הובלות בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock
הובלות בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

הובלות בדרום: אורזים בקלות ומעבירים במהירות

התחלתם באריזות ומתלבטים במי לבחור להובלת התכולה לבית הבא שלכם? יצאנו להכיר חברות הובלות בדרום ולהבין מהם על העבודה בתחום וכיצד פועלים להפוך את החוויה לאידיאלית עבורכם

פורסם בתאריך: 6.4.19 10:50

     

הובלות בזמן

הקיץ מגיע, ובנוסף לחופשות, הים, הבריכה, הארטיקים והחום, מדובר גם בעונה הרשמית של מעברי הדירה. אין ספק שמדובר בפרויקט של ממש שמצריך מכם הרבה מאוד התעסקות אל מול מספר ספקים במקביל והכל כדי שתוכלו להעביר את תכולת הבית על הצד הטוב ביותר ועם כמה שפחות נזק. כדי לעשות את זה, אתם צריכים שירות הובלות איכותי, מקצועי ואמין – ואנחנו יצאנו במיוחד כדי למצוא עבורכם את השירות הנ"ל.

ספר לנו על העסק

"העסק קיים כבר מעל לחמש שנים" מספר חן עשור, בעל העסק "אני חייב להגיד שמנקודת המבט שלנו, כל יום הוא הרפתקה חדשה. אתה נכנס לבית וכל לקוח לוקח את הנושא בצורה שונה, בין אם מבחינת סוג הציוד, ההקפדה עליו, הבית הישן והחדש, תחושות, רגשות ואפילו חששות מהמעבר ועוד, כך שמדובר בתקופת זמן שבה חווינו הרבה מאוד ברמה היומיומית".

באיזה הובלות אתם עוסקים?

" אנחנו מעבירים דירות של משפחות, מעבירים חדרי שינה וחדרי ילדים, סלון, מזנונים, ויטרינות, פינות אוכל ועוד. כמובן שאנחנו גם עוסקים בפירוק והרכבה של כל אחד מהאלמנטים האלו. אנחנו פועלים באזור הדרום: בעיקר קריית גת, כרמי גת, אשקלון, אשדוד ועוד. אנחנו מכירים את השטח טוב מאוד וזה בהחלט נותן לנו יתרון משמעותי בכל הנוגע להבנה של הדרכים הטובות ביותר, בין אם מבחינת הנסיעה וההובלה עצמן כך שכל מי שבוחר בנו יכול לדעת שהמעבר יתבצע בשלום ובבטחה."

מי עובד איתך בעסק?

"יש לי צוות של שלושה אנשים מקצוענים בכל הובלה. שניים מהם עוסקים בסבלות ואחד מתעסק בפירוט ובהרכבה של כל רהיט ורהיט, כך שהעבודה מתבצעת בצורה אפקטיבית עם סנכרון מצוין שיש בינינו.

אנחנו אמנם צוות קטן, אבל אנחנו מאוד מיומנים ויעילים כך שאנו עושים את העבודה שלנו בצורה שקטה ואסתטית – אנחנו אוספים הכל בצורה יפה, שומרים על הציוד וממש מעניקים לכל לקוח חוויית מעבר ופותרים לו הרבה בעיות, דאגות וחששות. את מקצועיות הצוות שלנו אפשר לראות גם הרבה אחרי יום העבודה, בזכות הפידבקים שאנו מקבלים כל הזמן מלקוחות שלנו בין אם בהמלצות או ברשתות החברתיות. הרבה מאוד מהלקוחות שלנו מגיעים דרך אותם ערוצים כי הם רואים שאנחנו באמת יכולים להבין את הצד השני ואת הצרכים שלו."

הובלות בזמן

הובלות בזמן

תן לנו טיפים למעבר דירה חכם

  1. כשאתם בוחרים מוביל, חשוב מאד לבקש המלצה ממישהו שכבר התנסה, קיבל שירות והיה מרוצה. ככה תוכלו לדעת שאתם הולכים על שירות בדוק ואיכותי. גם כשכבר קיבלתם המלצה, חשוב לבצע בדיקות נוספות: אפשר להיכנס ולכתוב את שם העסק ולראות תגובות עליו באינטרנט מלקוחות, בנוסף לכך שאפשר לראות בפייסבוק סרטונים של הובלות, פירוקים, הרכבות ועוד.
  2. בכדי למנוע אי נעימויות, חשוב להסביר בפירוט רב למוביל מה בעצם הוא צריך לקחת מהבית מפני שנתונים אלו הם מה שקובע את מחיר ההובלה. לפעמים נוצרות אי הבנות כתוצאה מכך שאנשים לא פירטו כיאות את הצרכים שלהם. בסופו של תהליך כזה, נוצרים קונפליקטים ביום ההובלה, שנחשב ליום מאוד לחוץ שבו צריך להספיק הכל תוך זמן קצר ותוך כדי עבודה – לא נעים להיות בטאקל עם מוביל. פרטו למוביל מה צריך לעשות בדיוק, ואפילו תנו לו להסתכל בתכולת הבית כמה ימים לפני כדי שיוכל להבין בוודאות במה מדובר.
  3. נכון שמחיר זול הוא פקטור מאוד מפתה, אבל לא תמיד טוב ללכת עליהם. המחירים שלי מאד סבירים והוגנים מפני שאני מספק איכות, שירותיות ומקצועיות שלא ניתן לספק במחירים זולים. כמעט כל הובלה דורשת התעסקות עם ריהוט וציוד עדין ורגיש, ושימוש בסבלים שלא מבינים את זה יכול להיות מאוד בעייתי – הרבה פעמים אתם אולי תשלמו זול, אבל זה יעלה לכם הרבה לאחר מכן.
  4. חשוב מאד שהקרטונים לאריזה יהיו מלאים עד הסוף, כך הם לא יימחצו כששמים ארגז על ארגז. פנו לכם זמן והשקיעו את כל מה שצריך: רפדו קרטונים לדברים שבירים בעיתונים מכווצים או בדים או כל סופג זעזועים כלשהו ושימו עליו את הדברים השבירים תוך כדי שאתם מבצעים הפרדה בין פריט לפריט ומונעים מצב שבו התנועות בתוך הארגז לא יגרמו לשברים.
  5. מגירות וארונות – חשוב מאד לשים לב שמוציאים הכל מהרהיטים. לפעמים הסבלים לא שמים לב וחפצים עלולים ליפול ולהינזק.

מהן התוכניות שלך לעתיד?

אני שואף תמיד להשתפר ולתת את השירות הכי טוב ביחד עם צוות מקצועי, אמין וטוב שתמיד ירגיש לכל אחד מחבריו כמו סוג של משפחה.

אם היו לנו לא מעט חששות, תהיות ושאלות בנושא, הרי שאחרי שדיברנו עם עשור, נראה שאנחנו כבר נמצאים בהתחלה טובה שיכולה להבטיח לנו מעבר דירה בראש שקט בצורה משמעותית בהשוואה לתחילת המאמר. אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם 'הובלות בזמן', אתם מוזמנים למצוא אותם בטלפון או בפייסבוק:

פרטי התקשרות

050-5880882

מעבר לעמוד הפייסבוק

הובלות בזמן: מובילים באזור הדרום.

הובלות בזמן: מובילים באזור הדרום.


מובילי שמשון: הובלה מקצועית בשירות אישי

לקראת מעבר דירה, אחד הנושאים המאתגרים ביותר הוא נושא ההובלה. כל אחד מאיתנו מחזיק בביתו ריהוט וציוד יקר ערך וכולנו רוצים לוודא שיועבר לביתו החדש בשלמות.

כשמדובר בחברות הובלה אמינות, ישרות ומקצועיות, רק מעטות הן אלו העומדות במבחן הזמן. אחת מהן, המוכיחה את איכותה ומהימנותה לאורך השנים, היא חברת ההובלות "מובילי שמשון" בפתח תקווה, השומרת על נתוני לקוחות חוזרים מהגבוהים שישנם. החברה הוקמה ופועלת מזה 30 שנה תוך אחריות מקצועית ושירות לקוחות גבוה מעל הסטנדרט הישראלי, ומזה עשור מנוהלת בידי מקצוען ההובלות – עמית יוסף. החברה מספקת את כל שירותי ההובלה לדירות, חדרים ומשרדים, תוך שירות ללא פשרות ובמחירים הוגנים.

סניף "מובילי שמשון" ממוקם בפתח תקווה, כשצוות המובילים המקצועי בניהולו של עמית מבצע שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. החברה ממשיכה לשמור על מעמדה בין החברות המובילות בתחום הובלות בפרישה ארצית, תוך תשומת לב אישית לחפצים העדינים, השבירים, היקרים ללבכם ויקרי הערך ולכל פרט ופרט.

מובילי שמשון, מחויבת להתאים את עצמה לצרכי הובלות בכדי לשפר ביצועים כל הזמן ולספק ללקוחותיה חווית מעבר מעולה, חדשנית ואחרת. מלבד שירות הובלות, החברה מספקת גם שירותי אריזה יעילה ובטוחה על פי הצורך לכל אחד מלקוחותיה.

"בחברה יש מספר צוותים של מובילים הפועלים במקביל בכמה וכמה משאיות, כך שתמיד אנו זמינים לרשות הלקוח". אומר עמית יוסף, "אנו מעבירים דירות, משרדים, מפעלים, החל ממספר רהיטים מצומצם ועד להובלות גדולות מאוד".

אילו שירותים מיוחדים נוספים אתם מספקים?

"מלבד שירותי האריזה המתקדמים שלנו להבטחת הגנה מקסימלית על כל פריט, אנו מציעים גם שירותי פירוק והרכבת רהיטים על ידי נגר מומחה שאנו עובדים איתו והוא מצטרף לצוות ההובלה. שירות הפריקה בדירה החדשה/המשרד/המפעל שאנו מספקים הם מהמתקדמים והאיכותיים שיש. כל קרטון ורהיט מועבר למקומו הייעודי בדיוק מקסימלי, בכדי לחסוך ללקוחות שלנו התרוצצות וטרחה באיתור הפריטים. כל שעל הלקוח לעשות הוא לתאם איתנו מראש, ואנו נדאג לביצוע העבודה הטובה ביותר מתוך הבנה שלקוחותינו הם שגרירי המותג והם אלו שימליצו עלינו הלאה".

כיצד אתם מכינים את הצעת המחיר?

"אנו משוחחים עם הלקוח לגבי תכולת הבית או המשרד שברצונו להעביר, ומבקשים ממנו לשלוח תמונות להמחשה בוואטסאפ, בכדי לאמוד את כמות הרהיטים, גודלם ומשקלם ואת הצורך בפירוק והרכבה של חלק מהם. אנו עורכים רשימה מסודרת את החפצים שיש להעביר בהובלה, כמות הקרטונים שיש, היקף העבודה הנדרש, מספר אנשי הצוות הדרוש להובלה, הקומות, ומרחקי הנסיעות ומספקים ללקוח הצעת מחיר מתחשבת, בהתאם לנתונים. את מועד ההעברה אנו משתדלים תמיד להתאים לרצון הלקוח, הצוות הגדול שלנו לרוב מאפשר זאת ללא בעיה. חשוב לציין, כי הצוות שלנו מקצועי, אמין, מתחשב, נעים ומחייך, ואנו עומדים בהבטחתנו לספק לעוברים חוויה שונה ואחרת מחוויית ההובלות שהתקבעה עם השנים".

טלפון: 052-5100064, 054-7896536
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

שמשון הובלות - לכל רחבי הארץ. צילום עצמי

שמשון הובלות – לכל רחבי הארץ. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר