, אשר נצבעים בתנור בשיטת אלקטרו-סטטית. הודות לכך, לקוחותינו יכולים להיות בטוחים שהמוצרים שרכשו אצלנו, יחזיקו מעמד לזמן רב".

אלפי הלקוחות המרוצים של "ברק תאורה", נהנים כבר שנים רבות מהיחס החם והקשוב של עובדי המתחם, לצד היצע עצום של פתרונות תאורה מתקדמים בהתאמה אישית. הודות לאמינות, למקצועיות ולאווירה המשפחתית של הרשת, "ברק תאורה" נחשבת לאחת מחברות התאורה האיכותיות והמובילות בישראל.

סניף "ברק תאורה" באשדוד

כתובת: רחוב הבנאים 5, אשדוד.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-20:00

טלפון: 08-9206096

קישור לאתר

קישור למייל

חנויות תאורה בדרום: ברק תאורה. צילום: מאור מויאל

חנויות תאורה בדרום: ברק תאורה. צילום: מאור מויאל


"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" – מהפכת התאורה באזור הדרום

עד לא מזמן, אם רציתם לרכוש גופי תאורה מעוצבים ומיוחדים, הייתם צריכים לנסוע לאזור המרכז. אך כעת, מוצרי התאורה הללו, הגיעו גם לאזור הדרום, הודות לחברת "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג". בזכות החזון המהפכני של העסק, גם תושבי הדרום יכולים ליהנות מגופי תאורה איכותיים במחירים מתאימים לכל כיס.

חברת "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" מייצרת ומייבאת גופי תאורה מתקדמים בסגנונות עיצוב שונים ומגוונים. הודות לשירות האישי והקשוב, מעצבי התאורה המוכשרים והיצע המוצרים הרחב, הצליחה "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" להתפתח ולצמוח בזמן קצר.

החברה מייבאת גופי תאורה איכותיים מחברות בינלאומיות ובמקביל, עובדת עם סדנה אשר מייצרת עבורה גופי תאורה יפהפיים וכורסאות מעוצבות. מנהלי החברה, בשיתוף עם צוות הסדנה, מצליחים לייצר גופי תאורה חסכוניים ומעוצבים, בהתאם לדרישה.

אדיסון: מגוון רכב של גופי תאורה

אדיסון: מגוון רכב של גופי תאורה

הגלריה הייחודית של חנות "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" מציגה גופי תאורה חדשניים לצד רהיטים ואקססוריז, כאשר בכלל המוצרים ניתן להבחין בחזון העיצובי המגובש של החברה.

כל לקוח שמגיע לחנות, יכול להיות בטוח שיקבל ייעוץ וליווי מקצועי מטעם בעלי מקצוע מובילים בתחומם, אשר יתחשבו בצרכיו, תוך הסתכלות מקיפה על כלל המרכיבים העיצוביים שקיימים בביתו.

ומה אם יש לכם בקשה הזויה או חזון מטורף לעיצוב גוף תאורה? ב"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" שואפים לקחת אתגרים אמנותיים ולפרוץ את גבולות הדמיון. לכן, זה מקובל ואף רצוי לשתף את עובדי החברה בחזונכם וכך, ליהנות מחוויית קנייה איכותית ויצירתית.

גולת הכותרת של "אדיסון בית של תאורה וסטיילינג" באה לידי ביטוי במתן השירות. כל לקוח הנכנס לחנות זוכה ליחס חם, אישי וקשוב מצד צוות המקום. העובדים בחנות ילוו אתכם לאורך כל תהליך רכישת המוצרים, מההתרשמות הראשונית בתצוגה ועד להתקנת גוף התאורה בביתכם, כך שכאשר תרצו לרכוש בעתיד גופי תאורה נוספים, תדעו בדיוק למי לפנות.

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג"

טלפון: 050-7863323

כתובת: שד' ישראל פולק 44, קרית גת.

קישור לפייסבוק

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג"

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג"

"אדיסון בית של תאורה וסטיילינג"


"חשמל ישיר" – רשת שיווק לציוד חשמל

אלה לא המוצרים שיגרמו לכם להעדיף רשת אחת על פני אחרת. זה גם לא העיצוב או האווירה במקום. בסופו של דבר, האנשים שמאחורי העסק הם מה שחשוב באמת. במידה ותהיו בטוחים שמדובר באנשים מקצועיים ואיכותיים, הבחירה שלכם תהיה קלה מתמיד.

רשת "חשמל ישיר" הינה אחת מהרשתות הוותיקות והרחבות בענף החשמל בישראל. כבר למעלה מ-35 שנים שהחברה משווקת ומספקת ציוד וחומרי חשמל איכותיים לתעשייה, לקבלני חשמל וללקוחות פרטיים. החברה ידועה במתן פתרונות מותאמים אישית ללקוח, בניהול קו אספקה יעיל המתפרש על פני כל קצוות הארץ, בידע נרחב המבוסס על היכרות עם תנאי שטח ובלקוחות הרבים והמגוונים שחוזרים אל החנות באופן קבוע.

מיכאל נגלר, מייסד הרשת והבעלים, הקים את החברה בשאיפה לספק ללקוחותיו מענה מקיף ומקצועי לכלל צרכיהם. לאורך השנים, החברה התרחבה וכעת מונה כ- 10 סניפים בפריסה ארצית. כך, כל לקוח יוכל להגיע לסניף הקרוב לביתו ולמצוא מוצרים העונים על דרישותיו.

גולת הכותרת של רשת "חשמל ישיר" באה לידי ביטוי במגוון המוצרים הרחב המצוי בחנויות החברה: ציוד ללוחות חשמל, כבלים, גופי תאורה, נורות, תקעים ושקעים לתעשייה, מפסקים ושקעים ביתיים, צנרת, תעלות חשמל וכלי עבודה. כל המוצרים עומדים בסטנדרט איכות בינלאומי ובכלל הדרישות של מכון התקנים הישראלי.

מבחינת עובדי החברה, הלקוח עומד בראש סדר העדיפויות. לכן, סניפי הרשת כוללים מחסנים רחבי ידיים, בהם ניתן למצוא מכונות לחיתוך כבלים, מגרשי חנייה ללקוחות וגישה נוחה לפריקה וטעינת המטען. כמו כן, כיאה לרשת תאורה מובילה בתחומה, "חשמל ישיר" מעסיקה יועצי תאורה מקצועיים, אשר נפגשים עם הלקוחות ומציעים פתרונות אופטימליים לכלל צרכיהם האישיים.

חשמל ישיר אשדוד: איכות, מגוון ושירות ברמה גבוהה

חשמל ישיר אשדוד: איכות, מגוון ושירות ברמה גבוהה

ואיך אפשר לדבר על רשת "חשמל ישיר" מבלי לספר על המותג הפרטי שלה? מותג "PULSE" כולל מגוון מוצרים איכותיים וחדשניים מתחום התאורה והחשמל, הנמכרים במחירים הוגנים. כל מי שמחפש מוצר מקורי, אשר יתאים באופן מושלם לעיצוב הבית או לסביבת העבודה שלו, יוכל למצוא אותו בקטלוג "PULSE" ובסניפי הרשת.

סניף "חשמל ישיר אשדוד" מונה כ-30 עובדים וידוע בשירות לקוחות ברמה גבוהה, באווירה המשפחתית ובעבודת הצוות המקצועית. בנוסף לכלל השירותים השונים שמספקת רשת "חשמל ישיר" בכל רחבי הארץ, בסניף זה קיים גם דלפק מכירות, המעניק שירותי ייעוץ וליווי מטעם יועצי תאורה וחשמל ואף מחסן לוגיסטי חדש ומתקדם, שנותן שירותים לכלל סניפי הרשת.

הרשת מעסיקה 300 עובדים, אשר מעניקים לכל לקוח יחס חם, קשוב ומקצועי. מתן השירות הנ"ל, תורם להענקת מענה מקיף לכלל צרכי הלקוחות ומציב את "חשמל ישיר" כאחת מרשתות שיווק ציוד החשמל והתאורה הנחשבות והמובילות בישראל.

סניף אשדוד מאחל חג שמח וכשר לקהל לקוחותיו ומזמין אתכם להגיע לסניף ולהתרשם ממגוון המבצעים לחג!

"חשמל ישיר"

טלפון הסניף באשדוד: 08-8566440

שעות פעילות הסניף באשדוד: ימים א'-ה' 07:00-17:30, יום ו' וערבי חג 07:00-12:30.

כתובת הסניף באשדוד: רחוב העבודה 41, א.ת. הקלה.

מוזמנים לבקר אותנו בסניפי הרשת בחולון, קיסריה, אשדוד, השרון (פ"ת), רחובות, חיפה, אור יהודה, הרצליה, עפולה ובאר שבע (הפתיחה בקרוב).

קישור לאתר

חנויות תאורה בדרום: חשמל ישיר

חנויות תאורה בדרום: חשמל ישיר


"שיר תאורה" – "הלקוח בראש מעייננו"

כשאתם שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע, חשוב לכם שהוא יהיה קשוב לכל צרכיכם האישיים, ובמיוחד כשמדובר בתחום התאורה. גופי תאורה משפיעים על עיצוב הבית באופן משמעותי ועל כן, חשוב לבחור בעל מקצוע מומחה, אשר יידע לספק עבורכם מענה מקיף, מקצועי וקשוב.

"שיר תאורה" הינה חברת תאורה, אשר שמה את הלקוח בראש סדר העדיפויות והודות לתפיסה זו, לקוחות מרוצים רבים רוכשים מוצרי תאורה בחנות הזו בבלעדיות. כבר למעלה מ-25 שנים שהחברה מייצרת ומייבאת גופי תאורה איכותיים ועמידים, אשר מיישרים עם קו עם סגנונות עיצוב התאורה המודרניים והבינלאומיים ומושכים אליהם קהלי יעד רבים ומגוונים.

יוסי יפרח, מנהל המקום, מספר לנו על המיומנויות שרכש בתחום: "נוסף על ייבוא וייצוא מוצרי התאורה, אני גם מספק שירותי תיקון ואחזקה מקיפים עבור גופי התאורה השונים. כל אלה, נעשים באופן מקצועי ואמין, ובזכות כך, המקום בנה לעצמו תדמית של עסק בוטיק, אשר עוסק בייצור וייבוא של מוצרי תאורה איכותיים ומתקדמים".

הניסיון והידע הרב שרכש יוסי בתחום, מגדירים אותו כאיש מקצוע מוביל בתחומו, אשר יודע לספק מענה מקיף לכלל צרכי הלקוחות. "הייחודיות של החנות באה לידי ביטוי במעטפת המקצועית שאנו מעניקים ללקוח. אצלנו, תוכלו ליהנות מהיצע מוצרים מיובאים וגופי תאורה מעוצבים בעבודת יד, לצד שירותי תיקון ואחזקה עבור כלל המוצרים. כמו כן, אנו עובדים עם אדריכלים ומעצבים מובילים בתחומם ואף מטפחים תצוגה יפהפה בחנות. חשוב לציין שעבור השירותים המוצעים בחנות, תשלמו מחיר הוגן ושווה לכל כיס".

על מנת לשמור על סטנדרט העיצוב הגבוה של גופי התאורה, מקפיד יוסי יפרח על כמה מרכיבים משמעותיים בעבודותיו. "ראשית, התאורה חייבת להיות תואמת לעיצוב הבית בחוזק ובצבע ועל כן, אני מקפיד להיות קשוב ללקוח ולקבל תמונה מקיפה של סביבת מגוריו. שנית, כל מעצב צריך לאתגר את עצמו מבחינה אמנותית, על מנת ליצור חידושים וטרנדים מרעננים. לכן, אני מקפיד להגשים כל בקשה הזויה שיש ללקוח, גם אם היא נראית בלתי אפשרית בהתחלה".

מעל הכל, יוסי שואף להעניק שירות אישי, קשוב וחם עבור כלל לקוחותיו. "הלקוח צריך לצאת מהחנות עם חיוך רחב על פניו. לכן, אני מקפיד על מתן יחס אישי, התאמת גוף התאורה לעיצוב הרלוונטי, מחירים הוגנים וליווי של הלקוח לאורך כל תהליך התקנת גוף התאורה. מבחינתי, אם הלקוח מרוצה, אז אני מרוצה".

"שיר תאורה"

כתובת: האורגים 12, אשדוד.

טלפון: 08-8527872

קישור לפייסבוק 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר