קרמיקה אביב אשדוד
קרמיקה אביב אשדוד

צוות קרמיקה אביב אשדוד עם כל הטיפים לעיצוב הבית

אין כמו חג הפסח כדי לאוורר קצת את הבית ולהתחדש. החלטנו לצאת לראיין את אלדד מאירה, מנהל החנות "קרמיקה אביב" באשדוד, ולקבל כמה טיפים להתאמת אריחי קרמיקה באווירת החג.

פורסם בתאריך: 8.4.19 10:37

     

מה הטרנדים החמים היום בעולם עיצוב הבית?

"היום המגמה היא אריחים גדולים וכמה שיותר גדולים, יותר טוב. כרגע הקולקציה החדשה בחנות, מציגה אריחים בגודל 162/324 ו- 100/300. האריחים מאוד דקים והיתרון הגדול בכך הוא ההתאמה לחיפוי חיצוני, מקלחות וריצוף. בנוסף, זמן היישום קצר מאוד, החיסכון הוא של 50% בזמן העבודה לעומת אריחים סטנדרטים.
"כמובן שהשנה נכנסו המון טרנדים של אריחים משושים /מלבניים/בצורת לב. קולקציית האריחים שלנו השנה, מהממת ומפתיעה באופן מיוחד".

למה חשוב להשקיע בקרמיקה איכותית?

"היום המבחר הוא עצום וישנם מאות מפעלי קרמיקה. החוכמה היא לקנות סחורה שתחזיק לאורך זמן כי שיפוץ לא עושים כל יום. אני ממליץ לקנות סחורה איכותית שעברה בדיקות איכות של מכון התקנים. חשוב מאוד לשים לב שהבדיקה תוכיח כוח שבירה חזק. אני ממליץ לפני כל קניה לבקש מהמוכר את טופס הבדיקה, דבר שיאפשר לכם להיות בטוחים שהקרמיקה תחזיק לאורך שנים".

יש עוד דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים קרמיקה לבית?

"מכיוון שקרמיקה היא לא חומר טבעי אלא הדפסות על גבי אריחים, חשוב מאוד לשים לב כמה פעמים הדוגמא חוזרת על עצמה והאם האריח דומה לקודם. אני ממליץ כמובן להתייעץ עם אנשי הצוות בחנות שיכולים לתת עזרה מקצועית. אצלנו, בקרמיקה אביב יש צוות מנצח של אדריכליות ומעצבות פנים שמסייעות לכל בונה ומשפץ למצוא את האריחים המתאימים לביתו וקולעים לטעמו. הניסיון הרב שהן מביאות, ההקשבה והמקצועיות, הופך את השיפוץ לקל ונעים יותר".

חזית החנות קרמיקה אביב באשדוד

חזית החנות קרמיקה אביב באשדוד

 

אם מצאנו כבר אריחים שמוצאים חן בעינינו, מה חשוב לדעת לפני היישום?

"באריחי קירות יש חשיבות עצומה לסוג הדבק שאותו בוחרים. פעמים רבות, אנו נתקלים בבעלי מקצוע המדביקים את האריחים באמצעות חומרים שאינם מתאימים לסוג האריח, דבר שיוצר בעיות לאחר היישום. חשוב לבדוק שהקבלן עובד עם 'קלין מפלס', סוג של פוגה שניתן לראות בכל בניה חדשה, שהיישום שלה עוזר לתוצאה טובה בריצוף וחיפוי הבית".

שמענו שש לכם הפתעות ומבצעים לקראת הפסח.

"אמת ואמיתה. לקראת פסח אנחנו יוצאים במבצע מטורף של אריחים בגודל 120/240 תוצרת ספרד ב – 119 ש"ח בלבד. האריחים מוצעים בארבעה צבעים מהממים ובעובי של 6 מ"מ. הקצנו כמעט אלף מטרים למבצע, וזו ללא ספק קולקציה מדהימה במחיר שטרם נראה כמותו".

משפט לסיכום?

"אני רוצה לאחל לכל המשפצים, האדריכלים והקבלנים שעובדים איתנו, וגם לאלה שעוד יעבדו איתנו, חג פסח כשר ושמח".

מלבד אריחי קרמיקה ייחודים, ניתן למצוא בקרמיקה אביב מוצרי קרמיקה שונים לעיצוב הבית לרבות מקלחונים סטנדרטים ומקלחונים בהזמנה אישית לפי מידה (גם בפרזול ניקל וגם בפרזול שחור/ברונזה), ארונות אמבט וארונות סטנדרטיים של מיטב היצרנים בישראל, חיפוי קוריאן למטבחים וחיפוי קוריאן לארונות אמבטיה, מבחר ענק של אביזרים למקלחת ולמטבח בהנחת ענק של 10-30%, כיורי מטבח של בלנקו המהווים את היבואן הרשמי באשדוד ועוד. כמו כן, מלבד קולקציית הכיורים של בלנקו (יבואן רשמי), ניתן למצוא גם מערכות מים וברזים במחירים משתלמים ונוחים לכל כיס.

הצוות הבכיר של קרמיקה אביב

קרמיקה אביב, חברת יבואני הקרמיקה הגדולה והוותיקה באזור דרום, הוקמה לפני שלושים וחמש שנים, ע"י משפחת מאירה במטרה להנחיל סטנדרטים חדשים בתחום עיצוב הפנים בישראל. לחברה כעשרים עובדים ותיקים ומיומנים הכוללים אנשי שירות, סוכני מכירות, צוות אדריכלים ומעצבי פנים המעניקים חווית קניה מושלמת לכל באי המקום. צוות החנות, נוהגים להשתתף בתערוכות הקרמיקה ברחבי העולם ודואגים לייבא את הקולקציות העולמיות החדשות ביותר לאולם התצוגה שלהם השוכן ברחוב האורגים 37 באשדוד. זמן האספקה מהיר במיוחד, בעוד שאת אריחי הענק המגיעים מחו"ל יש להזמין כ-30-45 ימי עבודה מראש. במידה ולאחר הקניה תרצו לתקן ברז דולף או לפנות לגבי כל בעיה אחרת, צוות מחלקת שרות הלקוחות יעניק לכם שירות אישי, מקצועי וללא פשרות. לא פלא שאלפי לקוחות חוזרים פעם אחר פעם. זוהרה עזרן מנהלת שירות הלקוחות משתפת:. "הפרסום הטוב ביותר שלנו הם הלקוחות חוזרים".

כתובת: האורגים 37, אשדוד

טלפון: 1700-551-771

אתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר